בעודי מנסה לחגור את עצמי אבל לא מצליחה בגלל הבטן הגדולה שלי . " תני אני אעזור לך" אמר ג'וני ועזר לי לחגור . שהוא סיים מבטנו נפגשו אחת בשניה והייתה דממה לכמה שניות ספורות. רציתי כל כך לנשק אותו כמעט נישקתי אותו, זה היה רגע מושלם . ג'וני תפס בידי והמשיך להסתכל אל תוך עייני ואני אל תוך עייניו . הרגשתי איך השניקה שכל כך חיכיתי לה מגיעה עכשיו . אנחנו כל כך קרובים שעוד שניה שפתנו נוגעות זו בזו .
---------------------------------------------------
הרגשתי את נשימתו החוזקה ואת חום גופו שבא ועוטף אותי. עוד שניה ועמדנו להתנשק אבל אז הוא עצר אותי. " אני מצטער, אני לא יכול לעשות את זה" הוא אמר וחזר למושב שלו והתחיל לנסוע לכיוון המלון שאני שוהה בו.
הוא לא רצה להתנשק איתי בסוף, אז למה הוא התקרב אליי? באמת חשבתי שיש לו משהו אלי אבל טעיתי. הרגשתי כאילו סכין חדה תקועה לי בלב.
" זה בסדר גם ככה זה היה שום דבר" אמרתי בעוד שקולי נחנק.
אחרי מה שקרה הייתה דממה מוחלטת באוטו. ג'וני לא דיבר וגם אני לא דברתי.
אחרי נסיעה מביכה הגענו למלון וג'וני כמובן רצה ללוות אותי עד החדר אבל אמרתי לו שזה בסדר שאני אסתדר .
" לילה טוב " הוא אמר ונכנס לאוטו והתחיל לנסוע.חשבתי שהוא מרגיש משהו כלפיי, הרגע הזה שהיה לנו באותו הוא לא היה סתם, אני הרגשתי משהו, אני הרגשתי חיבור. אבל אולי רק אני הרגשתי את החיבור הזה בטח ג'וני לא ירצה להיפרד מחברתו.
איך אני אמורה להסביר לו שאני אוהבת אותו? איך אני אמורה להגיד לו שכבר הרבה זמן אני מרגישה כלפיו משהו?
אין לי ברירה אני לא אגיד לו כלום, אני ממש לא מעוניינת שהוא ידע שיש לי רגשות אליו ואז ידחה אותי , אנחנו נישאר ידידים וההורים שלי ביתנו. אבל כמה זמן עוד אצטרך לא לגלות לו את זה? אני יודעת שמתישהו הוא יבין הוא ידע ואז כבר לא יהיה לו מה לעשות עם זה.יצאתי רק עכשיו מהמקלחת, הייתי שם יותר משעה, מרוב מחשבות כבר שכחתי מה אני עושה ואיפה אני נמצאת.
אחרי המקלחת הזמנתי לי איזה נישנוש מהשירות חדרים והלכתי לצפות קצת בטלוויזיה.
שמעתי דפיקה בדלת של חדרי שבעודי הייתי אוכלת וצופה בסרט.
קמתי לפתוח ולא האמנתי את מי ראיתי עומדת מול הדלת של חדרי. חברתו של ג'וני בכבודה ובעצמה באה למלון שבו אני שוהה.
" מה את עושה פה? " שאלתי בתקיפות.
"איפה הוא? " היא שאלה והתפרצה אל תוך החדר. האישה הזאת השתגעה לגמרי מה היא רוצב עכשיו? " איפה מי? " שרלתי לא מבינה למה היא מתכוונת. " אל תשחקי אותה את יודעת טוב מאוד למי אני מתכוונת" היא אמרה שבעודה מתקרבת אל מיטתי. " איפה הוא? איפה את מחביאה אותו? '' היא שאלה והשתוללה בתוך החדר. " דבר ראשון אם את מתכוונת לג'וני הוא לא פה ודבר שני מי את חושבת שאת שככה את מתפרצת לחדרי? צאי מפה עכשיו! " צעקתי אליה. נמאס לי הבחורה הזאת כבר הגזימה, היא לא נותנת לי מנוחה.
" אוו יפה.. אז אתם צופים בסרט, איזה רומנטי בטח אחרי זה את תשכבי איתו את גם ככה זונה" היא אמרה בעודה מחפשת בכל פינה בחדר. " מה אמרת? מה אמרת? " צעקתי ותפסתי לה בצוואר" תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב! זה לא אשמתי שחבר שלך לא רוצה אותך ואחך שאת מתנהגת אני מאוד מבינה אותו, עכשיו תעופי מפה לפני שאהרוס לך את הפרצוף המכוער שלך, עופי מפה " אמרתי בזעם וזרקתי אותה החוצה.
" את תשלמי על זה! זה עוד לא ניגמר " היא איימה והסתלקה משם מהר." הלו, ג'וני תרחיק ממני את החברה המשוגעת הזאת שלך , היא הגיעה אחיי למלון וחשבה שאתה פה שוכב איתי באיזה אומץ היא מדברת אליי ככה? תרחיק אותה ממני לפני שאני אהרוג אותה" צעקתי עליו ובכיתי ונזפתי בו לא נתתי לו להשחיל מילה. " טל חכי לי, אני לא הבנתי כלום אני בא אלייך" הוא אמר ואני מיד עצרתי בעדו " לא אל תבוא, אני מבקשת שתתרחקו ממני ותעזבו אותי, קח את החברה המשוגעת שלך ותלכו ממני! " אמרתי וניתקתי את הטלפון.
YOU ARE READING
אני עוד צעירה
Romance#חלק אחד : ממסיבה לגיהנום " לא אכפת לי מי אתה רק תעשה אותי" דרשתי ממנו אילו ידעתי שהדבר הזה הולך להרוס לי את החיים בחיים לא הייתי עושה את זה ! קוראים לי טל, תלמידת י'ב , בעצם כמעט סוף י'ב בעתיד אני מתכננת להיות עורכת דין ולעזור לאנשים חפים משפע...