" Dayı..."" Dayıcım... Özür dilerim... Bitti artık küskünlük. Gel artık yanımıza." Deniz'in babası ile annesinin evliliğine anneannesi ve dayısı çok karşı çıkmıştı. O zamandan beri pek görüşmemişlerdi.
" Geleceğim dayı. Yarın. İlk uçakla..."
----
Havalimanında uçağın kalkmasını bekleyen genç kadın tedirgindi. Yıllar önce bebeği için bıraktığı ailesinin tepkisini merak ediyordu.Uçağın kalkacağını belirten anonsla kendine gelebilmiş ve uçağa doğru ilerlemeye başlamıştı.
——
Derin bir nefes alarak valizini çıkış kapısına doğru çekmeye başladı. Kapıda onu bekleyen dayısı, iki teyzesi, Jülide, Ve en önemlisi Kaan... Tek ayrıntı Kaan'ın kucağında bir bebek vardı. O kimdi?" Deniz! Hoşgeldin!"
" Hoşbulduk Dayıcım. Hoşbulduk..."
" Deniz'im! Teyzesinin gülü... Hoşgeldin teyzem hoşgeldin..."
" Hoşbuldum Meliha Teyzeceğim."
" Hoşgeldin canımın içi..." Hoşbulduk diyemezdi. Hayatının bir köşesini diğer insanlarla bir tutamazdı...
" Hoşgeldim Kaan'ım!" Ailenin diğer fertlerine de sarıldıktan sonra Kaan'ın arabasına doğru ilerlediler.
—-
Büyük bir yemek masasında Kaan'ın yanında yer almıştı Deniz. Bebek büyük bir sürprizdi. Kaan ve Jülide'nin bebekleriydi. Ferda... Adı gibi güzel bir bebekti. Tek düşündüğü kendi kızının nasıl olduğuydu. Tek bildiği ismiydi. Hera..." Ee kızım bitti mi okul?" Deniz öksürük krizine tutulmuştu. Sahi! Okul nereden çıkmıştı?
" Evet evet dayıcım bitti okul!" Kaan kaş göz işaretleriyle onaylamasını istedi.
" Yapıyor musun avukatlık?"
" Yok dayıcım, yapmıyorum."
" Kızım o parmağındaki ki yüzük nedir?" Meliha teyzesi, parmağındaki yüzüğü işaret ediyordu.
" Çok beğendim de teyzeciğim. O yüzden aldım." Alyansla oynamaya başladı Deniz. Stres yapmıştı iyice.
" Annende olsa keşke. O adamın peşinden gitti Lefkoşa'lara. Ne yapacaksa oralarda! Kızın gelecek dedim, kalsın ben gelirim bir ara dedi."
" Lüzumu yok teyzeceğim. Annemin gelmemesi daha iyi emin ol!"
" Sen nasıl dersen kızım."
2014
Deniz, Hakan diye biriyle tanışmış ve Deniz'in hayatını kurtarmak vaadiyle Deniz'le evlenmek istediğini söylemişti. Deniz'de bu teklifi kabul etmiş şart olarak kızını yanına istemişti. Hakan da bunun olacağını söyleyip söz vermişti.
" Deniz biliyorum beni hiç sevmeyeceksin, ama ben seni hep sevdim. Şimdi gitmem gerek, geldiğimde çok mutlu olacaksın. Özür dilerim meleğim..."
Deniz uyurken kulağına fısıldayıp alnına öpücük kondurduktan sonra Hakan ortadan kaybolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Bebeğim!
RomanceBebeği elinden alınan bir anne ne kadar dayanabilirdi çocuğunun yokluğuna? Bu Deniz'in hikayesi. Bir zamanlar aşık olduğu adamdan intikam mı alacaktı? Yoksa kızı için savaşan bir anne olarak mı devam edecekti? Oku ve gör :)