Duyuru.

222 5 6
                                    

Selam! Nasılsınız? Uzun zaman oldu değil mi? 💞

En son yayımladığım 3. Özel bölümde size 2. Kitap hakkında çalışmalarım olduğunu söylemiştim. O zaman neredeyse bir buçuk sene öncesine dayanıyor. Belki beklediniz, belki de unuttunuz bile. 😂 Gene de size yapacağım birkaç şeyi söylemek için bu duyuruyu yayımlıyorum.

Öncelikle, Her Şey Senin Uğruna benim wattpad de yazdığım ikinci hikaye. Bu zamana kadar birçok şey değişti, biliyorsunuz. Yazmamamın nedeni Miray'ın ilişkisi olması değildi. Ben o zaman da miran shiplemeye devam ettim ve bu ikisi de başka insanlarla evlenene kadar devam edecek. Bulduğum kurgular beni HiLeon'a itiyordu. Bu yüzden HiLeon'a ağırlık verdim.

2. Kitabın gelememesinin nedenlerinden biri de kalemimle kafamdaki kurguların değişimi. 2017'ye göre daha detaylı, değişik ve farklı yazıyorum yani en azından deniyorum. Başarabiliyor muyum bilmiyorum ama. 😂

Bu yüzünden 2. Kitaba başlamadım. Evet oluşturdum, böyle bir hikaye var ama başlamadım. Çünkü yazsam bile aynı etki olmayacak. O zamanki ben ile şimdiki ben yazma konusunda baya bir farklıyız.

Aldığım karar ise bu hikayeyi kaldırmak. Kalem ve kurgu konusunda daha düşük olduğum bir gerçek. Bu hikayenin belli bir kurgusu yoktu. Keyifle başlamıştım. Öylesine, eğlenmelik bir şeydi. Amacı buydu ve bence amacına çoktan ulaştı. Duyuruyu herkesin okuması için, bir zaman bekleyeceğim. Ardından Her Şey Senin Uğruna'yı kaldıracağım.

Fakat yeni bir Miran kurgusu gelecek. Bir zaman vermiyorum fakat gelecek.
Yazmaya başladım. Bu hikayeden çok daha farklı olacak.

Yeni hikayeyi yayımladığımda haberiniz olması için beni buradan ya da twitterdan takip edebilirsiniz. Ben gene de en son yayımladığım hikâyede duyuru yapacağım. Yani Güller ve Dikenler'de.

Söylemek istediklerim bu kadardı. 😊 Yeni hikayelerde görüşmek üzere!



Twitter: Nilhanimo.

Her Şey Senin Uğruna #MirBor #MiranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin