~7~

5.9K 215 10
                                    

Uzun zaman oldu biliyorum... Yeni bölümüm sizlerle ❤️

" Ne dedin sen?" Deniz bu cümleyi kekeleyerek söylese de güçlülüğünden ödün vermemişti.

" Yekta ve Serap dedim, abla... Bir şey mi oldu?" Deniz tam göz yaşlarına hakim olamayacakken, bir anda geçmişi gözünde canlandı.

10/07/2010

" Ee kızım konuşsana niye çağırdın beni?" Yekta yine umursamaz tavrıyla bu soruyu sormuştu.

" Kızım konuşsana!" Yekta yine ısrar ederken Deniz durumu nasıl açıklayacağını düşünüyordu.

" Yekta ben şey..." Deniz yine söyleyememekten yakınsada, Yekta umursamaz tavrından ödün vermedi.

" Sen ney? Canımı sıkmaya başladın söyleyeceksen söyle." Yekta cidden sinirlenmeye başlamıştı ve bu Deniz'i korkutuyordu.

" Yekta ben hamileyim..." Deniz bir yandan söylemenin rahatlığındayken bir yandan da içinde bir huzursuzluk vardı.

" Ne dedin ne dedin?"

" Ben hamileyim, Yekta yemin ederim aldıracaktım ama doktor çok geç olduğunu söyledi." Dedi kız göz yaşları içinde...

" Kimden peydahladıysan ona git." Kız bir kere daha şok içinde kalırken Yekta her zaman ki gibi acımasızdı.

" Yekta sen ne diyorsun? Ben bekaretimi sana verdim! Sen benimle nasıl böyle konuşma haddinde bulunursun!"

" Dediğim gibi kızım bu işler böyle. Hadi şimdi siktir ol git!"

~günümüz~

" Kızım Hera!" Serap onlara doğru koşturup gelirken, Deniz gözünün önüne gelen geçmişini bir kenera sıyırıp Hera'yı arkasına aldı.

" Vay vay kimleri görüyoruz, Serap Hanım?" Dedi Deniz alaycı bir ses tonuyla.

" Kızımı bırak!"

" Orda duracaksın, yıllarca o şerefsiz Yekta ile benden çaldığın kızımı sana vereceğimi düşünmedin herhalde?"

" Polis çağırıyorum, senin saçma zırvalarını dinleyemem."

" Siktir git kimi çağırırsan çağır!" Dedikten sonra Serap'a tekmeyi vurup Hera'yı kucağına aldı Deniz. Serap acı ile yerde inlerken Hera'nın sesi duyuldu.

" Anne! Bırak beni!"

" Gidiyoruz güzel kızım. Senin annen benim, alışacaksın. Bizden çaldıkları onca yılın hesabını ödeteceğiz onlara, ikimiz birlikte...

KISA BİR BÖLÜMDÜ FARKINDAYIM. AMA UZUN ZAMANDIR YENİ BÖLÜM YAZMADIĞIMDAN ÖTÜRÜ BÖYLE BİR BÖLÜMLE AZ DA OLSA BEKLENTİLERİNİZİ KARŞILAMAK İSTEDİM...

SİZLERİ SEVİYORUM ❤️

Benim Bebeğim! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin