9. Bölüm

968 77 39
                                    

Multi: Boran'ın söylediği şarkı.

Tolga yük kamyonu gelecek diye beni barın önüne dikmişti. Her ay boş şişeleri almak ve dolularını getirmek için kamyon gelirdi. 

Ben genellikle o günler ölürdüm. 

Kasalarca bira vs içkileri taşıyorduk. Kerem ve Tolga asla dokunmazlardı. Barın gençleri olarak bunu yapmak kutsal bir görevmiş de bilmem ne. Tanıdık bir kamyon sokağa giriş yaptığında barın kapısına vurdum. Cihan, Mervan, Genco ve Kubilay bana çaresizce baktığında iç çektim. 

"Bunu yapmak zorundayız çocuklar."

Dediğimde Cihan olmayan göz yaşlarını sildi.

"Hiç değilse Cazibe'ye açılsaydım önce."

Dediğinde Genco koluna vurdu.

"Ulan ben bile o kadar yer gezdim geldim. Sen hala açılamadın mı?"

Dediğinde başımı salladım. Onu en iyi anlayan bendim şuan.

"Tamam artık başlayalım gençler."

Dedikten sonra yanaşmış olan kamyonun arkasını açtım ve içeriye girdim. Kasalardan bir tanesini Cihan'a uzattığımda sahteden ağlayarak kasayı aldı. Diğerlerine de kasaları uzattıktan sonra bir tanede de kendim aldım ve kamyonun arkasından indim.

"Boran!"

Kulaklarımın algıladığı sesi ilk başta kendi hayal ürünüm zannettim. Sonra kasayla arkamı döndüğümde bana doğru gelen bir Miray gördüm.

Tanrım hayallerim gerçek mi oluyordu? Yoksa Miray'lı rüyalarımı artık uyanıkken de görebiliyor muydum?

"M-miray?"

Dediğimde bana yaklaştı.

"Yardım ediyim mi?"

Dediğinde gülümsedim.

"Ah be gülüm taşıyamazsın ki."

Dediğimde bir saniye sonra şok oldum. Ben... gülüm demiştim... Miray'a... Kubilay'dan kekoluk mu bulaşmıştı? O da bana şaşkınca bakarken cevap verdi.

"B-boşları taşıyım hiç değilse? Sen bana yardım etmiştin."

Dediğinde kıramadım. Beraber bara girerken dolu kasayı yere bıraktım ve Miray'a boş olanlardan bir tanesini uzattım.

"Ağır gelirse söyle tamam mı?"

Dediğimde gülümsedi.

"Ah be kedi sen bilsen ben ne dertler taşıyorum bu mu bana ağır gelecek?"

Dediğinde ben de ona şok içinde baktım. Karşılıklı kekolaşıyorduk. Gülümsemesi büyüdükten sonra kasayı kucakladı. Ben de boşlardan bir tanesini alıp arkasından ilerledim. Kamyona geldiğimizde kasayı kamyona bıraktım sonra da Miray'ın elindekini aldım.

--------------------------------

"Abi ölüyorum!"

Kubilay kendini kamyona yasladı.

"Cihan nerede lan?"

Dediğimde barın merdivenlerine yapışmış Cihan'ı işaret etti. Bense Cihan'la merdiven arasındaki farkı algılayamayacak kadar bitmiştim.

"Kaç kasa taşıdık lan biz?"

Genco'ya başımı çevirmeden cevap verdim.

"Bilmem elli, altmış falan?"

Her Şey Senin Uğruna #MirBor #MiranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin