Doar noi doi

68 11 0
                                    

  La cină avem pui. Teresa ia un copan și și-l pune în farfurie.
-Mâine unde mergem?
-Teresa,până când nu descifrăm harta o să mergem unde ne duce vântul.
-Te înșeli. O să mergem unde ne duce soarta. Avem o problemă majoră.
-Care?
-Nu mai avem rom.
-Dacă ai mituit gărzile.
-Le-am mituit de două ori.
-Cred că va trebui să fim nevăzuţi o perioadă ca tata să renunţe la căutarea mea.
-Ai văzut de ce este în stare și sigur nu cred că va renunţa ușor.
La palat
Gărzile regelui reușesc să îl salveze pe Jack. În faţa lui vine tatăl lui Wil.
-Ai eșuat,dar îţi ofer încă o șansă. Ai grijă. Nu o să mai primești alta.spune el
-Nu veţi regreta.spune Jack
-Ce ști despre fata asta Teresa?
-Ea este cea mai frumoasă femeie pe care am văzut-o.
-Ceva util nu asta. Dar recunosc că nu te înșeli. Dacă eram cu 20 de ani mai tânăr mă însuram cu ea,nu cu actuala mea soţie.
-Este foarte deșteaptă. Chiar l-a salvat pe Wil o dată și am fost și martor la asta.
-Pregătiţi corabia. Luaţi-mi soţia și fata aleasă să se mărite cu Wil.
-Da,Măria Ta!
Gărzile merg spre palat să le aducă pe fete.
-Wil va învăţa că nimeni nu se pune cu mine.spune regele
Pe corabie lui Wil și a Teresei
Perspectiva Teresa
După cină mă uit la constelaţi. Pur și simplu îmi place să mă uit la ele. Nu știu de ce. Wil se culcă. A avut o zi destul de grea. Nu aș vrea să fiu în locul lui. Ceva îmi spune că o să mai auzim de Jack și tatăl lui Wil. Am un presentiment și îmi doresc să mă înșel din toată inima.

      Piraţi : Orașul dispărut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum