פרק 34

596 33 24
                                    

*הפרק מכיל קטע מיני לקראת הסוף*

" תקשיבי אני ממליץ לך לחשוב על זה, אם יש לך אפשרות לעבודה אחרת ואת יכולה למצוא אז שיהיה לך בהצלחה אבל אם לא את מוזמנת להשאר כאן, אני מבטיח לך שכולם יאהבו אותך כאן, את צעירה את יפה, ויש לך גוף לא רע, והבחירה בשמלה האדומה הזאת מראה כמה שאת מתאימה לעבודה הזאת" אני פשוט בשוק, זה אמור להחמיא לי כל מה שהוא אמר כרגע? אבל מה אם הוא צודק, חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי שום עבודה שתקבל אותי, איך אני אמורה לגדל את הבת שלי? ואיך אני אמורה לממן את הפלה שאני עוד צריכה לעשות , אני לא מאמינה שאני אפילו חושבת על זה אבל הוא צודק  " טוב אני אעבוד פה, אני אעשה כל מה שצריך בשביל שיהיה לבת שלי אוכל על השלוחן."


...............................................................................................................

היום בערב אני מתחילה את העבודה במועדון, אני עדיין לא מאמינה איך נגררתי לעבודה כזאת, אבל מה אני יכולה עשו, לא סיימתי ללמוד, יש לי ילדה קטנה בבית ואני גם בהריון לא רצוי, אז מה אני אמורה לעשות עם החיים שלי? מה אני אמורה לעשות עם הילדה שלי ? איך אני אמורה לגדל אותה, או איך אני אמורה להאכיל אותה?. אני חייבת לקחת את העבודה הזאת, אני חייבת להיות חזקה, אף אחת לא בוחרת להיות זונה מרצונה החופשי.

יצאתי החוצה לשאוף קצת אוויר ולהרגיע את הראש של מהמחשבות שלא עוזבות אותי. ניסיתי לשכנע את עצמי שמה שאני עושה הוא הכי טוב והכי טוב בשביל לטפל בבת שלי ובשביל לממן את ההפלה. אחרי ששהיתי בחוץ כמה שעות החלטתי לחזור הביתה ולהיות עם ליאלי הקטנה שלי. חזרתי לבית הורי , נכנסתי הביתה ולא ראיתי אף אחד בסלון וחשבתי לעצמי שהם בטח בגינה וליאלי בחדר , עליתי לחדר שלי, כלומר לחדר שהיה שלי מתי שהייתי קטנה. עליתי במדרגות והרגשתי איך הגוף שלי לא מצליח לעלות במדרגות מרוב עייפות, אני מרגישה נורא עייפה ונורא כבדה בזמן האחרון, כנראה בגלל ההריון הזה.  כאשר התקרבתי לחדר שמעת את ליאל מצחקקת לה ואני לא מבינה עם מי היא נמצאת בחדר אם הורי בגינה, הגברתי את הקצב ונכנסתי במהירות לחדר. בחדר אני רואה את ליאל מחזיקה מלא מתנות בידה ואת ג'וני יושב לידה. " מה אתה עושה פה" צעקתי בכעס " בבקשה לא ליד הילדה" לחש לי ג'וני ואז הוריתי לליאל ללכת לגינה לשחק עם סבא וסבתא. " עכשיו אתה מוכן להסביר לי מה אתה עושה פה" שאלתי שוב ודרשתי תשובה מיד אחרי שראיתי שליאל כבר יצאה מהחדר. " את מוכנה להקשיב לי לדקה אחת בבקשה, תתני לי להסביר לך את עצמי" התחנן ג'וני . אני כבר לא יודעת מה לעשות, למה הוא לא עוזב אותי בשקט, שיעזוב אותי כבר, אני מנסה לכוח אותו, אני מנסה להמשיך הלאה אבל הוא מופיע בבית הורי באמצע היום סתם ככה . מי בכלל אמר לו שאני נמצאת כאן, איך הוא ידע? " טוב יש לך בדיוק דקה, ואחרי זה את עף מפה ואני לא רוצה לשמוע אותך יותר" אמרתי בכעס והתכוונתי לחלק מהמילים שאמרתי. אם כמה שאני כועסת עלי עכשיו, ואם כמה שאני שונאת אותו עכשיו, אני עדיין אוהבת אותו, איך אני יכולה לשכוח אותו, איך אני יכולה להמשיך הלאה בלעדיו. " אני כל כך מצטער שפגעתי בך, אני יודע ששברתי לך את הלב, אני יודע את זה, את לא מבינה כמה כואב לי, כואב לי בלעדייך, כואב לי בלי לראות את ליאל, אני לא יכול ככה יותר" התחיל לדבר ג'וני אבל דבריו משום מה נשמעו לי שקריים, כי אני כבר לא יכולה להאמין לו. " אני מנסה בכל הכוח  להיזכר באותו הלילה עם כל מה שקרה עם לין, ואני לא מצליח, אני פשוט לא מצליח, אני מרגיש שיש לי חור שחור בתוך הראש שלקח לי את הזיכרון מאותו הלילה, אבל את מכירה אותי, את יודעת שאני בחיים לא אבגוד בך, את יודעת שאני אוהב אותך, את יודעת כמה אני שונא את לין, את מכירה אותי, איך את יכולה שלא להאמין לי?" ג'וני התחנן שאני אאמין לו, אבל אני לא מצליחה, בניתי חומה סביב הלב שלי, כדי שאני לא אפגע שוב, שמתי בצד את האהבה שלי אליו והפכתי להיות קרה אליו. " נגמרה לך הדקה" אמרתי בקול גבוהה וקריר וחסר רגשות. " טל..." הוא קרא בשמי ויכולתי להבחין איך הקול שלו נשבר שהוא מבין שאני לא מאמינה לו ולא מוכנה לסלוח לו. " אני צריכה ללכת עוד מעט לעבודה, אני מבקשת ממך לעזוב, אני רוצה שתעזוב. 

יש כאן כל כך הרבה חשפניות ואני הפכתי היום להיות אחת מהן אני לבושה בחצאית מיני ללא תחתונים מתחת , הייתי בלי חולצה היו רק שתי מדבקות של כוכב על הפיטמות שלי. " וואו, את נראת נהדר, מה הייתי עושה לך" אמר לפתע מנהל המועדון ובחן את כל גופי. " עוד מעט מגיע הלקוח הראשון שלך, אני מקווה שתתני לו את הלילה הטוב ביותר בחייו" אמר המנהל והתקדם לעבר שאר הבנות תוך כדי שהא מלטף את הישבן שלי. אני מרגישה כל כך חשופה וכל כך לא בנוח, אבל אני צריכה לשחק אותה ילדה תמימה שאף אחד עוד לא נגע בה או לא חילל אותה, כדי שלקוחות ירצו אותי. בשביל לשחק את התפקיד הז  הייתי צריכה לחזק את החומה שבניתי סביב הרגשות שלי ולהיותקרה, לא להרגיש שום רגש, לנסות להנות מהעבודה ולכבות את האנושיות שבי.  הלקוח הראשון שלי מחכה לי באחד החדרים שלמעלה אני צריכה לעלות אליו ולהפוך את הלילה שלו לילה הכי טוב בעולם. נכנסתי לחדר וראיתי אותו יושב על כיסא עם חלוק מחזיק בידו סיגר ויוסקי. התקדמתי אליו בהליכה סקסית תוך שאני מלטפת כל חלק בגופי ומגישה אותן, אני נושכת את שפתיי ומנסה להיות הכי סקסית. אני רואה את המבט שלו, הוא נלדק, העיניים שלו נצצו ויכולתי לראות איך הוא מחזיק את עצמו כל כך חזק שראיתי את זה נצלתי את זה, נעמדתי מולו, שמתי רגל אחת על הכיסא שהוא ישב בו ופיסקתי את רגליי ואפשרתי לו לראות הכול אבל עדיין לא לגעת. לקחתי את ידיי לאט ולאט ושמתי אותך כל החזה שלי ובזה אחר זה אני מורידה את המדבקות שהיו על הפיטמות שלי וזורקת אותן. סמנתי לו שעכשיו אפשר להתחיל לגעת הוא קפץ על ההזדמנות הזאת והתחיל להתקיף אותי בנגיעות רבות בכל הגוף, הוא צובט את ישבני, מוצצץ את פיטמותי ומכניס אצבע לתוך האיבר שלי. נתתי לעצמי להנות מזה כדי שזה יסיח את דעיתי ואני לא אחשוב על החיים שלי וזה עזר לי אז התמקדתי רק בזה. עמדתי על רגליי פשטתי את החצאית הקצרה והתחלתי לנענע את גופי , אני רואה שהלקוח כבר מוריד את בגדיו ומחכה לי. נתתי לו לחכות קצת והתקרבתי אליו באיטיות עד שישבתי עליו והרגשתי את איברו חודר לתוכי והתחלתי לקפץ, התחלתי לקפץ ולצעוק , צעקתי מעונג, צעקתי כי נהנתי, ולא הפסקתי, המשכתי לקפץ ולקץ, והרגשתי איך האיבר שלו חודר לתוכי שום פעם ושוב פעם עד שהרגשתי אני עוג מעט מסיימת, נתתי את כל הכוח שלי , הלקוח כנראה קלט שאני נהנת מזה הוא הפך אותי והתחל לדפוק אותי כל כך חזק ומהר שרציתי רק עוד ועוד.. אני צועקת " כן.. כן.. עוד ...כן" שתינו גמרנו באותו זמן והלקוח התנער ממני והמשיך לצבוט בישבני . " את טובה בזה , אני רוצה אותך גם מחר" אמר הלקוח והמשיך לשחק בגופי. 




הוספתי קטע של מין בסיפור הזה, אם יש קוראים/ קוראות שמעדיפות את הסיפור בלי קטע מיני שיכתבו לי את זה בתגובות בבקשה. 

אני מקווה שנהנתם מהכתיבה של הפרק. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 04, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אני עוד צעירהWhere stories live. Discover now