Am pornit drumul spre Iama. Suntem foarte aproape de casa ei. Se pare ca Iama a adaugat zeci de aligatori. Eu aproape lesin de frica. Norocul meu a fost ca Wil a fost acolo sa ma prinda.
-Esti bine? Sa iti aduc un pahar de apa sau vrei altceva?
-Wil,sunt bine. Partea rea este ca Iama si-a luat animale noi,de care mi se face frica doar daca ma uit la ele.
Eu imi recapat echilibrul si ma duc in cabina lui Wil si aduc harta. Nu ma mai uit in stanga si in dreapta pentru ca acolo sunt crocodili si daca ma mai uit o singura data la ei o sa lesin, iar Wil nu o sa poata sa ma prinda din nou si din nou. Poate? Valentina si Nataly nu s-au trezit. Christopher este la datorie. Eu sunt singura care nu face nimic important. Ii dau harta lui Wil. El si-o baga in buzunar.
-Wil, trebuie sa te barbieresti.ii spun eu
-De ce? Imi sta foarte bine.
-Asta crezi tu. Te-as lasa cu barba, dar ai tepi care imi fac semn si eu nu m-am maritat cu barbosul Wil ci cu Wil fara barba.
-O sa ma barbieresc diseara.
-Imi pare bine de intelegere.
Christpher vine langa noi si el are barba. Wil astepta sa ii spun si lui acelasi lucru.
-Lui de ce nu ii spui?
-El nu este sotul meu ca sa ii spun cum sa arate.spun eu
-Christopher,trebuie sa tet barbieresti.ii spune Wil
-De ce? Imi sta bine.
-Aici nu te contrazic.spun eu
-Acum zici ca o barba arata bine. La mine de ce nu arata bine?
-Tu, esti sotul meu, iar mie nu imi plac barbati cu barba.
Eu merg langa fete. Christopher si Wil merg in cabina lui si beau o bere inainte sa acostam.
-Ce a fost faza asta? intreaba Christopher
-Inainte sa vi tu Teresa mi-a spus sa ma barbieresc, iar atunci cand ai venit tu nu ti-a spus nimic.
-Atunci cand ai lut-o de nevasta ai luat-o cu calitatile si cu defectele la pacet. S-ar putea sa patesti asta pentru ca ai o sotie mai tanara decat tine.
-Doi ani. Nu este la fel ca o diferenta de 5 ani.
-Nicio tanara cu cinci ani mai tanara decat tine nu s-ar fi indragostit de tine poate daca era Teresa acea tanara.
Am ajuns la mal. Coboram toti inafara de Christopher si Nataly. Eu in fruntea lor, ca de obicei. Wil se straduia sa fie in fata mea,dar nu reusea. Ajungem la usa lui Iama. Wil bate la usa. Niciun raspuns.
-Poate merge daca dai cu pumnul. Lasa-ma pe mine sa incerc.
Eu dau cu pumnul si se face o gaura in usa. Mana mea dreapta s-a inrosit si ma doare ca naiba. Pacat ca am dat cu dreapta, trebuia sa fi dat cu stanga. Usa se deschide. Nu era nimeni acasa si locul era parasit. Iama nu l-ar fi lasat asa niciodata. Ceva rau s-a intamplat aici. Sper ca acum a plecat. Intru in casa. Nu puteai sa vezi nimic din cauza intunericului. Se aprinde o lumina. Ceva imi spune ca nu este de bine. Un barbat mai inalt decat Wil care are 1.80, iar eu 1.75. El lumineaza toata casa. Era tatauat pe brate si picioare. Cred ca are 2 metri.
-Stiam ca o sa veniti aici.spune el
-Chiar conteaza chestia asta? Unde este Iama? Sau mai bine zis ce i-ai facut?il intreb eu stand fata in fata cu el.
Sigur nu e mai rau decat un crocodil. Sa speram.
-Domnisioara Teresa, pe tine vroiam sa te cunosc cel mai mult.
-In primul rand sunt doamna acum.
-Ma scuzati.
-Tu cine esti?
-Ferdinand.
-Ciudat nume pentru un vrajitor.
-Vorbesti prea mult.
-Iar tu prea putin, dar eu nu iti spun tie asta.
Wil si Valentina stiau ce se va intampla asa ca fac cativa pasi inapoi pana ajung pe corabie. Nava ii intampina fericita ca ii vede. A crescut foarte mult.decand am luat-o. Stiu ca este lup, dar se comporta ca un caine domestic. Wil se intoarce ca sa vada daca sunt bine. Atunci cand el a venit eu am fost data afara in suturi. Ma ridic in piciare.
-Incep sa am impresia ca de fiecare data cand vin aici o sa fiu data in suturi afara.
-Teresa, de fiecare data cand vi aici faci cate o prostie.spune Wil
-Dar daca nu as face o prostie nu as mai fi femeia cu care te-ai insurat.
Noi mergem spre corabie.
CITEȘTI
Piraţi : Orașul dispărut
AdventureTeresa, fiica unuia dintre cei mai căutaţi piraţi din Marea Britanie se află pe corabia lui. Când el a murit ea a devenit căpitanul corăbiei. Într-o noapte obișnuită pe mare Teresa se uita la stele. Dintr-o dată echipajul altei corăbii îi atacă. ...