Předem chci upozornit, že tahle kapitola je extreeeemně dlouhá. 5000 slov. Nejsem příznivcem dlouhých kapitol, ale tohle prostě jinak nešlo. Je to taková omluva za tu dlouhou pauzu, ale přípravy na AnimeFest vrcholí a já to nějak.... nestíhala. Otázka dne: Kolik z vás jde na Animefest? Já tam budu všechny dny, takže kdyby náhodou hledejte v pátek a v sobotu šerednou Dark Elementalist Lux (League of legends) a v neděli ještě šerednější Mirajane Strauss z Fairytail ;D.
Levi
Bůh ví proč nám ti policajti dali deky, ale nebyla vhodná doba si na to stěžovat. Hned jakmile tam vpadli, se ti idioti vzdali. Věci šly potom už hodně rychle. Výhrůžky, pouta záchrana, deka.
Erena zrovna vyšetřoval doktor či co to bylo a svítil mu baterkou do očí i když já osobně jsem si myslel, že by mu víc pomohlo kdyby ho nechali napokoji. Hned potom co ten chlap odešel, jsem se k Erenovi přisunul blíž. Provrtával zem pohledem a vstřebával co se teď právě stalo. Až teď jsem si všiml, jak se třese. Nevěděl jsem co říct, tak jsem mu prostě položil ruku na stehno a doufal, že ho to uklidní. Tu ruku mi okamžitě stiskl, jakoby se ujisťoval, že tam opravdu je.
,,Když dělal takovýhle prasárny mně, tak co teprve ty děti?"
Zamumlal pořád se sklopenou hlavou.
,,Nevypadali jako ten typ co by jim dokázali ublížit."
Neuměli se ani prát.
,,Ale ten-"
,,Erene, není to tvoje starost. Už teď jsi toho udělal víc, než jsi měl. Oni ty děti najdou."
Ano... v uklidňování jsem zrovna nevynikal, ale oba jsme si prošli už dost sračkama a já bych si teď rád jen sedl a díval se na televizi, zatímco by mi ten spratek usínal v klíně. Něco normálního a nudnýho. Chtěl jsem toho tolik?
,,Erene!"
Oba jsme zvedli hlavy a uviděli Merry, jak k nám běží s Hanji v patách a Krevetou v náručí. Hned jakmile se Merry dostatečně přiblížila, se jí Kreveta vysmekla a běžela vstříc Erenovi, kterému vyskočila do klína a on ji stiskl tak pevně, že jsem se bál, že z ní vymáčkne duši. Když doběhla i Merry, ji Eren stáhl k sobě a pořádně objal. Hanji si sedla vedle mě a zbědovaně si promnula obličej.
,,Co se sakra stalo, Levi? Únosci, děti.. jak jsi se dokázal zaplíst do něčeho takovýho?"
Zeptala se a já jí to nemohl zazlívat. Znala mě jako nudnýho chlapa, co se chová jakoby už byl v důchodu, ale Leviho dobrodružství asi ještě nekončí. Pořád se mi vybavoval ten Erenův vyděšený pohled, když jsem praštil prvního z nich. Jakoby si řekl, že s touhle zrůdou nechce být zachráněn. Měl jsem takové tušení, že náš vztah se nebude vyvíjet tak lehce, jak jsem si prvně myslel. Dobře.. nic takovýho jsem si nikdy nemyslel.
Ve zkratce jsem jí všechno převyprávěl. Nechtěla tomu věřit, ale když kolem pobíhali lidi od policie, nezbývalo jí nic jinýho.
,,Co vůbec bude dál?"
Zeptal se Eren, ale Merry nepouštěl. Byla to dobrá otázka. Vůbec jsem nevěděl co se bude dít. Nikdo si nás nevšímal. Všude blikaly světla, kolem byla policejní páska a spousta zvědavých čumilů. Co se vůbec stalo s lidma co zůstali ve školce? Řekl jim někdo co se stalo? Když jsem nad tím začal přemýšlet, došlo mi, že mě to vlastně vůbec nezajímá.
,,Asi vás všechny odvezou do nemocnice."
Informovala nás Hanji a rozhlédla se, jestli si pro nás někdo nejde a zrovna v tu chvíli se objevil plešatý muž s bradkou a podle hodností na obleku jsem poznal, že jde o náčelníka policie.
ČTEŠ
Change [CZ]
FanfictionVýměna manželek!AU Vštečný Armin přihlásil Erena a Mikasu do výměny manželek protože viděl jak to mezi nimi skřípe. Eren z toho moc nadšený není a Mikasa se s tím smířila a uznala ,že by to jejich vztahu mohlo pomoci. Na druhé straně se Hange vzpa...