MELISSA
Nohy ma ukrutne boleli, páchla som po cigaretovom dyme a vlasy sa mi lepili od potu. Dnes bol nával, čo sa odzrkadlilo na padnutých viečkach a malátnom pocite. Žalúdok hlasno zaprotestoval pri spomienke na posledné jedlo, ktoré predstavoval obed. Zastavujúc pred zrkadlom, ruka sa natiahla po gumičke, ktorá mi celú zmenu väznila dlhé hnedé vlasy. Bolo niečo pred polnocou a hoci ma vidina blížiaceho sa spánku tešila, prechádzka tmavou nocou ma naopak desila. Rýchlo som sa prezliekla, tvár ovlažila studenou vodou a vykročila do tmavej noci.
Pritiahla som si kabát a cez hlavu prehodila kapucňu. Do tváre mi padala studená rosa sprevádzaná jesenným vetrom. Ulice vzhľadom k pokročilej hodine zívali prázdnotou, v ušiach sa mi ozýval iba dupot vlastných podrážok. Rukami som si objala telo a sklonila hlavu v snahe nepútať žiadnu pozornosť. Blížiac sa k parku, ktorý predstavoval skratku k posteli, zmocnili sa ma obavy. Z dvoch možností, obísť ho alebo prejsť krížom, som volila iba chvíľu. Z úst sa mi vydralo hlasné zívnutie, napovedajúc, ktorá voľba je príhodná. S malou dušičkou a roztvorenými očami som zatočila na štrkovú cestičku vedúcu krížom a končiacu oproti môjmu vchodu. Po pár metroch som zahliadla tmavé obrysy postáv na lavičke. So skracujúcou sa vzdialenosťou sa rozostrila aj činnosť, ktorú vykonávali. V prvom momente sa zdalo, akoby sa objímali. Zdanie však klamalo...
Zmeravela som.
Prudko zastavujúc a šokovane sa obzerala som sa modlila, aby šlo o prelud. Zrakom som opäť zastala pri lavičke. V nemom úžase, neschopná pohybu som sledovala muža, ako so zlovestným výrazom pritláča mocné ruky na krk úbohej ženy. Pár krát sebou šklbla, z úst jej vyšiel posledný výdych a prestala sa brániť. Ruky jej ochabli a zviezli sa popri tele. Vďaka silnému osvetleniu sa dali rozpoznať tváre. Neuvedomujúc si možnosť prezradenia svojej prítomnosti, z hrdla mi uniklo zhíknutie. Muž ku mne strhol pohľad, avšak nepúšťajúc ruky zvierajúce štíhle hrdlo. Telo mi zmeravelo, oči neveriacky sledovali situáciu a v hlave sa mi premietala vízia dôsledkov môjho nečinného ustrnutia. Muž ma bezvýrazne pozoroval a očami behal po mojej tvári.
Ukladal si ma do pamäte...
Nepatrne dvihol kútik a prebudil vo mne popud na útek. V čírej hrôze som sa odhodlane zvrtla, avšak ubolené nohy ma zradili. S bolestivou grimasou som nahmatala kabelku a trielila z parku, až sa pľúca po chvíli ocitli v jednom ohni. Strach mi bránil otočiť sa a túžba dostať sa do bezpečia ma hnala vpred. V nasledujúcom okamihu som prudko zastala a pri uzretí neznámej postavy mi srdce vynechalo úder.
YOU ARE READING
Dotyk smrti
RomanceMellisa a Raymond. Dvaja ľudia, ktorích spojí vražda.. :) čítajte, neoľutujete. !..Obsahuje aj sexuálne scény..! čítať na vlastné riziko :)