Vizita

52 9 0
                                    

   Dupa atacul monstrului corabia noastra deabia a rezistat. Din pacate s-a scufundat atunci cand traversam regatul tatalui lui Wil. Daca ne recunoaste cineva pe mine sau pe Wil suntem ca si morti. Nimic neobisnuit. Dupa asta eu si Wil ne vom casatori la fortareata piratilor.

 Ajungem la mal. Toti eram uzi leoarca. Eu eram cea mai uda. 

-Wil,ar trebui sa mergem la mama ta. Ea sigur o sa ne ajute.

-O greseala si suntem morti.

-Nu vad nicio problema. Oricum trebuia sa ii dau vestea.

-Si nu poti sa ii scri o scrisoare?

-Wil,o asemenea veste se spune fata in fata.spun eu 

-Bine,dar eu nu o sa vin sa te salvez.spune Wil

-Mai vedem.spun eu 

Eu merg in piata si ma opresc la o croitorie. Imi cumpar o rochie albastra,iar hainele mele ude le-am lasat acolo spunand ca o sa ma intorc dupa ele. Merg spre palat. Nimeni nu ma recunoaste. Intru in castel fara ca cineva sa suspecteze ceva. Prima oprire dormitorul regelui si al reginei. Din fericire era regina fara rege. Eu intru si incui usa. Regina pare surprinsa ca ma vede.

-Teresa,ce cauti aici?

-In primul rand am venit sa iau multe prajituri de care faca bucatarul ,am vrut sa va vad si sa va dau vestile cele bune pana nu vine sotul dumneavoastra.

-Te-a cerut de nevasta,nu-i asa ?

-Cum ati facut asta? 

-As recunoastet acel inel dintr-o mie.

-Mai avem o singura chestie de lamurit cum facem cu acele prajituri?

- Am presimtit ca vei veni si in fiecare zi o rog pe bucatareasa sa faca.

Regina aduce un cos plin de prajituri.

-Unde este regele? 

-Fac eniste executii azi. Nu mi-au placut niciodata asa ca nu ma duc la ele.

-Dar eu le ador. Ne vedem cand ne-om vedea. spun eu in timp ce iau cosul. 

Ies din castel si merg la croitorie si ma schimb in hainele mele obisnuite. Ce urma va fi distractiv,cel putin pentru mine. Regele se pregatea sa ii spanzure pe niste tradatori. Dupa ce ii spunzura pe ei,eu sunt in fata. El nu ma observa, poate a uitat cum arat sau ca ma vrea moarta. Trec 5 minute si nu ma observa. Incep sa ma plictisesc. Merg spre pot. Wil,Nataly si Christopher erau gata. Daca intarziam m-ar fi lasat aici. Ma urc pe noua noastra corabie pe care am numit-o Razbunarea Piratilor si pornim spre foartareata.

      Piraţi : Orașul dispărut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum