Chloe P.O.V
Pasibaigus ketvirtajai pamokai didžioji mokyklos mokinių dalis sėdėjo valgykloje, susiskirsčiusi grupelėmis. Prie vieno stalo sėdėjo vadinamieji genijai, kurių intelekto koeficientas buvo didesnis nė daugumos likusiųjų. Dar aplink kitą apskritimą būriavusi merginos – muštukės , imtynių komanda vis dėlto daro savo, taip? Tada buvo mokyklos ‚populiariosios' arba kitaip ‚kekšės' , į kurių grupelę dabar įėjo ir Chloe. Nuo tokio apmastymo atrodo net paskaudo galvą. Tylus, nusivylimo pilnas atodūsis išsprūdo pro jos pamėlusias lūpas. Nors dabar pavasaris , tačiau taip jau yra, kad Chloe turi tokią ligą, kuri kiekvieną pavasarį pasikartoja. Pirštų galais perbraukė per savo tamsius, banguotus plaukus ir visiškai nesiklausydama Lolos pasakojimo pasisuko per petį, į šalimas esantį staliuką, prie kurio sėdėjo Alisha, Louis, Niall, Liam , na Harry nebuvo, tačiau šiuo metu taip atrodė gėriau , kai tuo labiau neaišku kas vyksta tarp jos ir jo, o ką jau šnekėti apie bučinį prie jos namų durų su Louis? Sugrąžinusi akis atgal prie ‚draugių' klausėsi Lolos tariamų žodžių.
„Ir ,Jūs, įsivaizduokit, ta kalė papasakojo Alishai, o ji atėjo aiškintis"
„Kas nutiko? Prie ko čia Alisha?"- Chloe balse buvo girdimas aiškus sutrikimas
„Tavo draugė"- su pasišlykštėjimu ištarė tuos du žodžius ir tęsė toliau „Susitarė su kažkokia kale ir ta apkaltino mano vaikiną išprievartavimu"
„Lola, tu, pati supranti ką šneki?"- Chloe balsas pakilo, o ji pati atsistojo , atkreipdama aplink esančių mokinių dėmesį
„Taip'
„Neatrodo, tu, pati žinai, kad tas asilas –mergišius ir negali savo sušikto penio išlaikyti kelnėse daugiau nė dvylika valandų, pati esi mačiusi ,kaip jis tave apgaudinėja, atsimerk, Lola!"- taip tarusi mergina pagriebė ant žemės gulinčią kuprinę ir greitu žingsniu pasišalino iš valgyklos teritorijos
Viskas aplink nervino ir to negalėtum nuslėpti. Išėjusi pro mokyklos duris nusileido laiptais žemyn. Lėtai , tačiau užtikrintais žingsniais priėjo prie kiek tolėliau nuo stovėjimo aikštelės ,stovinčio suoliuko. Numetusi kuprinę ant jo išsitraukė pakelį baltų pagaliukų. Niekada nemėgo, jog merginos rūko, tačiau pati tapo tokia ir kartais padėdavo bent kiek nurimti. Prisidegusi mirtį nešantį baltą pagaliuką, įtraukė kenksmingų medžiagų į savo plaučius. Taip bestovėdama per penkiolika minučių suvartojo šešias cigaretes ir kai jau norėjo išsitraukti kitą, balsas sustabdė jos žingsnius.
„Kodėl ją apgynei? Tu jos netgi nepažįsti"- Alishos veidą puošė raukšlės
„Žinau, kad mergina nekalta dėlto koks asilas Lolos vaikinas yra"- tylus kikenimas išsprūdo pro jos lūpas
„Kas dabar bus? Turiu omenyje tu ir tavo grupelė?"
„Nežinau"- nerūpestingai truktelėjo pečius aukštyn ir žemyn pridurdama „Stebiuosi, kad su manimi išvis kalbi"
„Tai tu nustojai su mumis bendrauti ir palikai komandą prieš pat svarbiausias varžybas"
„Aš..."- atrodo visi norimi ištarti žodžiai kažkur užstrigo, o gal net pranyko„Chloe?"- Louis balsas pasiekė jos ausis
„Mes čia"- tyliau nė įprastai tarstelėjo tamsiaplaukė
„Ar ,Jūs dvi, susitaikėt?"- primerkė savo nuostabaus atspalvio akis žvelgdamas į abi merginas
„Na..."
„Jei ji pasakytų kodėl mus paliko, tai padaryti būtų žymiai lengviau"- atsipūtė šviesiaplaukė ir įdėmiai stebėjo kaip Louis apkabina merginos liemenį
YOU ARE READING
Again
Teen FictionIstorija nutraukiama (neaišku ar dar bus rašoma) Alisha-17mete mergina, kuri nepraleidžia nei vieno vakarėlio. Nelegalios lenktynes (teistumas 15metu nepilnameciu kolonija)-gyvenimo būdas. Kol merginos tėvai nežuvo autoavarijoje, ji gyveno LA, tačia...