Kapitola 5

4.9K 245 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Z pohľadu vraha

Nedokázal zaspať. Neustále ho prenasledovala myšlienka na ňu. Zhrýzalo ho svedomie nad neuváženými krokmi, ktoré v noci vykonal. Pochybil, nechal sa pohltiť vlastnou túžbou a nechcene bol prichytený pri čine. Nevítaný svedok predstavoval hrozbu, i keď dodatočne sa postaral o zametenie všetkých stôp, ktoré by ho odhalili. Ruka sa mu zovrela v päsť, hnev stúpal do inak vyrovnanej mysle a iba predsavzatie viac krát nekonať bez premýšľania mu napomáhalo upokojiť sa.

Posadil sa a zapol nočnú lampičku. Dlaňami si prešiel po tvári a vopred tušiac dôsledky nočného ponocovania očami zaostril na digitálne hodiny. Práca v kancelárii firmy predávajúcej tlačiarne bola väčšinu dňa o vypĺňaní faktúr a komunikácii s dodávateľmi. Nie príliš rozmanitá, napriek tomu konal s plným nasadením, čo sa preukázalo každý mesiac na bonusoch. Zahrabol si do vlasov a myšlienkami sa vrátil k nej. Ten vystrašený výraz, keď ho prichytila, mu rozprúdil krv v žilách. Do danej chvíle považoval zmarený život za niečo, čo ho napĺňalo. Okamih pred smrťou, vyhasínajúca iskra v očiach obetí a úplné podmanenie si ich životov mu navodzovali dočasnú slasť. Pri pohľade do jej očí ním však prešla nová vlna vzrušenia. Pocit, ktorý doposiaľ nezažil. Zaumienil si nájsť spôsob, ako tú eufóriu predĺžiť. Musel ju vidieť znovu, chcel počuť jej hlas. S odhodlaním vstal a presunul sa k počítaču. Do vyhľadávača zadal názov reštaurácie, v ktorej mala pracovať a v duchu ďakoval utáranej matke za užitočné informácie. Už poznal aj meno.

„Mellisa," vyslovil nahlas a pomaly, poláskal ho na jazyku, akoby láskal jej pokožku. Uchopil medzi ukazovák a palec strieborný prsteň s gravírom a krátil si čakanie na zobrazenie stránky jeho krútením. Na tvári sa mu objavil úškľabok, očami sledoval každý detail na obrazovke a ukladal si do hlavy mapku a otváracie hodiny.

Dotyk smrtiWhere stories live. Discover now