Z pohledu Emmy:
Už je neděle. Hrozně rychle ten víkend utekl. Zklamaně jsem si povzdechla a vyskočila z postele. Zamířila jsem do kuchyně a do misky si nasypala müsli a zalila je mlékem. Sedla jsem si na barovou stoličku a rychle je do sebe naládovala. Zanedlouho vyšla z koupelny Sophie a za ní cupital Mio. Taky si dala do misky cereálie a sedla si vedle mě. "Brý ráno!", zahuhlala jsem s plnou pusou. Sophie se zářivě usmála. "Co budeš dneska dělat?", zaptala se mě. Zamysela jsem se. "Hmm... Ani nevím... Co ty? Máš něco v plánu?", odpověděla jsem jí. Sophie přikývla. "Jo, jdu s Rose a Míšou k Kate domů.", znovu se usmála. Pokrčila jsem ramenami a dojedla svoji snídani. Vytáhla jsem mobil a napsala všem skupinovou SMSku: "Nuuda... Někdo ven?" Zastrčila jsem si mobil zpátky do kapsy a šla se obléct. Dala jsem si na sebe volné fialové tričko s metalickým černým nápisem LOVE a obyčejné černé legíny. Na stole zavibroval mobil a tón ohlásil příchozí zprávy. Všechny jsem si je pročetla. Naty by ráda, ale nemůže, Avery se Sarah půjdou, Nick i Andrew taky soulasili a Mason ani neodpověděl. Zamračila jsem se. To se mu moc nepodobá. Otěvřela jsem Fb i Skype ale nikde nebyl online. Moje zamračení se ještě prohloubilo. Vždycky je online minimálně na Skypu kvůli Vicky, tak co se děje? Zavrtěla jsem hlavou a odepsala všem: "Půl 2, Bubbleology obchod. Ok?" Zamkla jsem mobil a přehodila si přes sebe svoji tmavě modrou mikinu a mobil si dala do její kapsy. Sešla jsem dolů do obýváku. Hodiny na troubě ukazovaly 10:47. Sophie ležela na pohovce a koukala na telku. Naznačila jsem jí ať se šoupne a posadila se vedle ní. "Nestalo se něco Masonovi? Neodpovídá mi na SMSky a ani není online. Nevíš o něčem?", zeptala jsem se jí. Je nejlepší kámoška Vicky a včera spolu byly celý den, takže je celkem pravděpodobné, že by něco věděla, když Vicky s Masonem chodí. Sophie se na mě udiveně podívala. "On ti neodpovídá a není online? Nečekala jsem, že ho to tak vezme...", zamumlala. Nechápavě jsem se na ni podívala. Sophie se chtytla za hlavu. "Jáj... Sorry, já ti vlastně o tom ještě neřekla... Vicky se včera s Masonem rozešla.", pokrčila ramenama Sophie, jako kdyby o nic nešlo. "Cože?! Jaktože se s ním rozešla, co se stalo?", vyjekla jsem překvapeně. "To je komplikovaný...", pokrčila znovu rameny. Hleděla jsem na ni s údivem. "Jak můžeš něco takového říkat s takovým klidem?" Sophie se na mě udiveně otočila. "Tobě na něm nějak záleží...", řekla a škádlivě se na mě ušklíbla. Vyskočila jsem z pohovky a cítila, jak rudnu. "J-je to kamarád!", vykřikla jsem a pádila nahoru do pokoje. Vytáhla jsem mobil a vytočila Masonovo číslo. Spadlo to do hlasové schránky. Sedla jsem si na postel a čekala na tón. "Ahoj, Masone. Hele, je mi to moc líto co se stalo... Nechceš s námi ven? Třeba ti to spraví náladu...", nahrála jsem svůj vzkaz a položila to.
ČTEŠ
The Unexpected Paths Of Love
Teen FictionJmenuju se Emma. Emma Blackwood. Momentálně žiju se svou nejlepší kámoškou Sophií v našem společném bytě v centru Los Angels. Kámošů tu mám hodně, třeba ještě moji další nejlepší kámošku Natalii. Spolu s dalšíma lidma jako jsou Vicky, Rose, Sarah, A...