"Evet amca Ahmet abideyiz."
Bir saattir Kerem bana nutuk çekiyordu.
"Sakın kızı yanından ayırma."
Gözlerimi devirdim. Yanımdan ayrılmayı bırak bensiz nefes dahi aldırmaya niyetim yoktu.
"Tamam amca bana güven."
Dedikten sonra telefonu suratına kapattım ve yeniden yatağa yattım. Miray hala uyuyordu, elimle saçlarını okşadım. Eh biraz yorulmuştu normal olarak. Elim güzel yüzüne gitti. Yanağını hafifçe okşadıktan sonra eğildim ve şişmiş dudaklarına öpücük kondurdum. Her ne kadar beni kırmış olsa da ona karşı nefret besleyemiyordum. Korkuyordu, anlıyordum. Küçükken kaçırılmış bir kız çocuğu ne kadar savunmasız olabiliyorsa hala o kadar savunmasızdı. Eğildim ve başımı çıplak göğsüne gömdüm. Mırıldandıktan sonra kollarını bana doladı ve bir eli saçlarımda kaldı. Yüzümdeki salak gülümsemeyle kokusunu içime çekmeye devam ettim.
---------------
"Yeter Boran."
Başımı iki yana salladım ve elimdeki pizza dilimini ona uzattım.
"Ay yeter şiştim diyorum!"
Bağırdığında korktum ve ona baktım. Sonra pizza diliminden bir ısırık aldım.
"Sen iyi misin?"
Dediğimde yutkundu ve etrafına baktı.
"O adam var burada ne demeye şirinlik yapıyorsun?"
Ahmet Amca'yı gösterdiğinde sırıttım.
"Ay Boran adamın haberi yok biz dün gece şey yaptık. Bunun günahı çok büyük."
Gülmelerim şiddetlenirken dudaklarımı ısırdım.
"Ahmet amca biz dün gece Mi-"
Ağzıma pizza sokuşturdu. Ahmet abi de başını salladı.
"Bir ara sesinizi duydum zaten."
Miray kırmızıdan bordaya atlarken onu izledim. Arkasını dönüp Ahmet amcaya baktı.
"B-biz özür dileriz."
"Yoo ben dilemem."
Dediğimde masanın altından ayağıma vurdu. Ahmet abi bana alışkın olduğu için başını sallayıp giderken Miray bana baktı.
"Sen ben gittim gideli çok terbiyesiz olmuşsun Boran."
Başımı iki yana salladım ve onun yanına oturdum.
"Hasretinden oldu sevgilim."
Bakışları yumuşadığında gülümsedim ve ona doğru eğildim. Öpücüğüme karşılık verirken birden kendini çekti ve etrafa baktı.
"B-bak yapma böyle şeyler! Aaa."
Omzumu silktim.
"Ama Miray olmaz duramıyorum özledim seni. Sen hiç beni özlemedin mi?"
Dudaklarını büktü. Elini peçeteye sildikten sonra yüzümü kavradı.
"Özlemez olur muyum? Öldüm öldüm dirildim ama yapma utanıyorum adam duymuş seslerimizi. Kim bilir beni nasıl inlerken duydu."
Sonra eliyle bana vurdu.
"Nasıl insan sevgilisi dönünce direk onu yatağa atar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Senin Uğruna #MirBor #Miran
Fanfiction❝Bilmiyordum. Onu gördüğüm gece onun farklı olduğunu anlamıştım. Bu kadar ben olabileceğini, bu kadar derinime inebileceğini bilmiyordum.❞ 16/06/2017 Küfür içerir! Kapak tasarımı: Berenimou