Prinși din nou

53 9 0
                                    

Ajungem în port. Teresa ca de obicei își bea porţia de rom de dimineaţă. După eu și ea ne schimbăm din hainele de piraţi în unele pe care le poartă cetăţenii. Teresa ar fi preferat să batem niște cetăţeni și să le furm hainele.
Ea iese îmbrăcată într-o rochie albastră care ar fi fost mai lungă dacă nu o rupea până la genunchi,dar cred că arată mai bine. Un singur lucru nu se potrivește. Teresa poartă pălăria mea de pirat.
-Teresa,ţi-am spus să nu porţi pălăria.
-Dar arată bine. Nu mă poţi contrazice.
-Să mergem până când nu mă răzgândesc.
-Dar am ajuns aici și un pui de lup este foarte adorabil. Va fi și mai drăguţ. Wil,ai un petic,nu-i așa?
-Teresa,știam că o să îţi vină o asemenea idee la un moment dat.
-Mă cunoști așa bine. Acum să nu mai pierdem vremea și să mergem să găsim niște lupi și să-mi iei unul.
-Poftim?
-Cum ai auzit.
Eu și Teresa mergem spre pădure. Nimeni din piaţă nu ne-a recunoscut,deși erau afișe cu noi,dar la amândoi ne-au greșit nasul.
-Wil,hai să ne întrecem. O să ajungem mai repede.
-Realizezi că din cauza dorinţei tale de a avea un lup ne pune în pericol viaţa?
-Dar și întâlnirea cu tatăl tău ne putea omorâ și uite-te la noi. Suntem sănătoși tun.
-Ai dreptate.
După trei ore de mers pe jos ajungem la locurile unde putem găsi lupi. Eu sunt extenuat,dar Teresa este plină de energie,poate și pentru că ea este mai tânără decât mine cu doi ani. Găsim o haită de lupi,dar nu se văd puii.
Mergem pe lângă ei cam vreun kilometru. Atunci găsim pui. Acum că îi văd realizez că Teresa nu glumea atunci când a spus că sunt drăguţi.

Îmi vine să-i iau pe toţi cu mine.
-Îl luăm pe cel curios.spune Teresa
Ea îl strigă și puiul vine la ea din prima. Dacă o făceam eu sigur aș fi ignorat sau mușcat. Mergem spre port. La întoarcere ne-au recunoscut. Acum suntem înconjuraţi.
-Acum va picat fisa. Acum dacă nu vă supăraţi trebuie să ajungem în port. Mă scuzaţi.spune Teresa în timp ce înainta.
Schema ei nu a mers și amândoi am fost încarceraţi.
-Ai crede că te obișnuiești cu încarcerarea chiar dacă am fost închiși destul de des.

      Piraţi : Orașul dispărut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum