20 skyrius

213 13 0
                                    

"Don,t let people to know too much about you"
_________________________________________

Chloe P.O.V

Muzikos garsai užliejo patalpą. Girdėjosi tik ritmingi akordai sklindantys iš grotuvo, atsimušantys į sienas. Palaikymo šokėjų komanda kaip niekada anksčiau jau įtampą, kurią kėlė Chloe sugrįžimas. Viskas nebeatrodė taip, kaip paprastai. Kapitonė tarsi griežtesnė savo pačios versija. Besiritantys prakaito lašeliai matėsi netgi ant tvirčiausių kaktų. Akyse spindėjo nuovargio dalelės. Kojos judėjo nebe grakščiai ir nebe pataikydamos į ritmą. Chloe užmerkė savo akis ir kelis kartus pakartojo kvėpavimo pratimus atsipalaidavimo, o galbūt ir nuovargio vardan. Sustabdžiusi muziką mergina privertė visas šokėjas sustingti ir pakelti savo akis į ją.
„Penkių minučių pertrauka ir tęsiam, gerai?"
„Chloe, ar nemanai, kad šiandien mums gana?"- į priekį išėjo Alisha
Po jos žodžių atrodė ,lyg mergina pabudo iš transo. Jos akyse matėsi nuovargis, gailestis ir ryžtas. Akys atrodė lygiai tokios pat kaip prieš jai išvykstant, o tos akys buvusios prieš akimirką buvo kitokios. Jose dvelkė šaltis ir noras laimėti, tačiau jokio gailesčio nebeišvystum. Perbraukusi ranka per savo tamsius plaukus mergina kartelį linktelėjo. Visos sukluso ir laukė paaiškinimo, nesuprasdamos ar jos gali eiti namo pailsėti ar jų laukia dar geros valandos treniruotė.
„Eikit, pailsėkit. Šaunuolės, puikiai padirbėjot. Rytoj laisvadienis, susitiksim trečiadienį."

Visom merginoms pradėjus rinktis daiktus tą patį pradėjo daryti ir kapitonė. Baltu rankšluosčio audiniu pašalinusi sūrų vandenį nuo savo veido užsimetė ant savo kaklo. Per petį užsimetusi sportinio krepšio rankeną, nustebindama likusias merginas, išėjo pirmoji, taip niekada nenutikdavo, tačiau šiandien kažkas kitaip. To suprasti negalėjo nė šokėjos, nė Alisha, ar tuo labiau pati Chloe.
Garsūs ir tvirti merginos žingsniai aidėjo koridoriumi , aidas atsimušęs į sienas skambėjo jos ausyse. Pravėrusi mokyklos duris išėjo į mokyklos kiemą. Pastebėjusi savo tamsios raudonos, lyg kraujas, spalvos Nissan Note automobilį priėjo prie jo ir atvėrusi galines dureles, įmetė savo daiktus. Užtrenkusi atvėrė vairuotojo ir įsėdo vidun. Užsisegusi diržą ruošėsi važiuoti tik jos akys niekaip nepaliko mašinos skydelio. Mergina puikiai žinojo kas yra viduje ir visaip bandė to atsisakyti, tačiau nė pati nesuprato kaip jos dešinioji ranka pasiekė tą vietą ir išsitraukė mažą oranžinės spalvos indelį su baltu , užsukamu kamšteliu. Šalia jo buvęs ir raštelis , kurio turinys skambėjo jos galvoje : „Iš pradžių bus sunku, tačiau tai tau gali padėti". Išsiėmusi kelias, baltas tabletes įsidėjo sau į burną greitai jas nurydama. Prireikė kelių minučių kol tai pradeda veikti. Užmerkė akis, o vos jas atmerkus buvo galima pastebėti kaip po truputį vis labiau plečiasi vyzdžiai. Nusišypsojusi keistai pikdžiugiška šypsena išvažiavo iš mokyklos aikštelės.
Keliai kaip niekada tušti. Sugraibiusi ranka ant keleivio, šalia jos, esančios sėdynės buteliuką su tabletėmis nurijo dar keletą. Pakraipiusi galvą į šalis paspaudė greičio pedalą . Už lango nežmonišku greičiu keitėsi vaizdai. Mergina pamiršo visas kliūtis , visas taisykles ir be jokios sąžinės graužaties lėkė gatvėmis. Staiga pasigirdęs policijos sirenos signalas privertė iš jos veido pasitraukti šypseną. Sustojusi kelkraštyje, užgesino variklį ir nuleidusi langą pažvelgė į policijos pareigūną.
„Kuo nusikaltau, pareigūne?"- savo mėlynomis akimis žvelgė į jauną policijos pareigūną
„Na, panele, jūs labai stipriai viršijote greitį, ar galite pateikti savo ir automobilio dokumentus?"
„Žinoma"- koketiškai nusišypsojusi mergina ištraukė dokumentus iš automobilio skydelio ir ištiesė juos vaikinui
„Na, kadangi tai pirmasis jūsų nusižengimas, galite važiuoti"- nusišypso vaikinas, kol už jo akių neužkliūva buteliukas su tabletėmis
„Kas tai?"
„Vaistai"- paprastai atsako Chloe
„Parodykite"
„Tai mano asmeninis reikalas"
„Parodykite tai gražiuoju"- jo akys užkliūva iš už merginos išsiplėtusių vyzdžių
„Štai"- suburba ji ir ištiesia buteliuką su visomis tabletėmis
„Išlipkite iš automobilio"- pasako kiek grėsmingesniu tonu
„Ką?"
„Ką girdėjote, panele, išlipkite iš automobilio"
„Jūs negalite manęs suimti"- suraukiau savo dailiai sutvarkytus antakius
„Galiu ir tai darau"- vos prasidarius durelėms vaikino rankos sugriebia merginos ir priremia ją prie automobilio
„Ką dar slepiate?"- paklausia ir rankomis keliaudamas po jos kūną – apieško
„Nieko, o gal dabar malonėsite susirinkti savo rankas?"
„Žinoma"- tai pasakęs sugriebia abi merginos rankas ir surakina pasinaudodamas antrankių pagalba
„Ką ,tu, darai? Paleisk mane"- surinka ji
„Keliausi į nuovadą"
„Už ką?"
„Už narkotikų laikymą ir jų vartojimą"
„C'mon"- piktas tarsi urzgimas pasigirsta iš jos lūpų

AgainWhere stories live. Discover now