Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Ne! Oni ne! Vztekem jsem tam skoro pukla. Ne, napomínala jsem se. Ne, jema si zkazit den nenechám. Jsem tu s kámošema, žádný zamilovaný párečky tu nepotřebuju. Otočila jsem se k Sophii a Davidovi zády a objednala popcorn a colu pro všechny. Každý si vzal svoje pití a popcorn do ruky a se smíchem jsme vešli do sálu, kde se měl promítat náš film. Seděli jsme ve dvou řadách. Já seděla s Andrewem, Avery a Masonem vepředu a přímo za náma byla Naty se Sarah, Nickem a Rose. Už začali dávat reklamy, když jsem si všimla Sophie a Davida sedící asi tři řady před náma. Zaťala jsem zuby zlostí a ignorovala je. Nedělali nic špatného. Chovali se jako úplně normální pár. A to mě právě že štvalo. Nemůžu se dočkat, až tahle celá 'Valentýnská nálada' přejde. Film konečně začal a já se odtrhla od mých myšlenek a snažila se co nejvíce zapojit do skupiny.
Film skončil a my se smíchem vyšli ze sálu. Kluci pořád opakovali vtipný hlášky z filmu který jsme právě viděli a my dostávali další výbuchy smíchu. Bylo skoro 7 večer, a tak jsme se rozhodli si zajít na něco pořádného k jídlu. Nakonec jsme se shodli na nedaleká pizérce. Sedli jsme si všichni do rohu restaurace a každý si objednal svoji. Já se rozhodla pro svoji oblíbenou Hawai a mezitím co jsme čekali na naše jídlo, jsme si znovu povídali o filmu. Zanedlouho nám donesli všechny pizzy a jak je naším zvykem, nechali jsme je kolovat po celém stolu a z každé si každý vzal jeden kousek. Ze svojí pizzy jsme pak dojedli ten zbytek a než jsme se nadáli, bylo půl 9. Usoudili jsme, že už jsme si užili dost a rozloučili jsme se. Vydala jsem se směrem k mému bytu a pomalu kráčela po mokrém chodníku. Všude byly louže od roztátého sněhu a já se jim po špičkách opatrně vyhýbala. Konečně jsem zahla do mojí ulice. Koukala jsem se směrem k mých domovním dveřím a po chvilce jsem rozeznala siluetu dvou lidí. Ihned mi došlo kdo to je a zastavila jsem se. Shovala jsem se do stínů domu vedle kterého jsem stála a mlčky je pozorovala. Vypadalo to že se líbají a já nemohla dělat nic jiného než počkat až David odejde. Za chvilku Sophie zašla i s ním dovnitř. To si snad dělá srandu!, pomyslela jsem si naštvaně a otočila se na podpadku. Zamířila jsem do mnohem živější uličky, kde se to jen hemžilo lidma a obchodama. Zabočila jsem do mého oblíbeného obchodu se zmrzlinou Angelato a objednala si mangovou a čokoládovou. Posadila jsem se s plastovou miskou k jednomu ze stolků a pomalu si vychutnávala zmrzlinu. Uběhlo skoro půl hodiny a já to vzdala. Je mi jedno jestli tam spolu budou nebo ne, je to i můj dům... Sebrala jsem se a vrátila se do své ulice. Co nejtiššeji jsem odemkla dveře a vklouzla dovnitř. Televize byla zapnutá a zahlédla jsem, že tam oba vedle sebe sedí na pohovce. Sophie se otočila a když mě uviděla, vrhla na mě omluvný úsměv. David si toho všiml a také se otočil. Zahlédl mě a zbledl. Rychle se postavil a vypadalo to, že chce dát na odchod. "Ehh... No... Tak já už asi půjdu...", řekl omluvně ale já ho zastavila. "Ne, ne. V pohodě, jen zůstaň. Já stejnak budu nahoře.", řekla jsem a vyčarovala na tváři veselý úsměv. Přivolala jsem k sobě Mia a s ním v náručí jsem šla nahoru do svého pokoje. Zabouchla jsem za sebou dveře a zamkla je. Fuj, pomyslela jsem si, doufám že ten falešnej úsměv neprokoukl... Rychle jsem se převlékla do pyžama a potichu vklouzla do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu, smyla si make-up a už už jsem chtěla být co nejrychleji ve svém pokoji. Zalezla jsem si nahoru na postel a zhasla. S Miem chrápajícím u mých nohou jsem se rychle ponořila do neklidného spánku.
ČTEŠ
The Unexpected Paths Of Love
Teen FictionJmenuju se Emma. Emma Blackwood. Momentálně žiju se svou nejlepší kámoškou Sophií v našem společném bytě v centru Los Angels. Kámošů tu mám hodně, třeba ještě moji další nejlepší kámošku Natalii. Spolu s dalšíma lidma jako jsou Vicky, Rose, Sarah, A...