Unuttuğumu sandınız bu hergeleleri aefeıeaıof ama unutmadım sadece zamanım yoktu bölümün sonunda sürpriz var...
***
"Hadi sevgilim kollarına kuvvet!"
Miray'ın sesi gülmemi sağlarken fıçılardan birini kamyondan indirdim. Barın kapısından girerken Miray bana alkış tutmuştu.
"Cazibe sen neden bana destek vermiyorsun?"
Fıçıyı yere bıraktım ve soluklandım. Cihan elinde telefonla ünlülerin dedikodusunu yapan Cazibe ile kavga girişiminde bulunuyordu. Miray yanıma gelip soğuk suyu uzattığında güldüm ve suyu içmeye başladım o da elindeki peçeteyle yüzümü siliyordu.
"Aferin sevgilime az kaldı. Sonra Pasaj'a gidip yüzük seçeriz olur mu?" (Bunun da reklamını yaptığıma göre artık rahatça ölebilirim okuyun güzel sjhxjsjkdksk)
Başımı salladım. Sonra yanağıma bir öpücük bıraktı. Yeniden bardan çıkıp kamyonun kasasına gittim. Yarın Miray'ı ailesinden isteyecektik ve size gerginliğimi anlatamam. Hala Miray'ın annesinin suratına nasıl bakacağımı düşünüyorum. Son fıçıyı da kaldırdıktan sonra bara girdim ve fıçıyı diğerlerinin yanına koydum.
"Evet! Bitti!"
Miray gülümsedi ve kollarını boynuma doladı. Sırıttım ve belini kavradım.
"Ben bir duş aliyim ondan sonra çıkalım tamam mı?"
Miray başını salladığında saçlarına bir öpücük bıraktım ve merdivenlerden çıkmaya başladım.
------------
Genç kadın mutlulukla sandalyelerden birini çekti ve oturdu. Sevdiği adamla evlenmek kadar güzel bir şey var mıydı? Yüzünü ellerinin arasına aldı ve düşünmeye başladı. Şehir de değil de ormanında yaşamak istese Boran kabul eder miydi? Bilemiyordu. Yüzündeki gülümseme büyürken eli karnına gitti. Hamile değildi henüz ama küçük kuzumların olma fikri kadının kalbini hızlandırıyordu.
Pelin Kuzum.
Pelin ismini sildirmeyi düşünüyordu. Ama o idari işler gözünde büyüyordu. Her kes Pelin dese bu saatten sonra kadının umurunda değildi.
Boran Kuzum onun oluyordu.
Bu gerçeği hala kabullenemiyordu. Onu ilk gördüğü zaman geldi aklına. Çatıda elinde şişe tutan bir adam, içindeki acıları gök yüzüne haykırmak isteyen bir adam. Gülümsedi. Onun bir deli olduğunu hatta tedavi edilmesi gerektiğini düşünmüştü.
İlk gece Miray'ın ağzından.
Elimi boynuma götürdüm ve ovmaya başladı. Gece yoga yapmak insanı fazlasıyla rahatlatsa da eklem ağrıları oluyordu elbet. Gevişedi ve yoga minderini toplamak için eğildi. İşte o zaman ona bakan bir süliet fark etti. Adamın sadece gölgesini görebiliyordu ve bu onu biraz korkutmuştu. Minderi bıraktı ve çatıda adama doğru ilerledi. Başını yanındaki bacaya yaslamış elindeki şişeyi dudaklarına götürüyordu. Parmağındaki siyah yüzükten anladı Miray.
O Tolga Kuzum'un biricik hergelesi Boran Kuzum'du.
Kaşlarını kaldırdı. Bunca sene meditasyon gecelerinde onu hiç orada görmemişti. Telefonunu çıkarttı ve Tolga amcasını aradı.
"Sevgilim?"
Boran'ın sesiyle başını kaldırdı kadın. Sevgilisi hızlıca duşunu almış elinde havluyla saçlarını kurutuyordu. Boran etrafına bakındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Senin Uğruna #MirBor #Miran
Fanfic❝Bilmiyordum. Onu gördüğüm gece onun farklı olduğunu anlamıştım. Bu kadar ben olabileceğini, bu kadar derinime inebileceğini bilmiyordum.❞ 16/06/2017 Küfür içerir! Kapak tasarımı: Berenimou