"N-ne sevgilisi Ekin salak saçma konuşma."
Miray bunu söylerken bana yaklaşmıştı. Ona ben seni korurum civciv bakışımı attım.
"Sanırım Mert'ten bahsediyor Pelin."
Dediğimde Miray kaşlarını çattı.
"Ekin ama ben ve Mer-"
"Sevgilisiniz."
Ekin bunu Miray'a garip bir şekilde bakarak söylediğinde gülümsedim.
Kimse. Benim. Civcicime. Öyle. Bakamaz.
"Ekin bu sevgililik olayından şeyin haberi var mı... Mert'in?"
Dediğimde Ekin kaşlarını kaldırdı.
"Ben oldururum Boran."
Ona doğru hamle yaptığımda kolumda bir el hissettim.
"Boran onu boş ver. Gerçek olmadığını ve olmayacağını biliyorsun zaten."
Miray bunu söylediğinde içimde gurur duygusu oluştu. Ayrıca rahatlamıştım.
"O kadar erken konuşma kuzen."
Ekin bunu dedikten sonra Miray'ın yanağından makas aldığında,bende film koptu.
"Dokunma lan ona!"
Dedikten sonra kendimi Miray'dan kurtarıp Ekin'e kafa attım.
-----------------------------------
"Acıyor mu?"
Miray'ın sorusuyla onu incelemeyi bıraktım ve cevap verdim.
"Yoo acımıyor."
Size durumu şöyle açıklayacağım. Ben Ekin'e kafa attıktan sonra onu geçen gün dövdüğüm yetmemiş gibi tekrar dövmüştüm. Ama bir de Kerem'den dayak yemiştim. Onun nedeniyse barın önünde Ekin'i dövmemdi. Neymiş barı çevreye karşı olumsuz gösteriyor muşum... Allah aşkına bir bardı burası ne kadar kötü olabilirdi ki!
Hoş Kerem sebepsiz yere de beni döverdi ama konumuz o değil.
"Buz şişkinliği aldı. Başın ağrıyor mu?"
Miray bunu söylediğinde gülümsedim. Şuan ki pozisyonumuz çok güzeldi. Ben anlıma buz tutmaktan yorulduğum için o bir sandalye çekip önüme oturmuştu ve buzu tutmaya başlamıştı. Açıkçası birbirimize fazla yakındık ve ben hiç şikayetçi değildim.
"Beynim dondu biraz sağlıklı düşünemiyorum."
Dedikten sonra gözlerim yine dudaklarına gitti. Evet, öpmek istiyordum. Buzu tutmayı bırakıp elini cebine attı ve evindeki taşlardan birini çıkarttı. Ama bunun boyutu daha küçüktü.
"Bu kuvars taşı. İyileşmene yardımcı olacak. Hem meditasyon yaparsan yardımcı bir etkisi var."
Dediğinde kaşlarımı kaldırdım.
"Senin ihtiyacın yok mu?"
Dediğimde güldü.
"Boran evimi gördün. Aynı taştan bin tane var."
Dediğinde avucuma koyduğu taşı masaya koydum.
"Bir şey sorabilir miyim?"
Dediğinde başımla onayladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Senin Uğruna #MirBor #Miran
Fiksi Penggemar❝Bilmiyordum. Onu gördüğüm gece onun farklı olduğunu anlamıştım. Bu kadar ben olabileceğini, bu kadar derinime inebileceğini bilmiyordum.❞ 16/06/2017 Küfür içerir! Kapak tasarımı: Berenimou