ÖZEL BÖLÜM

4.8K 268 27
                                    

"Bu benim!"diye atıldı KyungMi kendisinden küçük çocuğun elinde ki oyuncağa. 

"Hayıy onu ilk önce ben göydüm"diye karşı çıktı sarışın tatlı çocuk.Henüz iki yaşındaydı.Ve oldukça iyi konuşuyordu.

"Heh!Ona ilk önce ben dokundum ama akıllım"diyerek havalı bir şekilde elini salladı KyungMi. 

"Babaaaaa!Babaaaaa!"diye seslenmeye başladı minik çocuk.Ondan beş yaş büyük bir kızla baş edemeyeceğini anlamıştı.Zaten sürekli kavga ederlerdi.Aynı kanları taşımaları onların iyi geçinmesine neden olmuyordu ne yazık ki.Hayır Hayır kardeş değillerdi.Bahsettiğim henüz 8 yaşında olan bu tatlı kız erken yaşta hala olmuştu.Yaşının küçük olmasından bu güzel duygunun farkında değildi.Çocuktu işte.

Oyuncak mağazasının müdürüyle konuşan Sehun tatlı oğlu Woo'nun ona seslenmesiyle müsade isteyerek müdürün yanından ayrıldı.Bez oyuncakların bulunduğu bölüme girdiğinde yüzüne baktıkça aşık olduğu adamı hatırlatan oğlunu kollarını birbirine geçirmiş,dudaklarını büzmüş ve oldukça sinirli bir halde bulmuştu.

"Sorun ne Woo?"diye sordu Sehun oğlunun yanağını okşarken.

"KyungMi hala ilk önce benim göydüğüm oyuncağı aldı vermiyoy"Bağırarak söylemişti küçük çocuk.Sinirliydi.Sakin olduğu zamanlar da onu Luhan'a benzetebilirdiniz ama sinirliyken kesinlikle Sehun'a benziyordu.Babasının oğlu.Hehehehe.

"Hey bana bir daha hala dememeni söylemiştim.Kendimi yaşlanmış gibi hissediyorum."diyerek karşı çıktı küçük kız bir yetişkinmiş gibi.Sehun onun bu sözüne uzunca kahkaha atmıştı.Ama Woo ona dil çıkarmakla yetinmişti.

"Diycem işte hala hala hala"diye dalga geçti Woo.

"Yaah!Enişte oğluna bir şey söyle!Bana hala diyor!"diyerek Sehun'un bacağını çekiştirmeye başladı KyungMi.

"Tamam buna bir son verin çocuklar."dedi Sehun olaya el koyarak."Woo eğer KyungMi istemiyorsa ona hala denemelisin"

"Ama oda benim oyuncağımı veysin o zaman"diyerek dudak büzdü Woo.Babasının kendi tarafında olmamasına üzülüyordu.KyungMi ise zafer kazanmışcasına gülüyordu.

"Veee KyungMi oyuncağı ilk Woo görmüş.Bu yüzden onu ona geri vermelisin"Şimdi gülme sırası Woo'daydı. 

"Ama...ama ilk ben dokundum.Banane vermicem"diye karşı çıktı küçük kız.

"Tıpkı abin gibisin.Bu kadar inatçı olmak zorunda mısın Mi?"diyerek sızlandı Sehun.

"Omo!Seni abime söylücem!"diye bağırdı KyungMi ve elinde ki oyuncağı bırakarak mağazanın kapısına koşmaya başladı.Sehun akılsızığıdan dolayı kafasına vuruyordu.Luhan iki aylık ikinci çocuğuna hamileydi ve çok duygusaldı.Sehun'un ona inatçı dediğini duyarsa...

Sehun'un başı dertteydi. 

****

"Demek inatçıyım Sehun"Luhan burnundan soluyarak Sehun'u azalıyordu. 

"Ben öyle demek istemedim.Ben.Ben sadece birbirinize ne kadar benzediğinizi anlatmaya çalışmıştım.Sonuçta o senin kardeşin öyle değil mi?"Sehun savunmasını daha önceden hazırlamıştı.

"Bu hiç bir şeyi değiştirmez Sehun!"Luhan ona bağırdığın da Sehun sinirlenmişti.

"Neden kabul etmiyorsun ki?İnatçısın işte!Sana çalışmamanı söylediğim halde çalışmıştın.Hatırlasana geçmiş de inatçılık yapıp bana hep kafa tutmuştun"Luhan'ın duyduklarıyla gözleri iyice büyümüştü. 

"Seni...seni aptal ergen!"

"Vaaaooov bunu duymayalı uzun zaman oldu temizlikçi."Sehun sesli bir kahkaha attı."Artık ergen olmadığımı ve senin kocan olduğumu unutuyorsun Bebeğim"Sehun sinirinden vaz geçmişti.

- Just One Night -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin