טל, בבקשה חכי, אני יודע שאת בהריון" והוציא מכיסו את המקלון בדיקת הריון והראה לי. עמדתי במקום והתחלתי לבכות, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, פתאום כל הכאב חזר אליי והכה בי שוב. " תקשיבי טל יפה שלי, אל תבכי אני רק רוצה להסביר לך מה באמת קרה באותו הערב, אני רוצה לספר לך מה באמת קרה באותו הערב , רק תקשיבי לי, רק חמש דקות ולא יותר , אני שם סטופר אם צריך" אמר ג'וני וניסה להתקרב אליי, מה כבר יכול להסביר לי, אני כבר ראיתי כל, הוא לא צריך להסביר לי שום דבר. " בבקשה טל, בבקשה למען הילדים שלנו"
-----------------------------------------------------------
" ג'וני בבקשה, עזוב אותי, אני לא רוצה לשמוע מה יש לך להגיד. כל מה שיוצא לך מהפה הוא רק שקר, אתה לא מתבייש להופיע מולי אחרי מה שעשית לי? אחרי מה שעשית לבת שלך? מה אני אמורה להגיד לה? שאבא שלה בחר ללכת עם אישה אחרת ובגד בנו? להגיד לה שאבא שלה עזב אותה, זה מה שאתה רוצה שאני אגיד לה? " צעקתי עליו והוצאתי את כל הכעס שהיה לי בשבוע האחרון, הרגשתי הקלה קטנה כי הייתי צריכה להוציא את בכעס שהצטבר בלב שלי אבל זה לא גרם לי להפסיק לבכות, זה הפסיק לי את הכאב שאני חשה כרגע, אני מרגישה שדוקרים אותי שוב ושוב בלב, זה כאב שלא נעלם, אני תמיד מרגישה אותו. " בבקשה ג'וני, אם נשארה לך טיפת כבוד , תעזוב אותי , תניח לי לנפשי ואל תתקרב אליי יותר" אמרתי יותר בשקט בנימה של רחמים. ג'וני לא רצה להרפות והוא ניסה שוב ושוב להסביר את עצמו ולהסביר לי את מה שקרה באותו הלילה, אבל הוא בכלל לא זוכר, מרוב שהוא נהנה הוא לא זוכר מה קרה, הניסיון שלו לגרום לי להקשיב לו ולהאמין לו לא הצליח. " אני הולכת מפה שלא תעז לעקוב אחרי" הצהרתי ויצאתי משם בריצה. ג'וני נעמד שם ולא ידע מה לעשות, ראיתי בעיניים שלו שהוא הבין שהוא ממש פגע בי, הוא הבין שאני מאוד פגועה וניסה לכפר על זה, אבל אני לא יכולה להאמין לו או לשמוע את מה שיש לו להגיד, זה לא מגיע לו אחרי כל האהבה והאמונה שהפקדתי אצלו .
אחרי שיצאתי מהבית חולים נסערת וכעוסה , רציתי להרגע ולעשות הליכה קלה. המזג האוויר די טוב היום, יש שמש נעימה אך גם רוח קלה שמעיפה את שיערותי לאחור. ניסיתי לנקות את הראש ולא לחשוב יותר מידי, הסתכלתי על העולם שבחוץ , על הרחוב ועל האנשים בניסיון להסיח את ראשי ממחשבות על ג'וני ומצבי. הלכתי בערך 20 דקות ובאמת הרגשתי שזה עושה לי טוב, הרוח מלטפת את פניי בעדינות ומעבירה בי צמרמורת והשמש מאירה על הכול והופכת את היום הזה ליום יפה שברקע יש אנשים שממהרים, חלקם עם תיקים, חלקם בלי ויש נשים שיושבות בספסלים שליד הפארק ושומרות על ילדיהן שמשחקים בפארק. חזרתי הביתה והרגשתי שמצב הרוח שלי השתפר ואני כבר לא מרגישה בדיכאון, אולי ג'וני בגד בי והלב שלי שבור כרגע אבל אני חייבת להיות חזקה בשביל הבת שלי. אחרי שהגעתי הביתה, כלומר לבית הוריי , התחלתי לחשוב מה אני אמורה לעשות עכשיו, אני לא יכולה להשמיך לגור עם ההורים שלי, קודם כל לא מגיע להם שאני אגור איתם ודבר שני אני רוצה לגור לבד, אני רוצה להיות עצמאית ולגדל את הבת שלי ובשביל זה אני צריכה למצוא עבודה, אני צריכה למצוא עבודה ולהרוויח כסף, לא אכפת לי איזה עבודה העיקר שיהיה איך להרוויח כסף ולדאוג לבת הקטנה שלי.
YOU ARE READING
אני עוד צעירה
Romance#חלק אחד : ממסיבה לגיהנום " לא אכפת לי מי אתה רק תעשה אותי" דרשתי ממנו אילו ידעתי שהדבר הזה הולך להרוס לי את החיים בחיים לא הייתי עושה את זה ! קוראים לי טל, תלמידת י'ב , בעצם כמעט סוף י'ב בעתיד אני מתכננת להיות עורכת דין ולעזור לאנשים חפים משפע...