"Şşş kedicik uyan."
Kerem'in sesini duyduğum halde gözlerimi aralamadığımda üzerimde bir ağırlık hissettim.
"Şerefsiz oturacak yer bırakmamışsın."
Kerem'in üstüme oturduğunu anladığımda gözlerimi araladım.
"Ah amca ne yapıyorsun kalksana."
Dediğimde gülümsedi.
"Bu gün bira fıçıları gelecek."
Dediğinde ona yalvararak bakmaya başladım.
"Amca yapma bak."
Ellerimi gösterdim sonra da dünkü yaraları.
"Bak hala yaralıyım."
Amcam başını salladığında derin bir nefes aldım. Daha doğrusu alamadım üzerimde Kerem Kuzum vardı. Ve hiç hafif değildi.
"Amca sen kilo mu aldın?"
Dediğimde başıma vurdu.
"Bira göbeği bu be! Bar işletiyoruz burada!"
Dediğinde ondan mırıldanarak özür diledim. O da bana gene vurduktan sonra odadan çıktı. Sıkıntıyla yataktan kalktım ve saçlarımı karıştırdım. Miray'ın verdiği taş küçük sehpada duruyordu. Gülümseyip taşı elime aldım. Neden bilmiyorum böyle şeylere inanmazdım ama onun mavileri bana umutla bakında ses etmeden almıştım. Yataktan kalkıp lavaboya gittim ve işimi hallettim. Lavabodan çıktığımda Tolga sırıtarak elindeki krepe bal sürüyordu.
"Eee kedicik ne yapıyorsun?"
Ne zaman geldiklerini bilmediğim Genco ve Cazi güldüğünde sinirle lavaboya geri döndüm ve jileti elime aldım.
"Ş-şey yani kesme. Seviyorum."
Miray'ın sesi kulaklarımı doldurduğunda aynadan bıyıklarıma baktım. Sonra jileti yerine bıraktım ve tekrar salona döndüm.
"Boran bu gün Pınar gidiyor."
Kubilay bunu söylediğinde omzumu silktim ve önümdeki krepe çikolata sürmeye başladım.
"Ah ah. Bu mahalleye atla indiği zamanı unutursam kalbim kurusun."
"Nodon godoyormoş?"
Tolga bir yandan krepi yerken bir yandan konuşmuştu.
"Sevmiyormuş şehir hayatını sanırım Pelin'in ormanında bir evi var."
Tolga ağzındaki çayı püskürttü. Bilin bakalım kime geldi o çay. Tabi ki de benim! Yüzümü buruşturup Tolga'ya baktım. O da şaşkınca ben ve Kubilay'a bakıyordu.
"O-oğlum ben daha demin yanlış duymadım değil mi bildiğimiz orman. Ağaçlı olanlardan."
Gözlerimi devirip yüzümü silmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Senin Uğruna #MirBor #Miran
Hayran Kurgu❝Bilmiyordum. Onu gördüğüm gece onun farklı olduğunu anlamıştım. Bu kadar ben olabileceğini, bu kadar derinime inebileceğini bilmiyordum.❞ 16/06/2017 Küfür içerir! Kapak tasarımı: Berenimou