"Ah amca!"
Tolga sırıtarak başını iki yana salladı.
"Kızı attın odana. Bundan sonrası Allah'a emanet."
Gülümsememi bastırmaya çalıştım. Akşam yemeği bitmişti ve her kes dağılmıştı. Miray ben seni odanda bekliyorum dediği için Tolga yakamı bırakmıyordu. Masadaki son tabağı alıp mutfağa bıraktım. Tolga ve salondakiler bana garip bakışlar atarken hızlı adımlarla odama girdim. Miray yatağımda oturmuş yere bakıyordu.
"Sevgilim?"
Dedikten sonra ona yaklaştım. Donuk bakışları bana döndü. Gülümsemem soldu.
"Ne oldu?"
Dedikten sonra yatakta yanına oturdum. Bir süre konuşmadan önüne bakmaya devam etti.
"Miray? Beni korkutma ne oldu?"
Dedikten sonra ellerimle yüzünü kavrayıp bana bakmasını sağladım. Gözlerinin dolduğunu gördüğümde yutkundum ve ona sarıldım. Başını boynuma gömdü ve kollarını bana doladı.
"B-boran."
Dediğinde saçlarını okşamaya başladım.
"B-ben."
Hıçkırdığında daha çok endişelendim ve başını boynumdan çıkartıp ona baktım.
"Ne oldu sevgilim?"
Gözünden yaşlar düşerken gülümsedi.
"Ben galiba Pelin olacağım."
Kaşlarımı çattım. Ne dediğini anlamamıştım.
"Miray. İyi misin? Ne oldu?"
Elleriyle yüzümü kavradı. Gözlerimi kapatmamak adına büyük bir savaş verdim.
"Seni çok seviyorum."
Dedikten sonra bir eli boynuma kaydı ve beni kendine doğru çekti. Dudaklarını dudaklarıma buluşturduğunda karşılık verdim. Nefessiz kaldıktan sonra dudaklarımızı ayırdı.
"Bu gece hiçbir şey sorma, sadece uyusak olmaz mı?"
Başımı salladım ve yanına yattım. Başını göğsüme dayadı ona sıkıca sarıldım.
"Yarın sabah anlatırsın olur mu?"
Dediğimde başını salladı. Kollarımın arasındaki melekle uykuya daldım.
-----------------------
"B-beni affet sevgilim."
Dedikten sonra adamın uyanmaması için ağzını kapattı ve hıçkırıklarını bastırdı.
"Sadece birkaç gün. Hemen geleceğim söz veriyorum." Titreyen elleriyle adamın saçlarını okşadı.
"Belki çok sinirleneceksin. Haklısın ama beni koruyamayacağından değil. Sana zarar gelmesinden korkuyorum."
Yataktan kalktı ve adamın üstündeki örtüyü biraz daha yukarı çekti. Dudaklarını adamın anlına bastırdı. Kokusunu derince içine çekti. Sonra adamın dolabının yanına gitti ve içinden bir tane şal aldı. Burnuna görtürdü, adamın kokusunu hatırlatacak bir şeyler almak istiyordu. Kokusunun üzerinde olduğunu fark ettiğinde gülümsedi ve şalı aldı. Odanın kapısını hafifçe açtı. Bir kere daha dönüp baktı adama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Senin Uğruna #MirBor #Miran
Hayran Kurgu❝Bilmiyordum. Onu gördüğüm gece onun farklı olduğunu anlamıştım. Bu kadar ben olabileceğini, bu kadar derinime inebileceğini bilmiyordum.❞ 16/06/2017 Küfür içerir! Kapak tasarımı: Berenimou