Darcy POV godzina 11:40
13.05.2017Wzięłam klucze z blatu, schowałam je do torebki i wyszłam za drzwi. Na dworze strasznie lało, więc czym prędzej podbiegłam do auta. Tak jak Harry nakazał, zapiełam pas bezpieczeństwa, oraz uruchomiłam wycieraczki. Włożyłam kluczyki do stacyjki, i powoli wyjeżdżałam na ulicę. Postanowiłam jechać do TESCO, które znajdowało się jakieś 15 minut dalej. Wszystko poszło by szybciej gdyby nie korki, wielka ulewa i niektórzy kierowcy próbujący wyprzedzać innych, przy tym ochlapując samochody.
Stojąc jakieś 6 minut na głównej ulicy włączyłam radio, z którego popłynęła piosenka Ed'a Sheeran'a "Shape of you". Od razu na mojej twarzy zagościł uśmiech, bo uwielbiam tą piosenkę. Zaczęłam śpiewać na cały głos refren:
I'm in love with the shape of you
We push and pull like a magnet do
Although my heart is falling too
I'm in love with your body
And last night you were in my room
And now my bedsheets smell like you
Every day discovering something brand new
I'm in love with your body
Oh—I—oh—I—oh—I—oh—I
I'm in love with your body
Oh—I—oh—I—oh—I—oh—I
I'm in love with your body
Every day discovering something brand new
I'm in love with the shape of youWłaśnie wtedy zobaczyłam, że auta przede mną się ruszyły. Zaczęłam powoli jechać, spojrzałam w lewą stronę gdzie akurat nikt, z przeciwnego kierunku nie jechał. A co mi tam, szybciej znajdę się w sklepie i szybciej wrócę do domu. Włączyłam kierunkowskaz i zjechałam na lewo. W prawdzie musiałam przejechać dłuższy czas przeciwnym pasem, ale nigdy nie spodziewałam się tego co wydarzyło się kilka chwil potem.
Gdy już byłam na końcu zjazdu, czułam jak tracę panowanie nad samochodem. W jednej chwili, zmrurzyłam oczy i zdałam sobie sprawę z tego, że to światło to reflektor. Samochód z naprzeciwka zamiast zwolnić, rozpędził się jeszcze bardziej i z całym swoim pędem wpadł na mnie.
Do moich uszu dotarł huk, oraz dźwięk tłuczonej szyby. Poszułam szarpnięcie, a pas boleśnie wrzynał się w moją klatkę piersiową. Poduszka powietrzna się nie włączyła, a moja głowa odrzucona została do przodu i uderzyła w kierownicę. Poczułam ogromny ból, a potem już nic nie czułam, chyba zemdlałam.
Nieznajomy POV godzina 11:46
13.05.2017Oj tak, zemsta jest słodka, a szczególnie gdy ogląda się ją z popcornem tak jak ja teraz. Muszę przyznać, że Grace łatwo odpuściła tej suce, ale ze mną nie będzie tak pięknie. Ten wypadek, zaplanowany i wykonany idealnie, a podsłuch w jej domu, bardzo dobrze działa. Kto by pomyślał, że taka gwiazda jak Harry Styles zainteresuje się taką normalną dziewczyną. Ale spokojnie, postaram się, by te dni były jej najgorszym.
Powiem Ci jedno Darcy:
Good luck***********
Hej misie, dzisiaj rozdział najprogramowy 😊 jest i dramatime 😂 domyślacie się kto jest tym nieznajomym? Ale spokojnie za kilka rozdziałów, może sprawdzą się wasze przypuszczenia. Dawajcie znać w komentarzach wasze propozycje podejrzanych.
Mam dla was także wyzwanie, tyle ile będzie komentarzy pod tym rozdziałem, tyle dni z rzędu będą pojwiać się rozdziały. Co wy na to misie? 😏😛
CZYTASZ
Przeznaczenie czy pech ? | H.S
Fiksi PenggemarCzasami w naszym życiu są momenty kiedy zastanawiamy się czy to wszystko ma sens, czemu ma to służyć. Darcy nie ma życia usłanego różami. Od samego początku boryka się z żałobą po stracie ukochanej matki. Czy zielonooki chłopak sprawi, że bedzie szc...