Impasul

284 18 0
                                    

Teresa și Wil își petrec noaptea studiând harta și au băut toată rezerva de rom. Cei doi au adormit unul lângă  altul. Dimineaţa ei se trezesc și ţipă. Se îndepărtează unul de altul și încep să se șteargă în locurile în care s-au atins.
- Asta nu s-a întâmplat.spune Wil
-Deacord.spune Teresa
Cei doi se duc în camerele lor și nu ies de acolo pentru restul zilei. Ea se trezește de dimineaţă,scoate un scaun, se așează și începe să se bronzeze. Liniștea nu a durat mult. Wil s-a trezit și el devreme. O vede pe Teresa stând pe mijlocul punţii cu o sticlă de rom lângă scaun. Vine lângă ea.
-Pot să-ţi aduc ceva?întreabă el
-Dacă ești amabil ,un pahar pentru rom. spune ea
-Este nevoie să-ţi amintesc că ai treabă de făcut și dacă te-am cruţat asta nu înseamnă că ești în vacanţă. spune Wil
Teresa seridică de pe scaun, ia sticla de rom și merge în cabina ei. Wil își trezește restul echipajului. Teresa merge în cabina lui Wil și se mai uită pe hartă. Din greșeală ea varsă câţiva stropi pe hartă. Un scris apare pe hartă.

        Pentru a-ţi da seama ce să faci du-te să cânţi cu profesioniste. S-ar putea să fi mâcat,dar riscă și vei putea afla următorul pas.

Teresa ia harta și merge lângă Wil care se uita pe ochean. La început el o ignoră, dar ea îi pune harta în faţa ocheanului blocându-l să vadă ceva.
-Ar face bine să fie important. Nu am timp de pierdut cu prostiile tale.spune el
-Unu la mână este prima data când îţi atrag atenţia, doi la mână am descoperit ceva, trei la mână unu și doi ar trebui să fie suficienţi. Dacă nu vrei să mă asculţi aș putea să arunc harta în apă.spune ea
-Bine.Spune până nu mă răzgândesc.
Teresa începe să îi spună tot. După ce termină Wil o îmbrăţișează.
-Se pare că cineva este fericit.spune Teresa

      Piraţi : Orașul dispărut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum