~2~

15.5K 459 9
                                    

 

" O nerde?" Dedi telefonunda ki adama Deniz.

" Burada İzmir'de. Bir holdingi var. Otel zinciri sanırım."

" Bu adam 7 senedir burnumuzun dibindeydi ve biz onu bulamadık öyle mi?"

" Holdingin adını değiştirmiş. Şirkette kendi adına değil zaten."

" Kimin adına?"

" Şey efendim..."

" Lafı geveleme de söyle Cengiz! "

" Serap Kaya adına. Yani, eşinin..."

    Deniz yıllardır aradığı adamı ve kızını İzmir'de, burnun dibinde bulmuştu. Evlenmişti... Onun hayatını kararttıktan sonra hiç bir şey olmamış gibi evlenmesi daha da canını yakıyordu. Kızını o adamdan alacaktı. O adamı ise, karanlığa hapsedecekti. Karanlığında boğacaktı onu. Kızı ise, Deniz'in karanlığında ki tek beyaz nokta olacaktı. Huzuru ve mutluluğu olacaktı.

" Nerede bu holding."

" Karşıyaka'da efendim."

" Tamam. Adresi bana tam olarak at. Gideceğim."

" Bizde gelelim Deniz hanım. Tek gitmeyin..."

" Sen adresi at. Bi problem olursa ararım seni."

" Tamam Deniz Hanım." Deniz hızlıca, odasına girdi. Siyah yırtık bir pantolon ve siyah v yaka bir tişört geçirdi. Topladığı saçlarını açık bıraktı. Kolundaki harika dövmeler tam anlamıyla sergileniyordu. Dövmelerini seviyordu. Her zaman acıyı unutmak istese dövme yaptırırdı. Acısını geçirir miydi derseniz, pek sanmıyorum.

----
08/05/2010 İstanbul

" Kuzenlerin biriciği, çok teşekkür ederim!" Deyip Deniz, Kaan'ın yanağına bir öpücük kondurdu.

" Çok geç kalma olur mu?" Deniz başını olumlu anlamda salladı.

" Ben gideyim, geç kalacağım..."

" Ha Deniz! Dövmeciyi erken kapatacağım, eve geçerim Sonra. Sende gel, annemler evde değil."

" Tamam. Gelirim..." Deyip Deniz asansöre bindi. Aynada sürdüğü mor ruja bir kat daha sürüyordu. Sonra düz uzun saçlarını sarkıttı. Siyah şortu ve file çorapları... Üstünde ki siyah üstünde " Metallica" yazan tişörtle uyuşuyordu. Aşağıda ki bara gireceği anda onu girişteki adamlar durdurdu.

" Buraya 18 altı giremiyor!" Deyip aralarında gülüştüler. Deniz çantasından kimliğini çıkardı.

   Şimdi Deniz gülüyordu. Adamlar somurtkan tavırla, kimliği Deniz'e geri verip, önünden çekildi.

" Bende öyle düşünmüştüm."

   Deniz içeri girdiği anda gözleri Yekta'yı arıyordu. En arkadaki L koltukta tek başına oturduğunu gördü. Ona yaklaştı...

" M-merhaba!" Dedi. Kekelemesine engel olamayarak.

" Ne vardı?" Sert bir tavrı vardı. Böyle karşılanmayı beklemediği için açıkcası şaşırmıştı.

" Şey. Ben... Sadece tanışmak istemiştim."

" Benimle mi?" Diyerek kahkaha attı Yekta. Deniz açılan ağzına ve dolan gözlerine engel olamıyordu. Ne olursa olsun pes etmeyecekti.

" Çok mu garip bay ego yığını?" Bu sefer alaycı tavırlı Deniz takınmıştı.

" Yok değil. Yaşın kaç senin? 12-13?" Attığı kahkaha Deniz'i yeterince sinirlendirmişti.

"22 canım! 22!" Yalan söylemesi gram umrunda değildi. Yekta 18'ine yeni basmış bir kızla konuşacak değildi. O olgun kadınlardan hoşlanırdı. Ama Deniz'de Yektayı çeken bir şeyler vardı.

" İyi gel bakalım,tanışalım!" Yekta koltuğunda oturması için Deniz'e yer göstermişti...

20/12/2017 İzmir

" Hadi lan hadi! Hızlı gitsene!" Deyip kornaya basan Deniz trafiğin içinde adeta dört dönüyordu.

Benim Bebeğim! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin