Insula

90 10 5
                                    

  Perspectiva Wil
   Dimineaţa mă trezesc și o văd pe Teresa dormind pe scaun. Pălăria  pe care i-am dat-o este ţinută de ea foarte aproape. Merg tiptil ca un hoţ ca să nu o trezesc. Deschid ușa și...
-Wil,unde te duci?mă întreabă ea ridicându-se de pe scaun.
-Se pare că nicăieri fără ca tu să afli.
-Nu cred că m-aș mai considera un pirat dacă nu aș dormi iepurește.
-Ai dreptate. O sticlă de rom ca să începem ziua bine.
-Wil,prea mult rom strică.spune ea ieșind din cabină.
Dar de când te cunosc bei rom aproape cu fiecare ocazie pe care o primești. Femeile. Se schimbă fără ca tu să îţi dai seama. Nu cred că o să ţin pasul. Ies din cabină  pe punte. Teresa se uită pe cheanul meu.
-Pământ!!ţipă ea
-Să mergem! Poate găsim și o comoară.
-Wil,dacă găsim o comoară o să dansăm în aur și o să ne umplem  buzunarelele cu aur.
-Teresa, trebuie să facem îngeri de aur. Nu plecăm de acolo până nu facem asta.
-Adu sticla de rom și suntem gata.spune ea
Aceasta este Teresa pe care o cunosc,nedespărţită de sticla de rom. Dacă i-aș spune să o lase jos sigur ar arunca-o spre capul meu. Ciudat este faptul că și-a schimbat atitudinea așa de rapid,probabil că bea atunci când este bine dispusă.
   Mă trezesc din gânduri atunci când ajungem la mal. Teresa este prima care iese să exploreze.
-Așteaptă-mă!
-Nu-i vina mea că sunt mai rapidă decât tine.spune ea fugind în pădure.
Curând nu o mai văd deloc. Cobor și eu pe uscat cu toţi membrii echipajului meu. Urmăm urmele lăsat de cismele Teresei care au o talpă groasă ca să fie mai înaltă.
Perspectiva Teresa
Sunt singură în această pădure tropicală. Văd apă în apropriere. Din păcate sunt și niște crocodili lângă ea. Acum nu mai vreau să ajung la apa aia. Ctocodili iau poziţia de bătaie,iar eu încep să fug și să ţip cât pot de repede. Mă ciocnesc de fostul logodnic. Acum parcă aș prefera să fiu prânzul acelei reptile.
-Bună,Teresa!
-Bună,Jack! Ce cauţi aici? Nu poate să fie o coincidenţă faptul că te afli aici.
-Avem o înţelegere. Îţi amintești,nu-i așa?
-Nu sunt o babă de 90 de ani care nu poate să ţină minte ce zi este.
-Atunci îţi amintești că dacă nu te măriţi cu mine nu va fi bine pentru tine.
-Până acum îmi merge coarte bine. De ce nu te duci în Spania și să găsești o prinţesă care este dispusă să teia de soţ.
Wil vine lângă noi. El are sabia scoasă pentru orice eventualitate.
-Pentru el m-ai părăsit? Un simplu pirat. Eu sunt de zeci de ori mai bun decât tine.
-Ști la ce te bate?
-Nu. Surprinde-mă.
-El este un partener de băut cel mai bun. Tu nu ești pentru că băutul ţi se pare pentru slabi și tot din acest motiv m-ai pus să fac treabă de bucătăreasă, cea care nu-mi place deloc.
Perspectiva lui Wil
Trebuie să recunosc acest fost logodnic este mult mai insistent decâtam crezut,dar pentru că este prinţ nu poate suporta gândul că este refuzat. Se pare că Teresa i-a picat cu tronc și are și motive:părul ei șaten, este sinceră, un pirat excelent și multe altele.
-Ești un prost,Tobias. Nu pot să cred că încă crezi că o să mă mărit cu tine.
-Dar te-am luat de pe stradă. Unde este recunoștinţa ?
-Cum poţi să fi deștept,dar în același tip un mare prost? Nu poţi să ajuţi și tu pe cineva fără să aștepţi nimic în schimb? Ști ceva nici nu meriţi să virbesc cu tine. Wil,te aștept pe corabie.spune ea în timp ce se îndepărtează
-Ai pierdut-o demult. Renunţă. Nu se va întoarce la tine după ce s-a intâmplat azi.îi spun eu
Restul echipajului meu au fost măcelăriţi de aei crocodili. Se pare că va trebui să fac niște recrutări. Merg spre corabie. Teresa aproape pleca fără mine,dar nu cred că ar fi făcut-o intenţionat. Mă duc lângă ea.
-Unde sunt restul?
-Mâncaţi. Va trebui să facem recrutări.
-Măcar suntem împreună. Asta contează cel mai mult.spune ea
Într-o zi o să aflu povestea cu Teresa pe stradă.

      Piraţi : Orașul dispărut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum