Am pornit la drum spre Franta. Incep sa cred ca o vizitam toate tarile in scopul de a ne recruta echipaj sau in a gasi tridentul lui Poseidon. Incep sa cred ca el nu exista,dar datorita acestei incercari de al gasi nu l-as fi cunoscut pe Wil si sigur nu m-as fi distrat asa de mult,iar Wil ar fi insurat cu o femeie pe care nu o iubeste. Acum ma simt recunoscatoare pentru faptul ca tata a fost pirat nu rege.
Merg pe punte. Wil se uita pe ochean,iar Christopher tinea carma. Nava intorcea capul spre amandoi nestiind la care sa se uite. Era asa adorabila cu o ureche ridicata si cealalta lasata. Daca o sa o tina tot asa o sa doarma toata ziua. O iau in brate. Ea incepe sa imi muste degetele din joaca cum face orice catelus. Merg langa Christopher,care se uita cu un ochi la mare si unul la harta ca sa nu greseasca ruta. Trebuie sa il ajut.
-Christopher,harta nu o sa se schimbe daca nu te uiti la ea o secunda.
-Dar...
-Relaxeaza-te. Nu degeaba te-a pus Wil la carma. Trebuie sa te relaxezi ca orice pirat. Uite-te la mine. Nu am nicio grija.
-Decand te stiu esti asa.
-Ai nevoie de antrenament. Cel mai bun antrenament ti-l poate da cea mai buna prietena a mea,Nataly Black. O sa ii propun sa faca parte din echipajul nostru. Avem nevoie de o mana de ajutor.
Wil vine langa noi.
-Deja avem o Teresa. Nu mai avem nevoie de inca una.
-Dar Nataly s-ar putea sa iti spuna tot ce vrei.
-Bine. Poate ea o sa ne ajute la munca.
-Nu iti fa sperante ca este in zadar.
In timp ce vorbeam Nava incepe sa latre. Ne uitam in fata si vedem pamant.
-Am ajuns in Franta. spun eu plina de entuziasm.
Ma duc in cabina mea si ma schimb din hainele de pirat in rochia care am purtat-o in Germania. Imi pastrez un pistol si il pun in cizme. Ies din cabina si am acostat. Eu ca de obicei sunt prima care coboara. Wil si-a pus o peruca pe care o purtau soldati si oameni importanti si Christopher la fel. Eu le iau perucile si le arunc in mare.
-De ce ai facut asta?intreaba Wil
-Crede-ma v-am facut un bine la amandoi. Cu acele peruci atrageati atentia nedorita.
-Dar tu faci asta mereu.spune Wil
-De ce noi nu avem voie?intreaba Christopher
-Eu sunt un fenomen. Nu ma puteti opri.
Ne plimbam noi prin oras pana ajungem la hanul unde lucra Nataly. Din pacate pe Nava a trebuit sa ramana pe corabie. Ajungem la localul unde lucreaza Nataly. Eu ma duc la bar.
-Aici lucreaza Nataly Black?
-Da. Eu sunt. Teresa,tu esti?
-Da. Ce dor mi-a fost de tine!
Nataly nu s-a schimbat mult. Este aceeasi Nataly,dar cu par mai lung. Parul ei blond este mai stralucitor.
-Am o propunere pentru tine. Treaba cu piratul a mers,dar am o problema.
-Care?
-Nu te am pe tine in echipajul meu.
-Si cine sunt acesti domni care te insotesc?
-El este Christopher si el este Wil,iubitul meu. Iti spun mai multe,dar este o problema.
-Romul este in spate.
Eu ma duc in spate dupa rom. Intre timp baieti raman cu Nataly.
-Se pare ca vom colabora.spune Nataly
-Nataly,am o singura rugaminte.
-Care?
-Spune-mi povestea la care s-a referit fostul logodnic al Teresei. Ea nu vrea sa mi-o spuna si nici nu se imbata incat sa mi-o spuna.
-Este preferata mea.
FLASHBACK
Atunci cand aveam amandoua 16 ani am fost date apara din orfelinat. Teresa avea doar un bilet cu indentitatea tatalui ei. Niciuna dintre noi nu avea un ban.
-Teresa,ce o sa facem? O sa murim de foame daca nu facem ceva.
-Ma gandesc.
Atunci un anunt este luat de vant si Teresa il prinde.
-Ce scrie?
-Au nevoie de manajere. Noi suntem perfecte pentru slujba asta.
Am aplicat si am inceput munca la palat. Intindeam rufele si treceau in fiecare zi generali si chiar printul. Teresa se uita la toti pana cand a vrajit-o un general foarte chipes. Ea l-a vrajit cu zambetul ei. Relatia nu a mers si a ajuns singura. Intr-o zi faceam curat in biroul printului. Ea avea si atunci maineile lipicioase si a gasit trabucurile. A luat unul si l-a aprins.
-In aceasta zi ne-am adunat ca sa semnam tratatul de pace.spunea ea in timp ce fuma trabucul.
Il imita perfect pe print. In acel moment printul intra in birou. Ei erau fata in fata,iar Teresa continua sa fumeze trabucul. El era furios. A plesnit-o. Ea era neclintita. Dupa ea ia dat un fumn in fata. A cazut pe jos si nasul lui sangera. Eu i-am acordat primul ajutor.
-Cred ca mi-am rupt mana.
Asta este singurul lucru pe care il spune.
-Asta este povestea baieti. Sper ca va placut.
-Acum ca am auzit versiunea ta vreau sa o aud si mai mult pe a Teresei.spune Wil
-Sunt de acord.spune Christopher
-In varianta Teresei ar fi descrisi generali si l-ar fi facut pe print nesimtit. Teresa mereu a fost dupa baieti si vad ca nu s-a schimbat deloc.
-De ce m-as schimba?intreb eu venind cu doua sticle de rom.
-Ai dreptate. Cred ca ar trebui sa mergem la corabie si sa continuam.
-In cazul asta veniti cu mine.
Ii duc pe toti in camara. Dau la fiecare sa care doua sticle de rom. Eu sunt singura care cara doua sticle de vin rosu. Ajungem la corabie si suntem intampinati de Nava care este foarte bucuroasa ca ne vede.
CITEȘTI
Piraţi : Orașul dispărut
AdventureTeresa, fiica unuia dintre cei mai căutaţi piraţi din Marea Britanie se află pe corabia lui. Când el a murit ea a devenit căpitanul corăbiei. Într-o noapte obișnuită pe mare Teresa se uita la stele. Dintr-o dată echipajul altei corăbii îi atacă. ...