Nu credeam că o să ajung în această situaţie, dar nici nu credeam că ar fi din vina mea. In fata noastra vine Nava foarte vesela.
-Nava,roade funia.spun eu
-Este un lup. Nu te poate intelege.spune Wil
-Mai vedem.spun eu
Nava trage de funii. Nu stiu cum a facut-o, dar asta este cel mai putin important. Eu sunt prima care este eliberata.
-Wil,cred ca ar trebui sa iti retragi cuvintele.
-Bine. Mi le retrag. Fericita?
-Da.
Eu ii eliberez.
-Facem o diversiune. spune Wil
Toti se uitau la mine.
-N-am de ales,nu-i asa?
-Nu.
- Esti cea mai buna alergatoare. Sigur o sa ne poti face timp destul incat noi sa ajungem la corabie si sa putem pleca. Succes. spune Wil
Ei pleaca spre corabie. Nava vine cu ei. Eu merg spre cortul regelui. La intrarea lui au iesit 3 barbati care semanau cu Wil. Eu inghit in sec si fac un pas inapoi.
-Nu cred ca ne-am cunoscut. Eu sunt Teresa, sotia lui Wil. Voi?
-Noi suntem fratii lui Wil. Cred ca ai auzit multe despre noi.
-Stiam ca Wil are frati, dar nimic mai mult. De ce nu incercati sa ma prindeti sau ceva? Tatal vostru ma vrea moarta?
-Nu vrem. Ne gandeam ca am putea sa devenim si noi pirati si sa ne facem un echipaj.
-Atunci trebuie sa treceti un test. Data viitoare va trebui sa ne ajutati sa evadam sau sa scapam. Daca il treceti mai vedem.
Soldatii observa ca nu mai suntem legati. Ei intorc capul si ma vad pe mine.
-Mi-a parut bine de cunostinta.
Eu incep sa fug si ma catar in celmai inalt copac pecare il vad. Merg din creanga in creanga pana sar pe punte. Nu a fost o idee asa de buna. Toata lumea se mira ca nu am patit nimic.
-Si asa se face o intrare. Trebuie sa va luati lectii.
-Teresa,... spune Wil
-Stiu. Trebuia sa imi fac o intrare mai buna. Pe data viitoare.
CITEȘTI
Piraţi : Orașul dispărut
AdventureTeresa, fiica unuia dintre cei mai căutaţi piraţi din Marea Britanie se află pe corabia lui. Când el a murit ea a devenit căpitanul corăbiei. Într-o noapte obișnuită pe mare Teresa se uita la stele. Dintr-o dată echipajul altei corăbii îi atacă. ...