Imperiul Britanic

77 10 0
                                    

Perspectiva Teresa
Suntem pe mare de câteva zile. Nu-mi place echipajul echipat de Wil,toţi se uită la mine deparcă sunt un trofeu pe care îl vor în patul lor. Wil vorbește cu unul dintre ei. Intru și îi întrerup.
-Stabilește cursul spre Imperiul Britanic.
-Desigur.
-Și acesta este unul dintre motivele pentru care tu ești mâna mea dreaptă.
-Wil,cred că ai greșit. Eu sunt mâna ta dreaptă.îi spun eu
-Tu nu mă ajuţi. De ce te-aș alege pe tine?
Eu îl apuc de cămașă și îl ridic în sus. Frica se citea pe ochii lui.
-Te mai întreb pentru untima dată cine este mâna ta dreaptă?
-Tu. Nici nu știu de ce nu te-am ales pe tine de prima dată.spune Wil
-Să nu te mai îndoiești.îi spun eu
Eu ies din cabina lui.
Perspectiva Wil
Teresa iese din cabină.
-Căpitane, de ce îi permiteţi să facă asta? Este ceva între voi?întreabă Jake
-Nu. Singurul motiv pentru care îi permit este că dacă nu aș face-o probabil aș fi mort.
-Încă nu mi-ai spus dacă este ceva între voi. La câţi membri ai echipajului se uită lângă ea această chestiune trebuie să fie știută.spune el
-Vrei să ști asta pentru că încerci să te dai la ea decând ai văzut-o. Sincer chiar dacă ar fi ceva nu știu dacă sentimentul este reciproc.
-Este un nu.
-Categoric.
Perspectiva Jack(cel cu care vorbea Wil)
Ies din cabina căpitanului cu un zâmbet. Mă duc lângă Teresa care se uita la ocean. Ea ţinea în mâna dreaptă o sticlă de rom.
-Ce faci aici?
-Pierd vremea. Tu,n-ar trebui să te duci la postul tău?
-Dar tu?o întreb eu
-Wil nu a zis nimic legat de asta. Care este scuza ta?
-Am fost vrăjit și nu m-ai pot să fac altceva decât să mă uit la cea care m-a vrăjit.
-Știu ce încerci să faci și nu îţi merge.
-Dar ce crezi că încerc să fac?întreb eu
-Te dai la mine și nu mă dai pe spate.
Ea se îndreaptă spre cabina lui Wil.
Perspectiva Teresa
Intru în cabina lui. El se uita oe rute ca să evităm Imperiul Britanic.
-Ce s-a întâmplat? Tocmai ai plecat.spune el
-Cum ţi-ai găsit nou echipaj?
-Recunosc,băieţii vor să facă parte din echipaj doar pentru că te-am văzut pe tine și s-au îndrăgostit pe loc de tine.
-Trebuia să-mi fi dat seama.
-Chiar așa?
-Cum crezi că am ajuns logodită cu un prinţ.
-Vreau să aud povestea cu tine pe stradă.
-Nu cred că o s-o auzi.
El pleacă din cabină. Merge și se uită cu ocheanul.
-Teresa,trebuie să vezi asta.spune el
Eu vin lângă el și mă uit și eu.
-Imperiul Britanic. Suntem terminaţi. Dacă o să ne prindă o să ne taie capetele,iar eu nu vreau să mor. Cel puţin nu azi.
-Toată lumea la posturi!ţipă Wil
Dar era prea târziu.
BOOM
Nu mai putem face nimic. O să ne scufundăm.
BOOM BOOM
Suntem loviţi din nou și din nou. Imperiul Britanic are tupeul să vină să ne privească în faţă. Ei se urcă într-o barcă și vin în faţa bucăţi de lemn pe care se ţineau toţi.
-Vă arestăm în numele Coroanei.
-Chiar nu puteai să ne lași să murim în pace?îl întreb eu
-Știu un prinţ care ar da o avere ca să te aibă.
El îmi leagă mâinile și mă duce pe corabia Imperiului și mă leagă de scaunul  din cabina lui. Îi aduce și pe ceilalţi,dar pe ei îi pune în celule. Cred că ăsta este sfârșitul exact când lucrurile începeau să meargă bine.
-E clar. Este sfârșitul.
-Nu spune asta draga mea.spune cineva care stă în umbră.

      Piraţi : Orașul dispărut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum