Perspectiva Wil
Ma trezesc dis de dimineata si o vad pe Teresa stand pe scaun pe mijlocul puntii cu Nava in poala,dar nicio sticla de rom langa ea. Ciudat. Christopher se trezeste si vine langa mine.
-De ce doarme acolo?
-Christopher,eu ma intreb asta decand o cunosc si trebuie sa mai aud o poveste de la ea,dar nu cred ca o sa mi-o povesteasca.
-Si eu cred ca nu o ti-o spuna,dar poti mereu spera.
-Ar trebui sa mergem in cabina mea ca sa nu o trezim.
-Bine.
Eu deschid usa si ...
-Unde va duceti baieti? intreaba ea in timp ce se ridica de pe scaun.
Nava merge dupa ea. Incep sa cred ca Teresa are un super auz sau un ochi la spate.
-Unde mergem azi? Sper sa fie un loc frumos si fara oameni care sa ne cunoasca.
-Am putea merge la ascunzatoarea piratilor sau in alta tara. Poti sa o alegi tu. Mie nu imi pasa unde mergem cat timp mergem undeva.
-Bine,morocanosule. Mergem in Spania,pamantul meu natal. N-am mai fost acolo de 10 ani. O sa fie foarte frumos. O sa vedeti.
-Daca zici tu.spun eu si Christopher
Perspectiva Teresa
Ne vom distra in Spania,daca nu o sa ne strice cineva distractia... tatal lui Wil ca exemplu,dar cred ca o sa ne lase in pace. In aproprierea Spaniei vedem cum o corabia a piratilor a fost distrusa.
-Wil,mai bine ne-am duce la ascunzatoarea piratior. Oricum trebuie sa ne facem proviziile. Nu mai avem nimic de mancare si din pacate nici rom si eu nu rezist fara un pahar de rom pe zi.
-Teresa,atunci cand am naufragiat nu ai baut rom o luna. Poti rezista.
-Wil,dar atunci am baut si vreo doua sticle inainte de asta.
-Voi aveti ceva cu romul.
-Asa ne-am cunoscut mai bine la un pahar de rom. Suntem iubiti si parteneri de baut. Cel mai bine cunosti o persoana atunci cand ii dai sa bea.spune eu
-Daca spui tu.spune Christopher
Wil era la carma indreptand cursul spre ascunzatoarea piratilor. Eu si Christopher ne jucam cu Nava si asa a trecu
CITEȘTI
Piraţi : Orașul dispărut
AdventureTeresa, fiica unuia dintre cei mai căutaţi piraţi din Marea Britanie se află pe corabia lui. Când el a murit ea a devenit căpitanul corăbiei. Într-o noapte obișnuită pe mare Teresa se uita la stele. Dintr-o dată echipajul altei corăbii îi atacă. ...