BAEKHYUN
Kapı kolunu rahat bir şekilde bırakıp elimi cebime koyduğum da karşımdakine gözlerimi dikmiştim.Korkmuyorum gibi mi duruyor?Ölesiye korkuyorum ve Chanyeol'ün hemen gelmesi için içimden dualar ediyorum.
Şu an ilk defa birine ihtiyacım var.Gerçekten.
Beni koruyacak birine,Chanyeol'e ihtiyacım var.
Hemen gelmelisin.
Hemen gelmelisin Chanyeol...
''Kai''dedim fısıltıyla.O ise keskin sırıtmasıyla beni süzüyordu.''Burada ne işin var?'
''Seni özledim Baekhyun.Yoksa sen beni özlemedin mi?''
''Seni özlemem için bir sebep yok''
''Aahh böyle şeyler söyleme Baekhyun bunun romantik bir konuşma olması gerekiyor.''
''Git buradan!''
''Yeni gelmişken mi?Kesinlikle hayır''
''Bana yaşattıkların yetmedi mi?Ne istiyorsun benden?!''
''Seni istiyorum Baekhyun.Bunu gayet iyi biliyorsun.Benim olmanı istiyorum.Ve olacaksın da''
''Seni istemiyorum Kai.Benim...benim zaten bir sevgilim var''
Söylediğim son cümleden sonra Kai'nin yüzünün aldığı şekil beni korkutmuştu.Lanet ağzımı sikeyim.Üst derece manyağım olan birine bu söylenir mi?Hemde kesin değilken.Lanet olsun!
''Kim o piç?!Söyle kim o?!Onu öldüreceğim hemen söyle!''sinirden burnundan dumanlar çıkıyordu sanki.
''Beni rahat bırak''korkuyla gerilemiştim.
''Lanet olası kim Baekhyun?!Kim!''üzerime doğru yürümeye başlamıştı.Şu an korkudan titrediğime emindim.Gerçekten bu manyaktan korkuyordum.
''Chanyeoooll''diye bağırdım Kai bana daha çok yaklaştığın da.Bu onun ismini vermek için değildi.Beni duyup içinde olduğum bu durumdan kurtarması için bir çağrıydı.Öyle de olmuştu.Acı çığlığımı duymuş olmalı ki açık olan kapıdan son süratle bana koştuğunu görebiliyordum.Bana koşuyordu.Beni kurtarmaya.Kai suratımdaki gülümsemenin sebebini anlamak için kafasını arkasına çevirdiğinde yüzüne bir yumruk yemişti.Çok geçmeden de Chanyeol'ün altında kıvranıyordu.Kai çok güçlüydü evet.Ama Chanyeol'ün ondan daha güçlü olduğuna yemin edebilirim.Altında ki manyağımı öldüresiye dövüyordu.Yüzüne indirdiği yumruklar benim bile nefesimi kesiyordu.
''Chanyeol...yeter''onun kolunu tuttuğum da sinirden kızarmış gözleri karşılamıştı beni.Soğuktu.Ve bu soğukluk beni dondurmuştu.
''Defol git!''Kai'yi tekmesiyle ittiğinde acıdan inlemişti.Şu an ilk defa onu bu kadar sefil görüyordum.Ama yine de mağlubiyeti kabullenmediğini biliyordum.
''Yanlış kişiye bulaştın Chanyeol.''dedi Kai büyük bir nefretle dudağında ki kanı elinin tersiyle silerken,ayağa kalktığında.''Ve şunu koca kafana sok,Baekhyun benim!Bana ait!''
Son sözlerini söyleyip kapıdan çıkarken arkasında bıraktığı Chanyeol'ü zor zaptedebilmiştim.Sinirden kapının girişinde volta atıyordu.Ben ise Chanyeol'ün bu halini daha önce hiç görmediğim için şaşkınlıkla izliyordum.Volta atmaya devam ederken aniden olduğu yerde durup bakışlarını bana çevirdi.
''Sana dokundu mu Baekhyun?''Bağırmıştı.Ve bundan çok korkmuştum.
''Bana sana dokunmadığını söyle!''Yanıma gelip beni sarstığında daha çok korkmuştum.Neden böyle yapıyordu ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Just One Night -
FanfictionÇift: HunHan Yazar: Lu'skitty *TANITIM* ''Hayır.Hayır.Hayır!Yüz kere hayır.Bin kere hayır!Kesinlikle yapamam Chen.Benim panik atağım var biliyorsun bunu nasıl bana teklif edersin?Sahneye çıktığım anda bayılırım ben.Birde şarkı söyleme mi istiyorsun...