La fortareata piratilor

58 9 0
                                    

Ajungem la fortareata piratilor. E timpul ca distractia sa inceapa. Ies din camera mea si cineva ma trage de mana. Ma intorc si il vad pe Wil.

-De data asta o sa faci si tu treaba.spune el 

-Dar eu fac deja.

-Care?intreaba Christopher

-Treaba mea e sa ma distrez cat si pentru voi. Acum va rog sa ma scuzati. Am o intalnire cu o sticla de rom.

Wil imi lasa mana si merg spre han. Nava ramane pe corabie cu baietii. Cred ca vrea sa exploreze restul corabiei. Ajung la han si comand o sticla de rom si una de vin rosu. Din pacate nu se tinea un concurs de baut pentru ca l-as fi castigat foarte usor. Imi iau sticlele si barmanul intinde mana.

-Face 10 pesete.

-Pune in contul lui Wil. O sa il trimit mai tarziu pe Wil sa plateasca.

-Aici nu merge asa. Daca nu platesti nu primesti nimic. Este simplu.

-Si tu trebuie sa platesti ceva. Sa sti ca doar pentru simplu fapt ca mai vazut  trebuie sa platesti 10 pesete.

-Prosti. Pleaca de aici pana cand nu scot pistolul.

-Dar sunt prea tanara ca sa mor. Nu poti sa faci o exceptie pentru mine? intreb eu in timp ce fac ochii de catelusi.

-La mine nu merge. Plateste sau te impusc. E simplu.

Eu neavand alte idei,iau sticla de rom si fug spre corabie. Stiu ca parea mai simplu sa platesc,dar nu am niciun ban la mine. Wil nu imi da pentru ca se teme ca i-as cheltui pe toti. Pe drum mai multi pirati mergeau sa se aprovizioneze. Din greseala dau peste ei.

-Scuze!

Macar mi-am cerut scuze. Ma aproprii de corabie. Ce care ma urmarea cred ca a renuntat sa ma urmareasca. Urc pe corabie. Christipher dadea cu matura,iar Wil facea iventarul. 

-Teresa,poti sa imi spui de ce hangiul a spus sa platesc eu 10 pesete? ma intreaba Wil,desi stiu ca stie ce s-a intamplat.

-Simplu. Tu nu mi-ai dau niciun ban. Iti dai seama in ce situatie m-ai pus. Nici nu iti poti imagina. Am incercat sa il conving sa puna consumatia intr-un cont ca sa platesti tu mai tarziu,dar nu a vrut. In final am luat sticla de rom si am alergat spre corabie. Pe drum am tamponat cativa pirati. 

Eu ma duc in cabina mea si ma culc. La cat am alergat nu mai 

      Piraţi : Orașul dispărut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum