12. část - Přespávačka

76 6 0
                                    

Odemkla jsem dveře svého bytu a nechala Naty vejít. Rychle jsem dveře zabouchla, aby sem neproudila zima, vyzula se, svlékla se a šla dát Miovi jídlo. "Věci si dej nahoru ke mě do pokoje!", zakřičela jsem na ni přes rameno a vysypala kočičí maso do misky. Vyndala jsem z lednico mlíko a slyšela, jak za mnou Naty stoupá do shodů. U mých nohou se objevil Mio a začal se mi otírat o nohy. O krok jsem ustoupila a pozorovala ho, jak hladově hltá jednotlivé kousky masa. Dveře v hale se otevřely a já se rychle otočila. Dovnitř vešla Sophie se zasněným výrazem ve tváři. Jak se dalo předpokládat, byla s Davidem. Za mnou se ozval dusot nohou a já tušila, že Naty stojí přímo za mnou. "Ahoj Sophie!", pozdravila ji vesele a Sophie sebou trhla, jako kdyby ji někdo vytrhl z transu. Překvapeně se na Naty podívala a poté svůj pohled přesunula na mě. "Co tu dělá Naty?", zaptala se mě nechápavě. "Naty tu bude spát.", odpověděla jsem lhostejně. Sophie nevěřícně zamrkala. "A to jsi mi jako nemohla něco říct?!", v jejím tóně hlasu byla cítit rozhořčenost. Zamračila jsem se. "Můžu si sem zvát kámošky zvát jak chci. Ty mi snad něco říkáš, když sem zveš Davida?", odsekla jsem jízlivě. Sophie zrudla. Asi si právě vybavila ten trapný moment, když vyšel David z pokoje a viděl mě v podstatě jen ve spodním prádle. Sophie kolem nás načuřeně prošla a zabouchla za sebou dveře svého pokoje. Vyměnily jsme si s Naty pohledy a vyprskly smíchy. Tohle bylo něco čemu se prostě nedalo nesmát. Se smíchem jsme šli ke mně do pokoje a zamkly za sebou dveře. Naty si sedla na dolní postel s noťasem a já se uvelebila na židli u mého velkého stolního počítače a začaly jsme pařit. Zapla jsem si Skyrim a Naty nechala načítat The Sims 3 s skoro všemi dodatky. Měly jsme v plánu celý den propařit a prokrafat, přece jen jsme neměly žádný úkoly. Když se začalo stmívat, vstala jsem od počítače a šla udělat večeři. Zahlédla jsem, jak Sophie s Davidem sedí na pohovce a koukají se na telku. Ignorovala jsem je a začala vařit špagety. Rovnou jsem udělala dost na čtyři porce. Z lednice jsem vyndala konzervy rajčatového protlaku na omáčku, nakrájela jsem bazalku, nastrouhala parmazán a pokračovala ve vaření. Asi po 45 minutách bylo jídlo hotové. "Večeře!", zvolala jsem na celý dům aby mě slyšela i Naty nahoře, mezitím co jsem nandavala špagety na talíř. Položila jsem talíře na stůl a uviděla Davida, jak se nervózně rozhlíží. "Jen pojď. Udělala jsem i pro tebe.", vyzvala jsem ho a posadila se na svoje místo. Zezhora přicupitala Naty a flákla sebou na židli. Beze slova jsem jí podala kečup. Naty nejí skoro žádné ovoce ani zeleninu takže jí jsem rajčatovou omáčku nedala. Špagety jí jen a jen s kečupem. Naty se na mě vděčně usmála. Vykydla si hromadu kečupu na těstoviny a všichni jsme mlčky snědli naší večeři. Jakmile všichni dojedli, posbírala jsem talíře a vrátila se do kuchyně. "Děkuju.", poděkoval mi David a vrátil se se Sophií na pohovku. Udiveně jsem se ohlédla a nevěřícně zamrkala. Zakroutila jsem hlavou a umyla všechno nádobí. Miovi jsem vyměnila vodu a s Naty jsem se vrátila zpět nahoru do pokoje. "Půjdu si dát koupel, jo?", oznámila mi Naty. Přikývla jsem. "Nezapoměň se zamknout. A v tý bílý skříni si vezmi ručník.", poradila jsem jí a usadila se na dolní postel. Natáhla jsem se po svojí mp3 a sluchátkách a pustila si hudbu na plno. Opřela jsem se o stěnu a hleděla do prázdna. Nevědomky jsem vnímala texty písniček a pomalu se mi začaly zavírat oči...

Po tak dlouhé době tu máte zase další část :D Sorry, neměla jsem vůbec náladu a došli mi nápady :/ Další se pokusím napsat co nejdříve ;) *Sairento

The Unexpected Paths Of LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat