Cearta cu Regele

74 10 0
                                    

A trecut o oră.
Perspectiva Teresa
Iau sticla de rom și încep să beau din ea. Poate o să beau destul și o să dorm ca ziua asta să se termine,dar sunt deja la a cincea sticlă și nu are efect. Jack intră în cabină.
-Poţi să-mi spui de ce faci asta? Nu înţeleg.
-Pentru că eu am fost trimis de rege ca să te prind pe tine și pe fiul lui Wil.
-Wil este prinţ? Și eu care credeam că este și el pirat. Dar de ce mă vrei și pe mine? Nu l-am supărat pe regele tău. Nici nu cred că l-am întâlnit ca să fac asta.
-El a spus că ca răsplată pot să salvez un pirat.
-Să ghicesc. Piratul ales sunt eu.
-Da. Doar nu credeai că aș lăsa o fată să fie ghilodinată plus ești prea frumoasă ca să mori.
-Știu că sunt prea frumoasă ca să mor în orice fel.spun eu
El se aproprie mai mult,iar eu mai beau niște rom ca să ţin distanţa.
-Ști ar fi mai bine dacă te-ai culca. Mâine este o zi foarte importantă,iar eu trebuie să-l interoghez pe Wil. Încă nu pot să cred că este prinţ.
-Mai târziu. Se pare că tu trebuie să dormi. Ai niște cearcăne...
-De ce îţi faci griji? Câteva cearcăne nu strică nimănui. Dacă vrei să te plac mai mult ar trebuisă mă lași să îl văd pe Wil.
-De ce?
Eu îi arăt ochii de căţeluși. Nimeni nu poate rezista la ei.
-Bine.
El face ce l-am rugat. Eu mă duc la Wil care se dădea cu capul pe pereţi. El se ridică atunci când mă vede.
-Ce cauţi aici?
-Mai important. Tu ești prinţ și nu   mi-ai spus? Cum ai putut să nu îmi spui ?
-Pe scurt sunt singurul prinţ care a plecat de la palat ca să-și împlinească visul.
-Ce curajos. Ar trebui să plec. Ne vedem dimineaţă.
Eu mă întorc în cabină.
Perspectiva Jack
  Teresa se întoarce în cabină.
-Tu unde o să dormi?  o întreb eu
-O să dorm pe punte sub cerul liber.spune ea
Se duce și se întinde pe punte. Aștept să adoarmă și o învelesc cu o pătură.
Dimineaţa ajungem la destinaţie. Mă duc la celule și îi pun cătușe lui Wil. Tatal său a zis că își vrea fiul în viată.
  Intrăm în sala tronului. Teresa nu s-a trezit și sper că o să setrezească atunci când este prea târziu.
Perspectiva Teresa
Mă trezesc. Nu este nimeni asta înseamnă că Wil este deja acolo. Încep să alerg spre palat. Ajung la intrare. Gărzile nu mă lăsau să intru.
-Vă place romul?
-Da.
-Mă lăsaţi să intru dacă vă dau o sticlă?
-Da.
Eu le dau sticla și alerg prin palat. O doamnă trecea cu o tavă cu prăjituri în timpul alergări reușesc să iau una. A fost foarte ușor să găsesc camera în care este Wil. Se auzea de la intrare glasul tatălui lui. Intru în sala tronului. Jack era surprins să mă vadă.
-Jack,cine este tânăra?întreabă regele
-Este mâna mea dreaptă,dar nu cred că după asta o să mai fiu pirat.
-Pe scurt protezata mea.spune Jack
-Mai taci.îi spun eu
-Dacă nu te superi aș vrea să vorbesc cu fiul meu.
-Dar și eu trebuie să vorbesc cu, Măria ta.
-Asta este o chestiune importantă,nu ca cine va urma la tron. Cine o să îmi mai fie căpitan? Cu cine o să mai navighez?
-Asta nu este problema mea. Sunt foarte ocupat.
Eu vin aproape de el și îl privesc în ochi.
-Atunci fa-o să fie și fă-ţi timp!! De ce crezi că Wil a plecat acasă? Pun pariu că a plecat din cauză că tu îl sufoca-i cu datoriile de prinţ moștenitor la tron. El doar a vrut să fie fericit fiind pirat.
-Nu crezi că este destul?mă întreabă Wil
-Wil,nici nu am terminat.spun eu
.............

  

      Piraţi : Orașul dispărut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum