- Just One Night -
Çift: HunHan
Yazar: Lu'skitty
*TANITIM*
''Hayır.Hayır.Hayır!Yüz kere hayır.Bin kere hayır!Kesinlikle yapamam Chen.Benim panik atağım var biliyorsun bunu nasıl bana teklif edersin?Sahneye çıktığım anda bayılırım ben.Birde şarkı söyleme mi istiyorsun!Cidden delirmişsin''
''Abartma Luhan.Sesinin çok güzel olduğunu herkes biliyor.Heyecan lanacak bir şey yok.Yapabilirsin.''
''Yapamam Chen!Baekhyun'a söyle.Hem onun sesi daha güzel''
''Baekhyun'un gece restoranda çalışması lazımmış''
''Benim de gece çalışmam lazım''
'Süper Bahane'
''Yalan söyleme Luhan.Geceleri Alışveriş merkezi açık bile değil ki sinema bölümü açık olsun''
''Yeni bir iş buldum''
'Dahiyim '
''Aiish lanet olsun Luhan! Ne kadar hasta olduğumu görmüyor musun? Tek çarem sensin.Patron yerime başkasını bulamazsam beni işten kovacağını söyledi.Yardım et işte!''
''Umrumda değil''
''Arkadaşa bak!Neyse bir de şu yönünden düşün eğer sahneye çıkıp şarkı söylersen bu ay ki maaşımın yarısı senin.''
'Yarısı mı?Tanrım!Tanrım!Hayır Luhan!Kanma hayır!Yapamazsın inanma.Ah şu çocuk beni nasıl ikna edeceğini biliyor'
''Şöyle bakma Chen!''
''Nasıl?''
''Köpek yavrusu gibi''
''...''
''Bakma diyorum sana!''
''...''
''Ah yeteeer!Tamam.Tamam.Sadece bir gece''
'Daha fazla dayanamadım'
Gözlerimi devirerek söylediğimde Chen'in üzerime atlaması bir olmuştu.Gerçekten iyi bir arkadaş değil mi?Sümüklerini kazağıma bulaştıran çok iyi bir arkadaş.Iyk.İğrenç
''Ama bir şartım var''
Chen'i üzerimden ittiğimde afallamıştı.Şu an vazgeçme ihtimalimin veya isteyeceğim şartın zor olmasının korkusunu gözlerinde görebiliyordum.İfadesi o kadar komik ki birazdan söyleyeceğim şey için beni öldürebileceğine yemin edebilirim.
''Bayılırsam hastane masraflarımı sen ödeyeceksin''
Dayanamayıp kahkaha atmıştım.Çünkü şok olmuş gibi suratıma bakıyordu. Ahh Cheen.. Neyse ki kafasında ki ölüm sahnelerinden birini üzerimde uygulamak yerine sadece kahkahalarıma eşlik etmişti.Teklifini kabul etmeme çok sevinmiş olmalı.Onun mutlu olması beni de mutlu etmişti. Sahi ne olabilirdi ki?Sadece bir gece. Lanet sahneye çıkıp aptalca şarkılar söyleyeceğim. Evet sadece bir gece...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Just One Night -
FanfictionÇift: HunHan Yazar: Lu'skitty *TANITIM* ''Hayır.Hayır.Hayır!Yüz kere hayır.Bin kere hayır!Kesinlikle yapamam Chen.Benim panik atağım var biliyorsun bunu nasıl bana teklif edersin?Sahneye çıktığım anda bayılırım ben.Birde şarkı söyleme mi istiyorsun...