"İyi ki döndün Miray."
Kubilay'ın sesiyle Miray tabağındaki yemekle ilgilenmeyi kesti ve gülümsedi. Kaşlarımı çattım ve onu çenesinden tutup kendime döndürdüm. Bana şaşkınlıkla bakıyordu.
"Ona gülümseme."
Dediğimde yutkundu. Ona gülümsedikten sonra tabağımdaki makarnayla oynamaya başladım.
"Oo Boran Bey'i kıskançlık bastığına göre kelimenin tam anlamıyla sıçtık."
Cazi'nin söylediğine masadaki her kes güldü.
"Adam ölmüştü valla canlandı."
Cihan da sevgilisine uyduğunda yüzümü buruşturdum. Karşımda oturan Kerem bir bana bir de Miray'a bakıyordu.
"Aman döndü kız. Söyle sen bana Kubilay efendi benim gelinim nerede?"
Tolga'nın laflarıyla Kubilay ağzındaki suyu püskürttü. Sinirle sandalyeden kalktım.
"Yeter ama amına koyiyim! Neden her kes ağzındakini benim suratıma püskürtüyor!?"
Bağırdığımda masada sessizlik oldu. Kubilay yutkundu ve sandalyeden kalktı ve peçeteyle yüzümü silmek için elini uzattı. Sertçe eline vurdum. Üzgünce bana bakarken Miray kolumdan tuttu.
"Tamam sevgilim bir daha oraya oturmazsın olur biter. Gel ben silerim."
Sesiyle sakinleştiğimi hissettim. Sandalyeye oturdum ve başımı Miray'a döndürdüm. Peçete alarak yüzümü kurulamaya başladı.
"Ş-şey baba ne gelini Allah aşkına?"
Kubilay kendini toparlamış Tolga'ya söyleniyordu. Bende yüzüme değen güzel ellerle sarhoş oluyordum.
"Ne demek ne gelini? Kubilay ben torun istiyorum."
Miray Tolga'ya gülmemek için dudaklarını ısırdığında bakışlarım dudaklarına kaydı.
"B-baba konuşulacak konu mu bu şimdi?"
Dudaklarımı Miray'a doğru uzattığımda gözlerini büyüttü.
"Annen de istiyor. Eşşek kadar herif oldun."
Tolga söylenmeye devam ederken dudaklarımı gene uzattım. Miray etrafı süzdükten sonra bana yaklaştı. Suratımın sağ tarafında sert bir şey hissettim.
Kerem terliği...
"Şerefsiz aile var burada!"
Dediğinde Miray kızardı. Bense kendimi ondan geriye çektim.
"Git terliğimi getir hergele."
Elimle yüzümü okşarken sandalyeden kalktım ve yerdeki terliği Kerem'in önüne koydum. Bana kötü bakışlar atarken yutkundum ve sandalyeme oturdum.
"Anladık sevdiğin döndü de bu kadar olmaz."
Bana söylendiğinde başımı dikleştirdim.
"Neden sadece ben azar yiyorum? Miray da bana karşılık verdi ama."
Miray şaşkınlıkla bana dönerken ona dilimi çıkarttım.
"Sen kimi kekliyorsun lan! Kızı zorladın görmedik sanki."
Gözlerimi büyüttüm.
"Sen bizi mi izliyorsun Amca?"
Kerem bana atacak bir şey ararken Tolga onun kolundan tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Senin Uğruna #MirBor #Miran
Hayran Kurgu❝Bilmiyordum. Onu gördüğüm gece onun farklı olduğunu anlamıştım. Bu kadar ben olabileceğini, bu kadar derinime inebileceğini bilmiyordum.❞ 16/06/2017 Küfür içerir! Kapak tasarımı: Berenimou