BOOM!!!!!!
Alta lovitura de la monstru. Toti ne-am dezechilibrat. Nimeni nu are nicio idee in aceste momente. Ne ridicam. Eu incep sa imi ascut sabia pe care am uitat cum s-o folosesc,dar asta nu conteaza acum. Nataly face la fel. Wil si Christopher se invart in cercuri. Christopher se duce la tunuri sa le incarce cu ghiulele. Nataly se duce sa il ajute. Eu si Wil ne uitam la monstrul care ne inconjura corabia ca un rechin o barca cu pescari.
-Teresa,daca asta este sfarsitul vreau sa sti ca te iubesc.
-Wil, si eu te iubesc.
El ma saruta cu pasiune. El se pune intr-un genunghi si scoate un inel cu diamant.
-Teresa,vrei sa fi sotia mea?
-Da,dar as prefera sa supraviatuim acestui monstru.
-Chiar tu spuneai ca impreuna suntem de neoprit.
-Daca supraviatuim atacului vom avea o nunta mare cu mult vin rosu si vom gasi si tridentul ala nesuferit.
El imi pune inelul pe deget. Avem o singura clipa vesela ca monstrul se ridica din apa si cu coada lui imensa ne strangea corabia asa cum un piton isi strange prada. Norocul nostru ca corabia rezista,dar asta nu inseamna ca va dura mult. Acest monstru sta fata in fata cu mine. El scoate un sunet pe care nu il inteleg si ma murdareste cu mazga sau ce o fi. Un lucru este sigur hainele mele sunt murdare si nu cred ca nu o sa le curat usor.
-Ar trebui sa iti ceri scuze,dar nu cred ca mama ta te-a invatat sa faci asta.
El intoarce capul deparca m-a inteles. Wil s-a dus sa ia pistolul din cabina lui. Ati crede ca pirati tin la indemana pistolul, nici eu nu am o arma la indemana, am doar sticla de rom pe care am baut-o. Am o idee. Arunc sticla,care la impact se transforma in cioburi foarte ascutite. Il iau pe cel mai mare si il arunca spre monstru. Lui ii lasa o rana mica,dar eu am mana rosie din cauza ca m-am taiat in ciobul ala nesuferit. Azi nu este ziua mea norocoasa,dar nu vreau sa fiei nici ultima. Vreau sa ma marit cu Wil si sa am copii cu el si sa navig cu el si prieteni nostri. Teresa trezeste-te!! In fata ta este un monstru care te-ar putea manca dintr-o inghititura daca ar vrea.
Nava sare spre el,dar eu o apuc la timp. Este inca mica,dar are curaj cat un leu. Singurul lucru care lipseste este ca nu are gura mare ca mine. Nava se duce la tunuri. Ea considera locul ala sigur. Wil se intoarce cu pistolul si incepe sa traga in el. Cred ca daca el nu venea eram moarta. Monstrul se retrage si pleaca departe de noi. Se pare ca acel monstru nu este mare si tare pana la urma. Wil se uita la dara de sange care ducea la mana mea.
-Ce ai patit la mana?
-Nu aveam nicio arma la indemana asa ca am aruncat sticla de rom si m-am taiat. Acum sunt toata plina de sange.
Eu rup o bucata din tricou si ma bandajez. Mergem amandoi la tunuri. Nava era intre ele. Ea isi acoperea ochii cu labutele ei crezand ca pericolul inca exista.
-Nu suntem morti?intreaba Nataly
Eu o ciupesc.
-Asta pentru ce a fost?
-Pentru a-ti demonstra ca nu suntem morti. Nataly,ce ma fac eu cu tine?
-Aceeasi Teresa. De la cine este inelul? Nu aveai cum sa iti cumperi tu unul.
-Parinti lui Wil suint rege si regina si am fost pe la ei. Am apucat sa ma uit la bijuteri foarte bine plus ma marit inaintea ta.
-Felicitari!spun Nataly si Christopher
-Acum ca esti logodita pot avea eu cabina ta?intreaba Christopher
-Nu. Patul meu este mai bun decat al lui Wil si nu te nuti nici in cabina lui Wil daca o sa intrebi asta. Acum ar trebui sa sarbatorim cu o sticla de vin rosu.
-Dar nu am.spune Wil
-Wil,stiu unde ti ascuns orice bautura. Nu poti ascunde nimic de sotie. Acum trebuie sa exersez.
Eu si Nataly mergem sa luam toate sticlele pe care le putem gasi.
CITEȘTI
Piraţi : Orașul dispărut
AdventureTeresa, fiica unuia dintre cei mai căutaţi piraţi din Marea Britanie se află pe corabia lui. Când el a murit ea a devenit căpitanul corăbiei. Într-o noapte obișnuită pe mare Teresa se uita la stele. Dintr-o dată echipajul altei corăbii îi atacă. ...