Am plecat spre Italia. Wil vrea sa imi faca cunostinta cu una dintre cunostintele lui si el spera ca ea sa accepte propunerea lui de a face parte din echipajul nostru. El nu mi-a spus cum arata. Singurul lucru pe care mi l-a spus este ca are aceasi inaltime ca mine. Dupa asta mergem la Iama.
Dimineata acostam mai departe de port ca nimeni sa nu isi dea seama ca am venit. O greseala si am putea fi terminati. Ca de obicei si in acelasi timp partea mea preferata a misiunilor. Partea asta face viata mai distractiva,cel putin pentru mine. Nataly se uita si ea la harta. Ea se uita ca pisica in calendar la fel cum ma uit si eu cu Wil de fiecare data cand ne uitam la ea.
-Ce inseamna scrisul asta?intreaba Nataly
-Nu am nicio idee.
-De ce mai ti harta?
-Wil nu vrea sa renunte la mitul ala,dar eu as incerca sa gasesc fantana tinereti in loc de asta.
-Fetelor,am ajuns.spune Christopher
Eu si Nataly o luam inainte asa cum facem de fiecare data, cel putin eu. Wil si Christopher nici nu se mai deranjeau sa ne spuna sa-i asteptam.
-Christopher, facem un pariu?il intreaba Wil
-Da.
-Pariez ca ne vom intalni cu ele chiar daca nu le-am spus unde ne intalnim cu Valentina.
-Eu spun ca vor fi arestate.
-Daca ai dreptate iti fac cinste cu o sticla de bere, daca am eu dreptate tu imi faci cinste cu o sticla de bere.
Ei intra intr-un han si se aseaza la bar. In minutul urmator intram si noi pe usa.
-Ti-am zis eu ca o sa ajunga aici fara sa le spunem noi. Acum trebuie sa imi dai o bere.spune Wil
-Pariul e pariu.
Christopher comanda berea lui Wil in timp ce eu si Nataly ne asezam langa ei. Wil ia o gura de bere.
-Pe ce ai pariat?il intreb eu
Wil pune paharul jos si sta pe ganduri cateva secunde. Sigur sunt si eu implicata intr-un fel in chestia asta.
-Am pariat ca o sa ajungeti aici fara sa va spun eu unde este sau cum se cheama aceasta cladire.
-Ai pariat pe reusita mea?
-Teresa, as paria tot ce am pe reusita sotiei mele. Pentru ca tu ai un al saselea simt care te aduce in necazuri si care te ajuta sa ma gasesti pe mine.
-Wil, partea ca stiu cum sa imi gasesc sotul fara ca acesta sa iti spuna unde se duce stie s-o faca orice sotie.
In fata noastra vine o fata bruneta cu ochii verzi.
-Se pare ca pana la urma te-ai insurat.spune fata bruneta
-Valentina,imi pare bine sa te vad. Aceasta este Teresa,sotia mea. El este Christopher si ea este Nataly. Actualul meu echipaj.
-Cum a mers raidul pe corabia fostului inamic al Imperiului Britanic? Ai uitat sa imi trimiti o scrisoare in care sa imi spui cum a mers.
-Datorita tie din acel raid am cunoscut-o pe sotia mea.
-Bine ca a iesit ceva bun din asta.
-As vrea sa faci pate din echipajul meu? Mai am nevoie de patru membri. Ai vrea sa fi unul dintre ei?
-Da. Si va trebui sa imi spui cum l-ai enervat pe tatal tau.
Teresa vine langa ea.
-Eu l-am infuriat pe tatal lui Wil. Ultima data l-am enervat asa de tare incat sa vrea sa ma spanzure.
-Asta trebuie sa aud.
Eu,Valentina si Nataly mergem spre corabie. Wil si Christopher stiu ca am corupt-o si pe Valentina.
CITEȘTI
Piraţi : Orașul dispărut
AdventureTeresa, fiica unuia dintre cei mai căutaţi piraţi din Marea Britanie se află pe corabia lui. Când el a murit ea a devenit căpitanul corăbiei. Într-o noapte obișnuită pe mare Teresa se uita la stele. Dintr-o dată echipajul altei corăbii îi atacă. ...