Kapitola 16. [Den 9.]

3.5K 335 49
                                    

Eren

,,Jel po tobě."

Řekl úplně jednoduše, jakoby to byla ta nejnormálnější věc na světě. Naštval jsem se, protože to udělal před mým kamarádem. A taky mě naštvalo, že to vůbec udělal! A pak ještě řekne takovou blbost. Rázně jsem zavrtěl hlavou.

,,Tak abys věděl. Reiner se snaží sbalit Christu, i když ví, že bydlí s Ymir a je zcela očividný, že ty dvě spolu něco mají."

Levi jen mlčel a díval se na mě tím jeho klidným pohledem. Něco se mu přitom určitě honilo hlavou.

,,Některý chlapy nevědí co chtějí ,Erene."

Odpověděl a na barové židli se otočil k baru. Něco v koutku mysli my říkalo, že nemluvil úplně o Reinrovi, ale co já vím. On totiž zcela očividně vždycky ví všechno. Stejně naštvaně jsem se otočil čelem k baru a přemýšlel o tom co řekl. Přišlo mi divné jen na chvíli přemýšlet o tom, že by Reiner... ne ne ne. On sám se díval na barový pult a tvářil se nabručeně- tak jak je u něj zvykem. Lidi tancovali, gratulovali Marcovi a bavili se a já na to teď nějak neměl náladu. Jednak, Levi zítra odjede a za druhé, po dlouhé době uvidím Mikasu a vůbec se na to netěším tak, jak bych se na to těšit měl. Bylo mi fajn když jsem spolu tancovali. Já se fakt i bavil, ale najednou mi to všechno připadalo... zvláštní. Neuvědomoval jsem si nic moc z toho co jsme spolu dělali. Váleli se v parku, v posetli, hlídali jsem spolu děti před, kterejma jsem se políbili.

Najednou v tom všem hluku jsem zaznamenal třístění skla, prskání kočky a jakési tiché mumlání. Otočil jsem se na barové židličce směrem k parketu a uviděl se za Krevetou prohání tak tlustá koule chlupů co jí Jean říká kočka. Běhali pod nohama všech hostů a ti o ně zakopávali. Levi se teď díval taky a oba jsem se ve stejném okamžiku zvedli, abychom tomu učinili konec. Zamířili k davu, ketrý se nsažil těm dvou vyhýbat.

,,Chyť Poldu, já chytím Krevetu!"

Zakřičel jsem na Leviho, abych přeřval hudbu, ale dostalo se mi jen zmateného pohledu.

,,Tu Kočku!"

Upřesnil jsem a na to mi už přikývl. Mezitím se ti dva stačili proplést mezi nohama všech u tanečního praketu a zamířili ke skupině zdatných chlapů s bradkou, které nechápu, kde Jean nebo Marco potkali. Kreveta se nejednou pochlapila a rozhodla se Poldovi postavit. Ten byl stejnej jako Jean. Naparoval se, ale zároveň se uvnitř klepal strachy, takže jakmile se k němu Kreveta otočila a vycenila zuby se naježil a vyskočil na nejbližší stůl. Kreveta se už už chystala skočit za ním, ale to jsem po ní chňapl, do něčeho bokem vrazil a přitiskl si ji k hrudi. Ve stejný okamžik mi rukou projela bolest a já zjistil, že mě Kreveta kousla. Hned na to mi, ale ránu začala olizovat. Kousanec mírně krvácel, ale moc to nebolelo. Kreveta by mě nikdy nekousla! Musela být vážně rozrušená. Klepala se a smrděla alkoholem. Rozhlédl jsem se po davu hledlal Leviho, který se někdě ztratil v davu. Kdyby nebyl tak malej!

,,Hledáš někoho?"

Ozval se za mnou drsný hlas a já se s velkou nevolí otočil. Teď jsem už vážně neměl náladu se bavit s kýmkoli. Za mnou se objevil chlap velký skoro jako grizzly s bradkou. Vybavil se mi ten idiot tehdy v obchoďáku, který byl podobné postavy a v krku mi nepříjemně vyschlo, ale snažil jsem se na sobě nedat nic znát. Za zády mu stály ještě dva takový.

,,Vlastně ne. Děkuju."

Odpověděl jsem co s největším klidem a přitiskl si Krevetu blíž k sobě. Chlap se ušklíbl a koukl po svých společnících.

,,Vylil jsi mi pivo."

Oznámil mi a rozkorčil se, jakoby se chtěl udělat ještě větším. Koukl jsem se směrem k jejich stolku a zjistil, že jedna flaška je převrácená a ze stolu pomalu odkápává jakásy tekutina. Třeba ho to tak nerozlobilo... ale soudě podle jeho výrazu to byl právě opak. Vypadal, že by si mě dal jako jednohubku k večeři a mý kosti vystavil ke svým pohárům z poulučních rvaček. Než jsem se nadál byli všichni tři rozestoupení okolo mě, já už neměl kam ustoupit a zády se natiskl na zeď.

Change [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat