Saat 10:05. 08:00 seansı bitmişti. Ama onlar hala buradalardı.
''Sizin burda olmamanız gerekiyor''dedim bıkkınlıkla.''Film biteli çok oldu.Tekrar izlemek istiyorsanız bu seans için bilet almalısınız''
Yine kahkaha atmışlardı.Neye güldüklerini bilsem bende gülerdim.Sahi komik bir şey söylemedim değil mi?Umursamıyordum artık.Çünkü bu sahne yönetmen tarafından beğenilmemiş gibi defalarca tekrarlanıyordu.Ben salona geliyorum ışıkları açıyorum onlar kahkaha atıyor.Ve ben yeni bilet almalarını söylüyorum onlar aldıkları biletlerini gösteriyorlar.Ben salonu temizliyorum ışıkları kapatıp çıkacakken onlar yine kahkaha atıyor.Ne sahne ama!Oscar ödüllük oyuncuyum.Onlar ise kıçımın Oscar'ını alsınlar.Bok kafalılar.O kadar kötü oyuncular ki aynı sahneyi defalarca çekiyoruz.Artık yeter demenin vakti gelmedi mi?
''Biletiniz var mı?''
''Neden sordun tatlım?''
Yine kahkaha.Bunlar dünyaya sadece gülmek için geldiler herhalde.Tanrım!Neden bunlarla uğraşmak zorundayım?
''Satın alıcam da!Sence neden sormuş olabilirim bay fışkıran zeka? ''
''Uuuvv sakin ol şampiyon.Sehun..adım Sehun''
''Bunun ne önemi var?Adını sordum mu?Geçiştirmeye çalışma da biletini göster!''
Hahaha harika.Yani onun ezildiğini görmek.Hak ediyor.Beni her zaman küçümsüyor ve alay ediyordu.Sanırım bugün intikam günü!
''Müşterilere böyle kaba davranmaya hakkın var mı?Sanırım seni şikayet etmeliyim.''
Kendinden emin bir şekilde sırıtarak söylediğinde ezilme sırası bendeydi. Lanet olsun!Haklıydı.Siktiğimin müşteri daima haklıdır sözünden nefret ediyorum!O müşteriyse bende burada bir çalışanım.Bana her zaman bu işkenceyi yapmak zorundalar mı peki?Hı? Çalışan daima haklıdır! Bir şeyler yapmalıyım bir şeyler demeliyim ama şuan sinirden kriz geçirebilirim.Ve biliyorum ki o küçük ağzımı açarsam ağzımdan +18 dolu sözler çıkacak.Küfür edeceğim!Ve yine biliyorum ki karşımda ki ergen aptal bunu dört gözle bekliyor.Onun eline koz vermemeliyim.Sa kin ol Luhan.Sakin.Onun seni yenmesine izin verme!Bunu daha önce de yaptın.Başarabilirsin.Aksi takdirde işinden olursun!
Benden cevap bekleyenlere sadece gülümsedim,sıkı olan yumruğumu gevşeterek.Gülümsemem duygusuzdu.Sadece öylesineydi.Sehun da gülümsemişti.Kahkaha atmamasına şaşırsam da atmadığı için mutluydum.Senden nefret ediyorum aptal ergen! Tek bir kelime bile söylemeden işime döndüm.Onlarla uğraşmak zaman kaybı.Onları burayı temizlemek için dışarı çıkartmaya çalışmak iki kat zaman kaybı. O yüzden boşverdim. Ama onlar için aynı şey söylenemezdi.Lanet herifler her hareketimi izliyorlardı.Özellikle de Sehun.Koltukların üzerinde ki yiyecek kırıntılarını temizlememi ve insanların buraya bırakmaktan zevk aldıkları pet şişelerini toplamamı.Lanet olası sinirlerimi zıplatıyor!Yüzü mü ona dönüp rahatsız olduğumu belirten bakışlarımı ona gönderdiğimde tepkisiz şekilde bana bakıyordu.Bu daha çok sinir bozucuydu.Bir an önce buradan kurtulmalıyım!
Son atığı yerden alarak çıkmaya hazırlanırken yeni seans için insanlar salona giriş yapmaya başlamıştı.Bir an önce Salon 7'ye gidip orayı da halletmem gerekiyordu.Ama her şey yolunda gitmezdi öyle değil mi?
''Heey!''
Tanıdık sesi duyduğumda istemsizce sesin geldiği yöne döndüm.Sehun elinde ki kola şişesini havaya kaldırmış bana bakıyordu.
''Aldığın paranın hakkını vermelisin Luhan.''
Elinde ki şişeye koltuklara oturabilmek için aracı olan merdivenlerden aşağı fırlatarak her yerin kola lekesi olmasını sağlamıştı.Ve devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Just One Night -
FanfictionÇift: HunHan Yazar: Lu'skitty *TANITIM* ''Hayır.Hayır.Hayır!Yüz kere hayır.Bin kere hayır!Kesinlikle yapamam Chen.Benim panik atağım var biliyorsun bunu nasıl bana teklif edersin?Sahneye çıktığım anda bayılırım ben.Birde şarkı söyleme mi istiyorsun...