BAEKHYUN
Hızlı bir şekilde yazı andıran sıfır kollu v yaka tişörtümü ve rahat bir eşofman giyinip aşağı indiğimde Chanyeol'ü beni beklerken bulmuştum.
''Bende hızlısın''dedim gülümseyerek.
''Evet.evet''baygın bir şekilde cevap vermişti.
''O zamaaan ben mutfağa gidip bir şeyler hazırlayayım sende bu sırada televizyon izleyebilirsin''
Kafasını belli belirsiz salladığın da gülümsemeden edememiştim.Neyi vardı bunun böyle?
''Hadi git''dedim koltuğa oturması için arkasından iteklediğim de.
Chanyeol tuhaf davranıyordu.Anlam veremiyordum.Bir şey mi yapmıştım?Kalbini falan mı kırmıştım? Eğer böyle bir şey yaptıysam özür dilemek için iyi fırsat yakalamıştım.Güzel yemekler yapıp gönlünü alabilirdim.Mutfağa girip önlüğü başımdan aşağı geçirdim.Bu işlemime ıslığımı da ilave edince işine iyice odaklanmış bir işçi gibiydim.Eğilip alt dolaptan tavayı aldığım da ise korkuyla sıçrayarak yere düşürmüştüm.
''Baekhyun''Mutfağın kapısın da dikilmişti ve bakışları tuhaftı.
''Korkuttun beni Chanyeol.Yemek henüz hazır değil.Televizyon izlemeni söylemiştim''önümü ona dönüp arkamı tezgaha yaslamıştım.
''Dayanamıyorum''Bir adım yaklaşmıştı.
''Dayanamıyor musun?Imm dışarda yiyebiliriz o zaman ne dersin?''biraz daha yaklaştığın da titrediğini net bir şekilde görebiliyordum.
''Chanyeol iyi misin?''endişeyle sorduğumda bu sefer kafasını salladığında beni şaşırtmıştı.Yaklaşmaya da devam ediyordu.Gözlerine hakim olan duygu o kadar yoğundu ki ne olduğunu çözemiyordum.
''İyi olduğuna emin mis-''
''Dayanamıyorum Baekhyun''
Daha sözümü bitiremeden kendimi tezgahı üzerinde otururken bulmuştum.Dudaklarıma saldıran aç dudakları konuşmamı engelliyordu.O kadar ateşli öpüşüyordu ki ilk başta şaşkınlıktan ona karşılık vermesem bile şimdi ona ayak uyduruyordum.Demek ki dayanamadığı bendim.Lanet olsun ne salağım bakışlarından anlamalıydım.
''Bilerek yaptın değil mi?''dedi nefes almak için geri çekildiğinde.
''Neyi?''dedim nefes nefeseyken şaşkınlıkla.
''Bunu Baekhyun''Tişörtümü çekiştirmişti.''Bunu beni tahrik etmek için giydin''
Dudaklarıma tekrar açlıkla yapışmıştı.Onu tahrik etmek niyetiyle giymemiştim aslında.Böyle bir niyetim yoktu.Ama giyinmekte iyi yapmışım diyorum şimdi kendime.Chanyeol'ün beni sabırsızca arzuladığını görmek harikaydı.
''Devi tahrik etmekten cezalısın küçük adam.''dedi boynumda dudaklarını gezdirirken.Söylediğine değilde boynumda ki dudaklarına odaklanmıştım.Nefes kesicidiyler...
''Cezam ne ise çekmeye razıyım''dedim muzipçe gülümserken bunun onu daha çok tahrik ettiğini görebiliyordum''Ama..''
''Ama?''kaşlarını çatıp söyleyeceğim şeyi bekliyordu.
''Ama aç olduğu sanıyordum''gülümsedim.
''Önümde dünyanın en güzel yemeği duruyorken açlık çekeceğimi sanmıyorum bebeğim''seksi bir şekilde gülümseyip alt dudağımı dişlerinin arasına alıp çekiştirmişti.
''Immm''zevkle inlediğin de bunu benimde tahrik olmam için yaptığını biliyordum.Başarmıştı da.Midemden kasıklarıma inen kelebekler içimi gıdıklıyordu.Bu sefer dudaklarına açlıkla yapışan ben olmuştum.Sırtımda dolaşan elleriyle bacaklarımı sırtına dolayıp ağzının içine hafif şekilde inlemiştim.Bu inlememle beni kucağına çekip hızla adımlarla yatak odama çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Just One Night -
FanfictionÇift: HunHan Yazar: Lu'skitty *TANITIM* ''Hayır.Hayır.Hayır!Yüz kere hayır.Bin kere hayır!Kesinlikle yapamam Chen.Benim panik atağım var biliyorsun bunu nasıl bana teklif edersin?Sahneye çıktığım anda bayılırım ben.Birde şarkı söyleme mi istiyorsun...