-,, Hej ljubavi, kako si spavala?,, pitao me je Alek pospanim glasom, dok me je primakao k' sebi.
-,, Nikad bolje,, pogledala sam ga u oči i poljubila.
-,, Ništa lepše, nego kad te osoba koju najviše voliš na svetu poljubi čim otvoriš oči,, rekao je.
...
Probudila sam se i shvatila da je ovo samo san. Okrenula sam se na drugu stranu i ugledala Aleka kako leži pored mene, u mom krevetu, bez majice. Prvo što sam pomislila je kako ovaj čovek može biti toliko zgodan? Jednostavo prelep.
-,,Nemoj,, viknuo je dok je stavljao ruke preko svog lica.
-,, Ti to kao sanjaš nešto?,,pitala sam, dok sam mu sklanjala ruke.
-,, Mislio sam da ćeš me udariti,,
-,, Pa i hoću, ako budeš bezobrazan,,. Ustala sam i sela preko njega.Oboje smo se nasmejali.
-,, Idemo da doručkujemo?,,
pitao me je dok je ustajao, a ja sam još uvek sedela na njemu. Klimnula sam glavom, a on je ustao i poneo me niz stepenice. Spustio me je na stolicu i doneo hranu.Seli smo i počeli da jedemo.
-,, Aj daj mi jedan tanjir, molim te,,
-,, Ajde, idem, ali samo zato jer si me zamolio,,
Otišla sam po tanjir, ali dok sam se vraćala osetila sam veliku bol u glavi. Ispustila sam tanjir i počela da vrištim.Alek mi je prišao i zagrlio me. Toliko je bolelo, da sam mislila da će mi pući glava.
-,, Kad si zadnji put koristila magiju, a da to nije bilo juče?,,
-,, Pre četiri godine, zašto?,, pitala sam sa suzama u očima.
-,, Imaš previše moći, a nisi dovoljno jaka. Moraš da je potrošiš na nešto veliko. Čekaj.,,Alek je otrčao u dvorište, osetila sam da mi suza silazi niz obraz, sklonila sam j e rukom i shvatila da je to krv.
-,, Aleeeeeek,, vikala sam plačući. On je utrčao u kuću sa mrtvom pticom. Zanemario je to što mi krvare oči i stavio je pticu na pod.
-,, Oživi je, valjda je to dovoljno, ako ne, ja ću morati...,, nije nastavio, ali znala sam šta je hteo da kaže.
-,, Samo pomisli, mogu ja to,, ohrabrivala sam se.
Zatvorila sam oči i dala sve od sebe.
-,, Uspela si ,, rekao je dok je stavio svoju ruku na moje rame.
Otvorila sam oči i videla pticu koja je odletela kroz prozor.
-,, Jesi li sad bolje?,,
-,, Mnogo,, odgovorila sam sa velikim osmehom.
-,, Kakva ti je to ogrlica?,, gledao je u ogrlicu koja je visila oko mog vrata.
-,, To je poklon,,
-,, Daj mi to vamo,,
Skinula sam je sa vrata i pružila mu.
-,, To je crni kamen, sa još par stvari predstavlja nešto slično kao prsten za vampire, koji sprečava kletvu sunca,,
-,, Znači ovo je za kletvu meseca?,,
-,, Da,,
-,, Ja sam četvrtinu vukodlak,,
Pogledai me je kao da sam luda.
-,, Znao sam to. Osoba koja ti je dala to, sigurno je znala čemu služi.Pošto ti nisi vukodlak, ovaj prsten je samo zadržavo tvoju kletvu u tebi, sav bes i ljutnju,,
-,, Znači to nije dobro?,,
-,, Bilo bi da si postala vukodlak,,Ne mogu da verujem da sam sve ovo vreme nosila tu glupost koja mi je samo odmagala.
-,, Baci to,, naredila sam mu.
-,, Ne, ne, ne...mislim da bi za tebe bolje bilo da ovo sačuvamo,,stavio je ogrlicu u džep i nasmešio se....
-,, Idem do centra, hoćeš li samnom?,, stojao je na vratima od moje sobe.
-,, Da, ionako mi je dosadno!,,
Ustala sam sa kreveta i krenula za Alekom niz stepenice.Sišli smo u garažu i seli u auto.
-,, Gde idemo?,,
-,, Videćeš, ali svideće ti se,,Stigli smo do nekakvog zatvorenom autoputa.
-,, Danas polažeš,,
Ovo me je veoma iznenadilo, ali nešto je zaboravio.
-,, Imam 17 godina,,
-,, Nema to veze, sve ćemo srediti, samo treba da naučis da voziš, a za to ću se ja pobrinuti,, namignuo mi je.Alek je otišao po neke papire, a ja sam ga čekala u autu. Nisam verovala da ću naučiti da vozim. Da li on shvata da mi omogućava da odem kad god poželim? Valjda je mislio na to.
Nakon par minuta vratio se i seo u kola.
-,, Vozićeš moj, za sada,,
Uzvratila sam mu osmehom.
Izašli smo i zamenili mesta....
Sat vremena kasnije.
-,, Bilo je zabavno, brzo učiš,, pohvalio me je.
-,, Da, evo ti, vozi do kuće.Mrzi me da izlalim, mogu li preko tebe?,,
Podigla sam obrve i nasmejala se čekajući njegov odgovor.
-,, Samo napred,, rekao je kroz smeh.Zamenili smo mesta i krenuli prema kući.
-,, Kad mogu da vozim?,,
-,, Kad izabereš auto,,Sviđa mi se ovo, ali nešto mi je sumnjivo.
-,, Zašto radiš ovo, da ti možda ne treba nešto od mene?,,
Pogledao me je i nastavio da vozi.
-,, Ne mogu da verujem. Ne možeš ništa da prihvatiš.Sviđaš mi se! To si želela da čuješ. Zar ne?,,Ostala sam u šoku.Stigli smo kod kuće, Alek je izašao iz auta, a ja sam ostala. Nisam znala šta da kažem. Jadan. Nisam htela to da mi kaže.
Izašla sam i krenula u kuću. Alek je bio u svojoj sobi.-,, Mogu li da uđem?,, pitala sam.
Nisam dobila odgovor.Ušla sam i videla Aleka kako gleda kroz prozor. Kada sam zakoračila u sobu okrenuo se prema meni.
Oči su mu bile žute i sjajile su se kao sunce.
Imao je očnjake. On nije vampir. Krenuo je prema meni i ...
YOU ARE READING
The Mikaelson family✅
RomanceĆao svima, ovo je moja prva priča i nadam se da će vam se svideti. Inspiraciju sam dobila dok sam gledala poznatu seriju The Originals. Naime devojčica koju su roditelji ostavili radi njene bezbednosti odrasta sa svojom dadiljom. Kad napuni 17 godi...