S2 ; Eleven

1.6K 133 0
                                    

Eunsoo bangun dari tidurnya. Dia menggeliat. Dia turun dari katil lalu pergi ke bilik air dan mencuci mukanya.

Kemudian, dia keluar dari bilik air sambil mengelap mukanya dengan menggunakan tuala kecik.

Dia duduk di sofa yang berhadapan dengan katilnya. Dia memandang jam di dinding. Dia terkejut.

"Dah pukul 8 malam? Lamanya aku tidur. Ke Haera ada masuk dalam badan aku?"

Eunsoo memandang meja belajarnya. Dia tersenyum apabila buku Haera terbuka.

"Betul la. Haera masuk dalam badan aku."

Dia berjalan pergi ke meja belajar. Dia mengambil buku tersebut lalu duduk di sofa tadi. Dia membaca apa yang Haera tuliskan.

Mianhae Eun-ah.. aku ingatkan yang kau akan happy bila aku ambilkan barang-barang kau dekat rumah appa kau. Jinjja mianhae.

By the way.. aku tak sangka yang kau ni saeng Eunwoo. Kalau kau nak tau.. oppa kau tu selalu sangat mengacau aku. Ada la sekali dia kena tendang dengan aku.

Eunsoo tergelak kecil. Dia menggelengkan kepalanya.

"Oppa ni.. perangai tak ubah langsung."

Erm.. sekali lagi aku nak minta maaf dekat kau. Yela.. kita kan kongsi phone. Mesti kau rasa tak selesakan bila aku main phone kau.

Kau ingatkan apa yang aku tulis haritu? Kau jangan la menangis. Aku tau yang kau kuat.. cuma sekarang ni kau tak ada orang yang bagi semangat dekat kau.

Memang la aku ada bagi semangat dekat kau. Tapi bukan depan-depan. Aku bagi semangat dekat dalam buku ni je.

[C] love hurt S1 + S2 | taehyung.Where stories live. Discover now