"İkinizde hainsiniz" dedi Baekhyun arkadaşlarına. Elindeki şişler hızla birbirine çarpıyorlardı. Sinirlendikçe daha hızlı örüyordu ve öfkeden kudurma aşamasını geçeli epeyce olmuştu.
Üçü Dahee'nin yüz yaşındaki çiftlik evinin salonunda oturuyorlardı. Kyungsoo ile Sehun maun kırmızı brokardan yapılmış, rengi atmış kanepedeydiler. Baekhyun onlardan uzakta duran ve kanepeye uymayan haki yeşili bir berjer koltuğa oturmuştu. Diğer ikisiyle yan yana oturacak, arkadaşlık edecek havada değildi. Dünyadaki en güvenilmez arkadaşlar olduklarını kanıtlamışlardı.
Aslında içinden örgü örmek de gelmiyordu ama azarlamak için Kyungsoo'yu aradığında arkadaşı Dahee'nin evine gidip örgü örmeleri gerektiğini, yaşlı kadının yirmi bulaşık bezi siparişi aldığını söylemişti.
Normal şartlarda Baekhyun memnuniyetle yardım eder, örgü örerek rahatlardı ama o gün herkesi tersleyebilecek kadar alıngandı ve öfkesini kontrol edemezse parmaklarının arasına sıkıştırdığı yedi numaralı metal şişi kıracağından korkuyordu.
"Neden şikayet ediyorsun ki?" Diye karşılık verdi Kyungsoo. "Bir gecede on iki orgazm yaşama şansını sana verdiğimiz için bize teşekkür etmen lazım. Aman tanrım, bunun ne kadar güzel bir şey olduğunun farkında değil misin? Jongin bile bunu başarmış değil,hem de enerjisi bitmeyen tiplerden olmasına rağmen. Hiç durmadan sevişebiliyor."
O arada Dahee içeri girmiş olan biteni anlamaya çalışıyordu.
"Noluyor?"
Üç genç birbirlerine baktıktan sonra Kyungsoo konuştu.
"Yatmışlar."
"Yatmak derken uymayı kastetmiyoruz tabii. Çok az uyumuşlar." Diye dalga geçti Sehun.
"Azgın maymunlardan farkları yokmuş."
Baekhyun Kyungsoo'ya ters ters baktı.
"Sağ ol ya."
"Rica ederim." Diye karşılık verdi arkadaşı.
"Şu işe bak"dedi Dahee. "Kısa zamanda neler olup bitmiş. Neyse ki geldiniz, yoksa önümüzdeki haftaya kadar bunlardan haberim olmayacaktı."
Tatlı bir sesle,"Evet, ilginç ayrıntıları dinlemek için bir hafta beklemek istemeyiz. O yüzden Baekhyun, anlat bakalım. Chanyeol çıplakken de kot pantolonuyla olduğu zamanki kadar seksi mi?" Diye ekledi Kyungsoo.
Baekhyun fazla meraklı arkadaşına tek kaşını kaldırarak cevap verdi.
"Sen ne demeye başka erkeklerin kot pantolonlarını inceleyip duruyorsun? Jongin bunu fark etse kızmaz mı?"
O anki ruh haliyle Kyungsoo'yu sevgilisine memnuniyetle ispiyonlayabilirdi. Başına bu derdi açan Kyungsoo idi ve hak ettiğini bulmuş olurdu, en azından dikkatini Baekhyun ile Chanyeol arasındaki berbat ilişkiden kendi ilişkisine çevirmek zorunda kalırdı.
Ama Kyungsoo ile Jongin'in ilişkisi gayet normal ve sağlıklı görünüyordu, muhtemelen sonsuza kadar da sürecekti. Kahretsin.
"Jongin arada bir başka adamların popolarına veya önlerindeki pakete baktığımı biliyor, o da başkalarına bakıyor. Sipariş veremiyor olabiliriz ama menüye bakmak yasak değil." Dedi küstah bir tavırla. Burnunu hafifçe havaya kaldırmıştı.
Baekhyun'un tek yapabildiği bu münasebetsiz arkadaşına dil çıkarmaktı.
"Hadi ama" diyen Sehun Baekhyun'u kandırmaya çalışıyordu. "Chanyeol söz konusu olunca meraktan ölüyoruz. Jongin ile Luhan'ın gizemli bir tarafı yok. Biz onlarla beraber olduk, insanı bıktıracak kadar bahsettik onlardan. Küçük grubumuzda beraber olmayan bir tek Chanyeol'la sen vardınız,şimdi beraber olduğunuza göre ayrıntıları öğrenmek istiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMBAT
Fanfiction"Ben spor muhabiri olmak istiyorum, hem de çocukluğumdan beri. Beyzbol, basketbol, Amerikan futbolu, hokey, tenis, futbol, golf... hepsini seviyorum. Günün on iki saati spor istatistikleri beynimde dolaşıp duruyor." "Kalan on iki saatte ne düşünüyor...