Kapitola 10. [Den 6.]

4.2K 313 21
                                    

Eren
Probudil jsem se přikrytý a pod hlavou jsem měl hezky vonící polštář. Přitom jsem ležel na měkké matraci... příjemné matraci. Matraci! Opřel jsem se o svůj loket a poznal stěnu mého pokoje. Nevzpomínám ,že bych tady usnul. Zcela jistě jsem byl na gauči. Já MÁM spát na gauči ,protože v mém pokoji spí Levi. Měl jsem menší podezření a tak jsem se přetočil na bok a opravdu. Levi seděl opřený o čelo postele a cosi dělal na svém mobilu.

,,Dobré ráno."

Pozdravil mě aniž by se na mě podíval. Možná to byl reflex ,ale podíval jsem se pod peřinu a s úlevou zjistil ,že mám kalhoty.

,,Tsch.."

Sykl... asi si mého počínání všiml. Cítil jsem jak pomalu rudnu. To bylo trapný. Odkašlal jsem si ,protože jsem měl nepříjemnou překážku v krku.

,,D-Dobré ráno"

Pozdarvil jsem ho zpět. Aspoň jedno pozitivum to mělo- nebolely mě záda a cítil jsem se docela vyspale. Taky jsem se opřel o čelo postele a prohlížel si ho. Pořád měl na sobě moje tričko a upřímně řečeno..  slušelo mu. Bylo mu větší a to bylo roztomilý. Chci říct ,že když si vzpomenu jak mě málem zabil ,když jsem se nevyzul v chodbě a teď tu chodil v tričku ,které mu bylo očividně velký....bylo to roztomilý. Otočil ke mě hlavu a chvíli si mě prohlížel než nakrčil obočí.

,,P-půjdu udělat snídani."

Řekl jsem a zvednul se než mě stačil praštit.

,,Nepodpal kuchyň."

Napomenul mě ,když jsem stál ve dveřích ,ale už zase věnoval pohled telefonu.

,,Vynasnažím se."

Řekl jsem a nervózně se zasmál. Byl jsem nervózní z něj nebo z toho ,že by se mi to opravdu mohlo povést? Nicméně asi to první ,protože jsem stejně nenašel nic z čeho bych mohl snídani udělat. Rychle jsem se oblíkl ,oznámil Levimu ,že skočím do pekárny ,popadl klíče a peněženku a vyběhl z domu. Nebylo to daleko. Sice dál než Večerka ,ale ta otevírá o víkendu až v osm a mě v břiše kručelo už teď.

Levi

Dnes byla změna režimu a já si na mobilu hledal kde je tady nejblíž supermarket ,protože jsem se nechtěl spoléhat na ten obchod kam Eren šel nakupovat. Navíc jsem potřeboval pořádný čistící prostředky a dost jsem pochyboval ,že by je tady měli. Hned po tom co jsem Erena přesunul do postele jsem usnul taky a probudil se až v pět. Samotného mě to překvapilo. Víc jak šest hodin jsem snad nikdy nespal. Nevím jestli mě urazilo nebo pobavilo ,když ten spratek kontroloval jestli má všechno oblečení ,ale nebudu lhát.. že bych si nedal říct ,protože... Eren je hezkej kluk ,ale pro mě přece jen příliš mladej. Už jen ta pusa co jsem mu dal byla moc. Né ,že by se mi to nelíbílo...

Vyhrabal jsem se z postele a stále v jeho tričku a svých boxerkách se vydal na balkon podívat se co zbylo z toho prádla co jsem tam jaksi nechal. Nějak jsem se neobtěžoval s tím to počítat jestli náhodou něco neuletělo a nechal to tam se dál sušit. Udělal jsem pro sebe a Erena kafe a chtěl vyčkávat jeho příchodu ,ovšem zazvonil zvonek a já musel jít otevřít. Štáb... který se za posledních pár hodin ani jednou neukázal. Bylo mi to trochu podezřelý. Nasoukali se do bytu a začali točit. Došlo mi ,že mi vůbec nechyběli. Byl jsem dotázán co budu chtít měnit.

,,Za prvé. Nakoupit. Pak asi pořádnej úklid a ten spratek se bude účastnit. O to se postarám. Víc po něm nežádám."

Byl jsem nenáročnej člověk. Čekal jsem na Erena a přitom hladil Krevetu ,která se mi nějak dostala na klín. Voněla jako šampón. Aspoň ,že tak. Klaply dveře a ten spratek se za nedlouho objevil v obýváku.

Change [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat