Ahojká, to jsom já, *Sairento :P Jen bych chtěla udělat takovej malej úvod k týhle části ;) Já vím, já vím, už hodně dlouho jsem nepsala a mám podezření, jestli na mě už kámošky za to neposlaly nájemnýho vraha :D No, dost keců a jdeme k příběhu... Takže, minule jsme skončili u Emmy a Sophie doma když u nich byla Naty na návštěvě. Vzhledem k tomu že tento příběh píšu podle mojí vlastní životní zkušenosti tak holt nemám moc na výběr. Jde o to, že kvůli mojí blbý hlavě který došli nápady se přesouváme k dalšímu bodu celé téhle story, a to jsou Velikonoce. Takže si prosím uvědomte že pár těch dnů od Valentýnský dízy už uběhlo ;) No, přestanu kvákat a... enjoy! ;)
Velikonoce... Už je duben a tenhle divnej svátek se blíží. A s ním samozřejmě i školní Velikonoční diskotéka, kterou má tentokrát na starost náš ročník. To bude propadák... Povzdechla jsem si a vylezla z postele. Shodila jsem ze sebe pyžamo a navlékla si přes hlavu šedej svetr s nápisem Meow a natáhla si džíny. Vklouzla jsem do koupelny, učesala si vlasy, nanesla si pudr a jemné stíny a rty přejela průhledným leskem. Přiběhla jsem do kuchyně a vyndala topinky které už dala Sophie do toastovače. Nedbale jsem na ně natřela Nutellou a když procházela Sophie kolem, vlepila jsem jí její talíř do rukou. Sama jsem ty svoje rychle snědla a šla se obout. Zavázala jsem si tkaničky u svých černých tenisek, hodila si tašku přes rameno a vylítla z domu. Sophie nade mnou zavrtěla hlavou a v klidu zamkla byt. Asi si říkáte, co tak spěchám, co? Pro mě přece není normální vycházet dřív než Sophie. Mám totiž sraz s ostatníma u parku a už teď nestíhám. Konečně jsem dorazila k hlavní ulici. Odbočila jsem vpravo a pelášila k parku. Spěšně jsem se rozhlédla na obě strany a přeběhla přes ulici. Všichni už tam stáli a očekávali mě. "Uff... Sorry že jdu pozdě...", vydala jsem ze sebe zadýchaně. Naty se zasmála. "Co jiného bychom od tebe očekávali, Em?", mrkla na mě. "Ok, takže jdeme?", zeptal se Andrew s úsměvem a já přikývla. Vůbec jsem vlastně nechápala smysl tohohle setkání ale to asi nikdo. Andrew ani Nick nikomu nic neprozradili. Společně jsme všichni došli ke škole a zamířili jsme ke školnímu skladišti. Nick vytáhl klíče a všichni jsme vešli dovnitř. "Tákže lidi, určitě víte, že máme na starost letošní Velikonoční dízu. A protože se už blíží, jsme já, Nick a Jake udělali takovej průzkum co všechno máme k dispozici.", usmál se na nás Andrew a rozsvítil světlo. Uprostřed místnosti seděl na velkém stolu Jake a kolem sebe měl spustu krásných ozdobiček ve velikonočním stylu. "Prohrabali jsme to tady a tohle je všechno co jsme našli.", ukázal Jake s úsměvem na krabice kolem sebe. Všichni jsme obdivuhodně vydechli. "Tohle bude ta nejlepší díza všech dob!", vykřikla nadšeně Avery. Všichni jsme souhlasně přikývli a začali si prohlížet všechny ty dekorace. "S tímhle bude výzdoba dokonalá!", uznala Sarah. Možná ta díza nebude zas tak děsná, pomyslela jsem si sama pro sebe a usmála se. "Co je?", zeptala se Naty která si mého nepatrného úsměvu všimla. "Eh? Ne to nic...", mávla jsem nad tím rukou a věnovala jí zářivý úsměv. Ještě chvíli jsme se ve všech těch krabicích přehrabovali až nás vyrušil Jake. "Hej, lidi. Za 10 minut začíná hodina, měl bychom to zabalit." Všichni jsme souhlasně přikývli a vrátili krabice na svoje místo. Vyšli jsme ven a Nick s Adrewem zhasli a zamkli sklad. Ucítila jsem na sobě něčí pohled a udiveně jsem se otočila. Na cestě před školou stál Mason s jeho nejlepším kámošem Henrym a koukali na nás. Můj pohled se střetl s Masonovým a já rychle uhnula pohledem. Otočila jsem se k Naty a nenápadně ukázala směrem na ně. Naty zaostřila a všimla si jich taky. Vítězoslavně se usmála. "Copak, Em? Nějak se nám červenáš...", poškádlila mě Naty a já cítila že jsem zrudla ještě víc. Zatřásla jsem hlavou a snažila se uklidnit. Naty se uchechtla a zavěsila se do mě. "Tak pojďme lidi!", houkla na ostatní přes rameno a vydali jsme se směrem ke škole. Mason a Henry se od nás odvrátili jakmile jsme se dali do pohybu a pokračovaliv chůzi. Společně jsme se smíchem dorazili do naší třídy a sedli si na svá místa. Dneska je středa a díza se bude konat jako obvykle v pátek večer. To nám dává ještě dost času na přípravy dekorace. Sarah, Avery a Kristy mají na starosti rozvrhnout kde bude co a zítra budeme všichni zdobit. Kluci, hlavně Jake, mají na starost playlist s pomocí ještě někoho z Áčka, což se myslím přihlásila zrovna Vicky. Času je dost a všechno máme rozvržené. Občerstvení si vzali na starost Áčkaři takže by nám opravdu nemělo nic chybět. Úlevou jsem si oddechla a usmála se. Vytáhla jsem si z penálu svoji černou propisku a začala se soustředit na matiku.
Nezapomeňte zanechat nějaký ten koment! ;* Každý názor je pro mě dobrý! :) *Sairento
ČTEŠ
The Unexpected Paths Of Love
Teen FictionJmenuju se Emma. Emma Blackwood. Momentálně žiju se svou nejlepší kámoškou Sophií v našem společném bytě v centru Los Angels. Kámošů tu mám hodně, třeba ještě moji další nejlepší kámošku Natalii. Spolu s dalšíma lidma jako jsou Vicky, Rose, Sarah, A...