Indiciul mult asteptat

54 10 0
                                    

       A trecut o saptamana de la intalnirea cu tatal lui Wil. Nu avem nicio idee. Tot ce stim este faptul ca cat timp suntem impreuna putem face orice. Asta este tot ce conteaza. Wil spune ca la lasarea noptii poate vedem ceva pe acea harta. Eu sper sa ne  intalnim cu monstrul marin. Trebuie sa ma razbun pentru faptul ca m-a murdarit cu mazga lui sau orice era aia.  

        Se lasa seara. Eu ca de obicei am sticlade rom la indemana. Nava il urmareste pe Wil. Nu il lasa in pace. Pun pariu ca o sa sara pe el in doua minute. Nataly si Valentina vin langa mine. Nataly avea sticla de vin rosu, iar Valentina avea sticla de whisky in mana dreapta.

-Cand o sa se invete minte si o sa se joace cu ea?intreaba Valentina

-Cred ca atunci cand o sa fie beat si o sa aiba vedenii, iar Nava ar fi fiica lui din viitor.spune Nataly

-Va inselati amandoua. Nu o sa se joace niciodata cu Nava pentru ca nu estet genul ala de persoana. Nava va trebui sa astepte cativa ani pana cand eu si Wil o sa avem un copil. O sa se joace cu el pana o sa se sature.

-Este foarte probabil ca asta sa se intample? De unde sti ce va copilul tau cu Wil?intreaba Nataly

-Pentru ca fetele plang mult mai mult decat baietii si mereu mi-am dorit sa am un fiu. Fetele sunt niste plangacioase atunci cand sunt mici.

-Ai dreptate. Am o sora mai mica si mereu plangea pana sa implineasca 5 ani.spune Valentina

-Se pare ca am toate fetele de partea mea.

-Teresa,suntem trei fete si doi baieti.spune Nataly

-Inseamna ca avem vot majoritar.  

-Sa stiti ca aveti treaba de facut.spune Christopher

-Dar tu sti ca eu nu o fac niciodata.spun eu 

-Si nici noi. spun Valentina si Nataly

-Asta din cauza Teresei care va corupt.

-Nu vad nicio problema, dar nu cred ca ar trebui sa spui asemenea lucruri despre sotia capitanului. Mai ales ca este un spatele tau.

Christopher se intoarce si il vede pe Wil.

-Teresa, are dreptate.

-Wil,sunt sotia ta. Trebuie sa ti mereu cu mine. Si ca sa stiti Nataly era deja asa. Nu a fost nevoie s-o corup asa cum ziceti voi. Wil, trebuie sa bei mai mult.

-Teresa, este momentul sa scoatem harta afara.

-Bine, dar daca nu merge o sa abandonam tridentul si incercam sa gasim Fantana Tineretii.

-De ce?

-Pentru ca daca o gasim o sa putem sa avem tot timpul din lume ca sa gasim tridentul si multe altele.

Wil sta putin pe ganduri.

-Ai dreptate.

El ia harta si o pune pe mijlocul puntii. Nava sta langa mine. Eu iar vars o picatura de rom pe harta. Nu se intampla nimic de data asta. Se pare cac romul nu rezolva tot, dar poate vinul. Incerc data viitoare. Eu casc. In urmatoarea secunda apare un un scris albastru. 

                                 Tridentul o sa il gasiti pe lumea celor uitati.

  Scrisul dispare. 

-Cum ajungem acolo?intreb eu 

-Lasa-ma sa ma  gandesc.spune Wil

      Piraţi : Orașul dispărut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum