יש לך גוף של דוגמן בדיו כמו שאני זוכרת אותו, נוכל להתאמן ביחד, נראה כמו פעם, כמו שהיינו יוצאים לרוץ בבוקר והיינו אוהבים אחד את השני" הוסיפה לין וחייכה חיוך "תמים" . אחח, לין את תגידי כל דבר רק כדי לגרום לי להרגיש רע אה? אמרתי בליבי. " לין, אני לא רוצה לרצוץ גם טל לא רוצה, אני ממש רוצה לבלות את זמני החופשי עם אישתי לעתיד ולא לבזבז אותם על ריצה, יום טוב לך" אמר ג'וני ואז שלח את ידו אלי והחזיק אותי , כדי להראות לה ששום דבר לא יפריד בנינו.
עוד שבועיים החתונה מתקיימת ואני כל כך מתרגשת, גם ג'וני מתרגש אפילו יותר ממני. הלכתי למדוד כמה שמלות כלה וכולן נראו כל כך יפות ומושלמות שלא ידעתי באיזה מהן לבחור. אולי אם הייתה לי חברה טובה או אם אמא שלי ואני היינו בקשר , הן היו עוזרות לי להחליט, אבל רצה הגורל ויצא שאני מתכננת ומארגנת את החתונה לבד.
אני שעות יושבת וחושבת האם להזמין את ההורים שלי או לא, אני לא יודעת אם בא לי לראות את הפרצופים שלהם ביום הכי חשוב בחיי, אני לא רוצה שיהרסו לי אותו, אני לא רוצה להיזכר בסבל הנוראי שעברתי בגללן.
היום אני הולכת לעשות מעשה שבחיים לא חשבתי שאעשה, אני אלך לבקר את חברתי הטובה או בעצם את חברתי הטובה שתקעה לי סכין במשבר הכי גדול שלי. אני רוצה ללכת ולראות ולשמוע למה היא עשתה לי את זה? למה היא תקעה לי סכין בגב בדיוק מתי שהייתי צריכה את עזרתה, את תמיכתה? . אני רוצה לסגור מעגלים לפני שאני מתחילה בחיים חדשים כאישה נשואה פלוס ילדה.
לפני שהלכתי לסגור את המעגלים שלי, קודם הלכתי לעשות קצת קניות בשביל שיהיה לי מה להכין שג'וני יחזור מעבודה, הוא בטח יחזור מאוחר כולו עייף ורעב. היום החלטתי לעשות לו קצת הפתעה, אני מכינה לו את האוכל שהוא אוהב, מסדרת את הבית יפה, עורכת שלוחן , מקשטת אותו ושמה נרות בצדדים שיוסיף קצת אווירה ש ל רומנטיות ושיהיה נעים.
עמדתי מול הדלת קפואה לא ידעתי מה להגיד, אני רואה את חברתי הטובה עצם לשעבר,עומדת מולי ולידה גבר שנראה בן 50 פלוס , היא הייתה עם תחתונים וחזייה , אני בחיים לא ראיתי אותה ככה , היא כל כך השתנתה, היא אפילו מתאפרת. איך יכול להיות? יעל שאני מכירה הייתה החנונית של השכבה, מה קרה לה עכשיו? ומי זה הגבר המכוער בלי חולצה עם כרס שעיר ומגעיל. "יעל?" שאלתי המומה, "טל?" היא שאלה . " מה קורה חברתי הטובה לשעבר" שאלתי קצת בעצבים, כי כל מה שהיא עשתה לי צף בתוך מוחי באותו הרגע. " מה את עושה פה" היא שאלה בעוד שהיא רומזת לאותו הגבר הזקן להיכנס פנימיה. " חכי שניה" היא הוסיפה , היא נכנסה חזרה לבית וחזרה שעלייה חלוק. " באתי לבדוק מה שלום החברה הטובה שלי שתקעה לי סכין בגב במשבר הכי גדול שלי" אמרתי בשיניים חורקות. היא השפילה את מבטה כי היא יודעת שהיא עשתה מעשה שלא ניתן לסלוח עליו, אני רואה בפנים שלה שהיא כל כך מצטערת על זה. " ועכשיו באמת למה באת?" היא שאלה שוב, " באתי להזמין אותך לחתונה שלי, היא תיערך בדיוק עוד שבועיים מהיום, אני אשמח שתיהיה נוכחת בין אורחיי, אמרתי עם חיוך נקמה מתוק. " א...א..את.. מתחתנת?" היא שאלה מגמגמת, " כן אני מתחתנת, אני מתחתנת עם ג'וני, זה ששכבתי איתו אז במועדן, זה שנכנסתי ממנו להריון, כן זה הוא, עכשיו אנחנו מאורסים , הוא אוהב אותי אני אוהבת אותו ויש לנו ילדה מתוקה ביחד, זאת שהייתי איתה בהריון מתי שאת סילקת אותי מחייך" אמרתי והסברתי במפורט על מה שקרה לי אחרי שהיא יצאה מהחיים שלי. " וואו אני שמחה בשבילך, אני אנסה להגיע" היא אמרה כאילו מנסה להיות מנומסת. " תודה עכשיו אני אלך, נראלי הזקן מחכה לך" אמרתי והסתלקתי משם מהר עם חיוך של ניצחון. הנה סגרתי לי עוד מעגל בחיים.
אולי מחר אני אלך להורים שלי, נסגור איתם גם מעגל.
YOU ARE READING
אני עוד צעירה
Romance#חלק אחד : ממסיבה לגיהנום " לא אכפת לי מי אתה רק תעשה אותי" דרשתי ממנו אילו ידעתי שהדבר הזה הולך להרוס לי את החיים בחיים לא הייתי עושה את זה ! קוראים לי טל, תלמידת י'ב , בעצם כמעט סוף י'ב בעתיד אני מתכננת להיות עורכת דין ולעזור לאנשים חפים משפע...